Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo C30

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Door jouw post heb ik dus net beseft dat de foto's van die barents blue versie op pagina 68 met de vulcanis velgen zijn van de xc90 en dus niet de midir zoals ik dacht.

Als er iemand dus foto's of ander goed beeldmateriaal heeft van die midir velg dan zou dat dus zeer welkom zijn want ik kan de bestelling van de accesoires mss nog net aanpassen (indien nodig) als ik snel handel.

Comment

• Aub,

maakt niet uit welke volvo, als ik maar een idee krijg van die nieuwe midir velg aangezien het niet is wat ik dacht. :S

Comment

• Volgens google is dit een MIDIR velg ?

Comment

• Jup das de midir velg, en ge kunt ze configgen op de C30, maar zou ze graag es irl op foto zien ipv computeranimatie...

Comment

• Android kheb snel ff geconfiged voor u !

Maar ik vind dat vooral de Midir Diamond zeer slecht uitkomt op die configurator ... vandaar ik hoop op real-life foto's

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ik vind die diamonds zéér knap .

Comment

• Ja thnx, maar het blijven natuurlijk computeranimaties wat totaal niet te vergelijken valt met de echte versie. Toch bedankt voor de moeite.

Ik heb dus voor de midir silver brights gekozen, denkende dat het de vulkanis velgen waren...

Mss kan ik die bestelling nog ongedaan maken en aanpassen, probleem is naar wat, aangezien ik me geen beeld kan vormen van die midirs...

Aiaiaiai kopzorgen.

Comment

• Heb gelukkig de bestelling van die accesoires even kunnen tegenhouden.

Nu moet ik er nog uit, de midirs kiezen (die ik nog niet heb gezien in het echt/foto), of de "standaard" atreus die ik wel al heb gezien, maar toch niet de perfecte velg vind. Zijn wel mooi, maar hou toch net iets meer van spakige velgen...de vulcanis hadden perfect geweest maar ja, die moet je apart beginnen kopen en 19" onder de c30 maakt het ook niet aangenamer rijden natuurlijk.

Dus heeft er mss iemand meer succes gehad in het vinden van een s40/v50 of maakt niet uit wat met eender welke midir velg?

Auto komt tussen 23-29 juni aan dus ik moet het stilletjes aan beginnen weten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Android Bekijk Berichten
                    Heb gelukkig de bestelling van die accesoires even kunnen tegenhouden.

Nu moet ik er nog uit, de midirs kiezen (die ik nog niet heb gezien in het echt/foto), of de "standaard" atreus die ik wel al heb gezien, maar toch niet de perfecte velg vind. Zijn wel mooi, maar hou toch net iets meer van spakige velgen...de vulcanis hadden perfect geweest maar ja, die moet je apart beginnen kopen en 19" onder de c30 maakt het ook niet aangenamer rijden natuurlijk.

Dus heeft er mss iemand meer succes gehad in het vinden van een s40/v50 of maakt niet uit wat met eender welke midir velg?

Auto komt tussen 23-29 juni aan dus ik moet het stilletjes aan beginnen weten...
                    Gewoon die midir velgen in diamond !Zal prachtig zijn

Comment

• ²That .

Comment

• Ikzelf zou voor de gewone Midirs gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
                          Ikzelf zou voor de gewone Midirs gaan
                          Omwille van looks of andere redenen?? Op de computeranimatie hebben ze verschillende dikte ook precies (breedte van spaken bedoel ik). Ik veronderstel dat dit enkel zo is op de animatie en dat in het echt de velgen identiek zijn, behalve de kleur dan?

Het lijkt me wel zo dat silver brights sneller vuil zouden lijken dan diamond cuts of heb ik het hier mis?? Deze wagen zal voor mij ook de eerste nieuwe zijn dus ik kan wel wat tips gebruiken kwestie van schoonmaak en vuilpreventieproducten...

So many questions, so little time to decide...

Alvast bedankt voor replies, het is altijd handig om te vergelijken met standpunten van anderen, vooral het waarom.

Comment

• Omdat die coating een "echt" kleur is, het is effectief titan grey als kleur. Daarom zou ik enkel de Atreus (Diamond cut) en Midir (Diamond cut) nemen op een geheel grijze wagen of een wagen met de bodykit in het titaan grijs... Zo keert het kleur terug in de velgen.

Maar met een dergelijk donkere wagen in 1 kleur zou ik voor de lichte Midir's gaan omwille van geen soep te creëren qua kleuren en tinten ...

But then again, ergens is er twijfel want vind die Diamond Cut Atreus enorm lekker dus denk ik dat de Midir Diamond Cut ook gaan lekker zijn ...
                            Maar mijn keuze blijft op deze wagen de lichte versie

Moest ikzelf een C30 kopen zou ik gaan voor:
                            Electric Silver + Titan bodykit + Midir Diamond Cut

(Daarin keert het kleur terug, Electric Silver vanvoor en Titan coating in de velg en zijkant van de spaken) ===>

Comment

• Het zijn nu definitief de Midir silver brights geworden...al bij al had ik de keuze van de bestelling niet hoeven aan te passen, maarja bon ze zullen er wel op tijd zijn normaal.

I can hardly wait...

Aja btw als beloning voor alle replies, mijn c30 config, foto's volgen dan wel na afhaling en eerste testritjes :

C30 1.6D Momentum (iedereen hier weet wel wat die inhoud veronderstel ik)
                              Barents Blue Metallic
                              Bodykit Barents Blue Metallic met Midir 18" Silver Bright velgen
                              Kalix Offblack/Quartz zetelbekleding met Quartz vloerbekleding
                              Aluminium inleg en offblack sport c30 matjes
                              (misschien volgen er later nog wat sporty accesoires, maar dat vond ik nu overbodig en een beetje te hoog oplopen qua prijs)

Opties:

Achterspoiler (Barents Blue Metallic)
                              High Performance Audio (1cd/mp3)
                              Park Assist achteraan
                              Elektrisch inklapbare buitenspiegels met verlichting
                              Bi-xenon koplampen

Voila

Comment

• Nice !!! Congrats !

Very nice ride !

Comment

• Ik zie ze meer en meer rijden. 't Is een speciaal model, en het heeft wel wat.
                                  American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Eindelijk eens een mooie gezien...

Knalrood met 17"
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                      Eindelijk eens een mooie gezien...

Knalrood met 17"
                                      Knalrood is niet echt mijn ding, anders zou ik geen ander kleur besteld hebben eh hehe.

Ik vind hem mooi in donkere kleuren en de klassieke metallickleuren, maar er rijden al zoveel metallic zilver auto's rond in het algemeen dat ik geopteerd heb voor barents blue.

Comment

• Je hebt een prachtige C30 besteld !

Ik vind (of beter: vOnd) de bodykit niet zo knap, omdat je 'm altijd maar weer in 'n andere kleur dan de auto ziet. Zeker die bruin metallic bodykit op de parelmoer auto, waarmee 'ie is voorgesteld ... i mean DAMN ik begrijp niet dat iemand dat knap kan vinden, zeker dan nog in combinatie met zwart plastic (spiegels o.a.), grijs metallic (velgen), ... Affreus.

Maar jouw keuze, alles in 't Barentz : Zéér knap, proficiat.

Ik ben gek van de C30, en had er eigenlijk graag eentje gehad (D5). Was m'n vriendin er niet compleet tegen gekant geweest (ze vindt 'm verschrikkelijk lelijk), ik had 'm al besteld (Momentum met alle opties van de Summum, Electric Silver, 18" van de C70, en naderhand geplaatst donkerrood leder).
                                        Last edited by ; 26/06/2007, 11:45.

Comment

• Dank je!!

Ik ben eigenlijk ook niet echt een voorstander van de bodykit in een andere kleur dan de auto. Er zijn combinaties waar het wel lukt, maar de volledige auto in een kleur geeft me meer het sportieve en toch klassieke gevoel dat volvo moet bieden. Zo een witte met java brown kit, allemaal mooi op foto en in het echt zeker niet mis, maar er toch net iets over vind ik.

Het idee voor full barents look kreeg ik via deze thread (foto's op pagina 68 ). Full electric silver heb ik ook al eens zien rijden, ook magnifiek wel maar ben tevreden met mijn keuze.

Heb de auto al bij mijn dealer zien staan op weg naar het werk en gisterennacht toen ik terugkwam (precies als een dief) eens een kijkje gaan nemen. Welliswaar nog zonder bodykit en velgen, maar je kan al zien dat ie mooi wordt! Kan al bijna niet meer wachten tot hij klaar is.
                                          Last edited by ; 28/06/2007, 11:58.

Comment

Working...
                                          X