Een verademing tussen al die eenheidsworst! Ik ben er fan van.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo C30
Collapse
X
-
Ik bemerk net dat ik door die kofferopening wss nooit een fiets naar binnen zou krijgen (zonder wielen). Een gitaarversterker wss ook niet. Erg praktisch is dat niet. Hup, weer slechte punten bij voor de C30.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50Onzin.
Zou ik nog willen zien. Het zal mss heel nipt lukken, maar ik zou er niet op voorhand van uitgaan. Mijn versterker is uiteraard geen kleintje. Schuin zou hij er niet in kunnen. Mss héél nipt als je hem plat legt, maar ik zou het toch eerst willen zien. De fiets zou er (zonder wielen uiteraard) schuin in moeten. Met een gewone kofferklep heb je al niet superveel over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'erdomme vraag maar... is deze nu ook FWD?
Yep.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakIk bemerk net dat ik door die kofferopening wss nooit een fiets naar binnen zou krijgen (zonder wielen). Een gitaarversterker wss ook niet. Erg praktisch is dat niet. Hup, weer slechte punten bij voor de C30.
Als jij je versterker moet vervoeren, ga je toch sowieso niet voor een C30 kiezen? Ik ga met mijn drie kinderen OOK niet voor een C30 kiezen. Maar om dan te zeggen dat het een zwak punt is aan de wagen dat begrijp ik niet.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NikskeWeet je wat? Probeer je versterker misschien in een Kia Picanto of Citroën C2 te krijgen...
Als jij je versterker moet vervoeren, ga je toch sowieso niet voor een C30 kiezen? Ik ga met mijn drie kinderen OOK niet voor een C30 kiezen. Maar om dan te zeggen dat het een zwak punt is aan de wagen dat begrijp ik niet.
Dit is de opening, en daar kan heel wat doorheen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50Inderdaad, als men niet weet wat te bekritiseren schrijft men dat soort onzin.
Dit is de opening, en daar kan heel wat doorheen.
@ Bikefreak: Je kan ook niet zeggen dat je je Mégane gekozen hebt om fietsen te vervoeren he... Die achterklep-opening heeft ongeveer dezelfde vorm, en qua afmetingen zal het ook niet véél schelen mijn gedacht...
Comment
-
Heb er vandaag 3 gezien. Niet afgeplakt, wel zwarte, met zwarte velgen. We waren op weg van Nürburg naar Adenau, en ze kwamen ons op die bochtige weg tegemoet in kolonne (samen met een V70 en - ik denk - een S80). Toen ik m'n fototoestel in de aanslag had, waren ze al een bocht doorheen en uit 't zicht verdwenen. De regen viel bovendien met immense bakken tegelijk uit de hemel, dus 't zou zowiezo al een moeilijke foto zijn geweest...
Ik kan er niet echt veel over zeggen, 't ging veel te snel. Ze zien er vooraan niet echt klein uit, maar oogden op die vrij smalle en kleine wieletjes (16", hoogstens 17" maar ik vermoed van niet) niet echt potent. Als ze je voorbijrijden komt "plots" de kleine, kokette achterkant verrassend te voorschijn.
Jammer van de "kleur" (zwart), en de afwezigheid van enig kleur in de velgen maakt het erg moeilijk om de auto te proportioneren in je hoofd ... maar ze stonden me wel aan.
Comment
-
Ter informatie de richtprijzen in Oostenrijk (inclusief lokale belastingen):
Volvo C30 1.6 (100pk) : 22000 Euro
Volvo C30 1.8 (125pk) : 24000 Euro
Volvo C30 2.4 (140pk) : 26000 Euro
Volvo C30 2.4 (170pk) : 27000 Euro
Volvo C30 T5 (220pk) : 34000 Euro
Volvo C30 1.6d (110pk) : 24000 Euro
Volvo C30 2.0d (136pk) : 27000 Euro
Volvo C30 D5 (180pk) : 32000 Euro
Bron: C30world.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door piTer informatie de richtprijzen in Oostenrijk (inclusief lokale belastingen):
Volvo C30 1.6 (100pk) : 22000 Euro
Volvo C30 1.8 (125pk) : 24000 Euro
Volvo C30 2.4 (140pk) : 26000 Euro
Volvo C30 2.4 (170pk) : 27000 Euro
Volvo C30 T5 (220pk) : 34000 Euro
Volvo C30 1.6d (110pk) : 24000 Euro
Volvo C30 2.0d (136pk) : 27000 Euro
Volvo C30 D5 (180pk) : 32000 Euro
Bron: C30world.com
S40 1.6 23.050,–
S40 1.8 24.910,-
S40 2.0 27.110,-
S40 1.6 D 25.360,–
S40 2.0 D 27.620,–
S40 D5 32.830,–
Comment
Comment