Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Inderdaad, dat zeggen ze toch van zichzelf.
De realiteit is gelukkig anders.
Hun kritiek daarenboven stoelt enkel op belachelijke vooroordelen en ze geven duidelijk aan dat ze van design helemaal geen kaas gegeten hebben.
Beste JWV50, sta mij toe hier een laatste doch niet onbelangrijke mening te posten. Je doet er uiteraard mee wat je wil...
Van al hetgene hier de laatste 2 pagina's door mezelf en enkele mede-forummers gepost is gaat het steeds over eigen meningen.
Als iemand...
Zegt genoeg denk ik, dat het niet enkel design is dat meetelt. Japanners maken al sinds hun bestaan wagens die qua ontwerp minder tot zel!fs zeer saai zijn tov hun concurenten? Maar heeft hen dat windeieren gelegd? Ik denk het niet!
Dus het mom van design geeft jou hoegenaamd niet het recht ons te gaan uitmaken voor waarzeggers, zeveraars of wat dan ook!
Als 't moderaille deze reactie graag verwijderd is dat hun zaak & recht. 'k Wou 't alleen effe kwijt en niet via PM.
euh ... waarzeggers heb ik gebruikt, en was hoofdzakelijk op jvw zelf bedoeld + op alle mensen die vanuit hun mening een voorspelling doen naar de verkoopcijfers.
Beste JWV50, sta mij toe hier een laatste doch niet onbelangrijke mening te posten. Je doet er uiteraard mee wat je wil...
....blablabla.....
Ik heb het recht op onzin te reageren.
Jij en die andere ...rebel vinden de C30 aartslelijk .
Daar heb ik nul problemen mee, heb ik trouwens geschreven.
Wel vergelijkingen maken tussen de C30 met auto's die er in de verste verte geen gelijkenissen mee hebben (ik voer de bewijzen aan).
Mag dat dan niet ?
Als jij een appel niet kan smaken , dat maak je voor jezelf uit en is je goede recht, maar kom me niet vertellen dat een appel op een ananas gelijkt.
euh ... waarzeggers heb ik gebruikt, en was hoofdzakelijk op jvw zelf bedoeld + op alle mensen die vanuit hun mening een voorspelling doen naar de verkoopcijfers.
't gaat niet enkel over waarzeggers. 'Ie mag z'n mening hebben, al dan niet degelijk gefundeerd, maar ik heb die ook. Zaken als
Ik weet niet welke bril je in Kortrijk op had
Larie en apekool zijn we van jou hier al langer gewoon.
Wat voor kritikaster gooien ze hier nu binnen ?
Hun kritiek daarenboven stoelt enkel op belachelijke vooroordelen en ze geven duidelijk aan dat ze van design helemaal geen kaas gegeten hebben.
is doodgewoon mensen met 'n andere mening uitlachen.
Als 'ie degelijk wil discussieren moet 'ie zelf maar wat op z'n woorden passen. En geen woorden in de mond leggen.
Jij en die andere ...rebel vinden de C30 aartslelijk .
Ik zeg nergens dat ik hem aartslelijk vind, enkel de achterkant staat me niet aan.
Op die manier discussie's uitlokken is maar al te makkelijk.
'k laat het hierbij, 'k heb er namelijk weinig zin in en 't lijkt op water naar de zee dragen.
Ik merk het enkel is effe graag op, er worden veel al dan niet leuke discussie's weggeruimd. En vrienden zullen we nooit worden.
Dat er nu plots opmerkingen komen over de kunststof wielkasverbreders en skirts, snap ik geenszins. De MINI doet dit nu al een jaar of 4, en niemand die daar iets op aan te merken heeft. Ook Volvo deed 't al met de XC70, en Audi met de A2 Colour Edition (of hoe heette dat ding weer) en de Allroad quattro. Volkswagen komt ook met dergelijke trucjes af in de Cross-varianten van een aantal van hun modelletjes, Citroën doet hetzelfde met het "cross-model" van hun C3, en zo kunnen we nog wel even doorgaan. Op legio SUV staat 't zelfs stoer (op een Porsche Cayukke moet je er trouwens diep voor in de buidel tasten).
Ik vind die zwarte wielkastverbreders knap. Het lijnt naar mijn mening mooi 't koetswerk af, en geeft de auto een "reële" look. Ik vind 'm knapper zo dan met de Body Kit (in contrasterende of dezelfde kleur, maakt niet uit).
Z'n standaardzetels zitten trouwens een pak beter dan de standaardzetels van z'n concurrenten, z'n motoren zitten erg snor, en ook z'n prijs is (zeker als je er de uitrustingslines bij neemt) okay te noemen.
Ja, dat zal wel, maar dat zegt eerlijk gezegd niks. Het zou maar erg zijn dat een nieuwe auto niet meteen enkele gegadigden vindt, zeker onder de trouwe merkfans.
Gelijk welke auto verkoopt in het begin, zeker kort na de voorstelling, erg goed. En verkopers, zoals Jan z'n bron aanhaalde, zullen altijd vertellen dat de bestellingen "massaal binnenstromen".
Heb hem ook op Interieur06 in Kortrijk gezien en vond het best een mooie leuke wagen. Wanneer wordt ie eigenlijk gelanceerd en zijn er al richtprijzen?
Ik vind de C30 ook maar niks. Maar die mening is enkel gebaseerd op de foto's die ik gezien heb. Mss gaat deze nog veranderen als ik de auto in het wild zie rondtoeren.
Ja, dat zal wel, maar dat zegt eerlijk gezegd niks. Het zou maar erg zijn dat een nieuwe auto niet meteen enkele gegadigden vindt, zeker onder de trouwe merkfans.
Gelijk welke auto verkoopt in het begin, zeker kort na de voorstelling, erg goed. En verkopers, zoals Jan z'n bron aanhaalde, zullen altijd vertellen dat de bestellingen "massaal binnenstromen".
Waar je wel aan kan zien of het een succes wordt of niet zijn de wachttijden. Volvo heeft net als de andere merken een bepaalde verkoop gebudgetteerd. De capaciteit moet hierop afgestemd. Gaat de verkoop de lucht in dan moet er een tandje bijgestoken worden in de productie. Als die caapciteit niet voorhanden is zit je als klant direct met wachttijden van 1 jaar. Zie Volvo C70.
Een Volvo S40 kan je hebben na 6 weken. De productie is dan ook allang afgestemd op de vraag, en het succes van het model is ook gekend.
Er is geen enkele redenen dat een fabrikant zijn verkoop zou "onderbudgetteren" omdat meer verkoop beter zou zijn. Integendeel, als de productie niet kan volgen is dat slecht voor klant en fabrikant.
Binnen enkele maanden eens de wachttijden voor zo'n C30 navragen.
Waar je wel aan kan zien of het een succes wordt of niet zijn de wachttijden. Volvo heeft net als de andere merken een bepaalde verkoop gebudgetteerd. De capaciteit moet hierop afgestemd. Gaat de verkoop de lucht in dan moet er een tandje bijgestoken worden in de productie. Als die caapciteit niet voorhanden is zit je als klant direct met wachttijden van 1 jaar. Zie Volvo C70.
Een Volvo S40 kan je hebben na 6 weken. De productie is dan ook allang afgestemd op de vraag, en het succes van het model is ook gekend.
Er is geen enkele redenen dat een fabrikant zijn verkoop zou "onderbudgetteren" omdat meer verkoop beter zou zijn. Integendeel, als de productie niet kan volgen is dat slecht voor klant en fabrikant.
Binnen enkele maanden eens de wachttijden voor zo'n C30 navragen.
Lijkt me volledig correct!
Weinig merken perken de productie kunstmatig in om via langere wachttijden de exclusiviteit van het model of het merk hoog/hoger te houden. Massamerken die door de aandeelhouders vooral als rendabel, veeleer dan als exclusief, willen worden gezien, hebben dus alle belang bij een hoger aantal verkochte wagens.
Comment