Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Op de car configurator leek me een C30 met bodykit in hetzelfde kleur ontzettend lelijk. Maar als ik hem op onderstaande foto's zie moet ik mijn mening herzien. Zelfs een zwarte met zwarte bodykit toont op de configurator maar povertjes. Maar volgens mij zal deze in 'real life' met zwarte bodykit + de 18" velgen en eventueel verdonkerde ruiten magnifiek staan.
Raar, ik heb een V50 2.OD en ik vind de motor net goed geïsoleerd, bijvoorbeeld veel beter dan de BMW 318i (benzine!!!) van mijn vrouw (bij hogere toeren toch zeker)
Ik vond het ook raar hoor... Hij stond warm en al... Exemplarisch probleem misschien?
Ik heb het bij Tuning geplaatst maar dacht dat dit hier ook wel kon staan.
Volvo liet drie tuningbedrijven hun gang gaan met de C30 ter ere van de SEMA tuningshow. Het resultaat is op zijn zachts gezegd opvallend.
Op de Specialty Equipment Market Association (SEMA) autoshow in Las Vegas, Nevada presenteert Volvo deze drie flink verbouwde C30’s. Volvo mikt op een jonge doelgroep met de C30, en in ieder geval in de VS is tuning of customizing enorm populair onder jongeren.
Heico Sportiv uit Duitsland en Burton Snowboards voorzagen hun C30 van een grotere turbo met overdrukventiel, zodat het blok nu 300 pk levert. Ook Heico bouwde een Volvo AWD-systeem in. De wielophanging is elektronisch verstelbaar en door Heiko van nieuwe veren en schokdempers voorzien. Daarnaast is een uitgebreid spoilerpakket met onder meer nieuwe grille, skirts en achterbumper gemonteerd. Plus uiteraard een opvallende camouflagebestickering.
International Product Development (IPD) schilderde de Zweedse vlag op zijn C30 en vond de gulden middenweg wat betreft vermogen: 384 pk. Die extra 160 pk’s warden gevonden met behulp van een extra KKK K04-turbo. IPD behoudt de originele voorwielaandrijving van de C30.
IPD zocht het vooral in optische tuning en voorzag de C30 van vleugeldeuren, gele wielen en een geheel nieuw interieur. De audio-installatie is van Alpine.
Minderwaardige verkrachting van een een model dat daar niet voor gemaakt is. Zo'n designerkar verdient het niet om op dergelijke wijze gejonnyficeerd te worden. Ik vind het dus niks.
Comment