Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo C30

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisteren een C30 gezien...al dacht ik toen ik hem te voet naderde eerst een facelift van een S40 te zien.

Eens je het profiel ziet is het wel duidelijk een C30 natuurlijk, maar op het front gezien (en in het donker) leek ik echt met een S40 te doen te hebben.

Daar ben ik wel niet zo voor, modellen die frontaal haast identiek zijn, kijk naar bv seat. Ieder model moet in elk opzicht zijn of haar eigenheid hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten

Daar ben ik wel niet zo voor, modellen die frontaal haast identiek zijn, kijk naar bv seat. Ieder model moet in elk opzicht zijn of haar eigenheid hebben.
      En Audi ....

Comment

• Frontaal lijkt 'ie inderdaad goed op een S40. Maar hoeveel keer zie je een auto énkel en alleen maar head on? Ik las (denk ik) in de Autogids (of was het AMS?) dat de C30 van opzij gezien eigenlijk bijna meer een coupé-lijn vertoont dan dat 'ie op een hatchback lijkt. En als je de (naar achteren toe) stijgende gordellijn samen met de dalende daklijn ziet, vind ik dat nog niet zo gek verwoord.

Ik blijf het een sublieme auto vinden. Hoed af voor Volvo!

Comment

• zo zou ik hem nemen

Comment

• Last edited by ; 15/11/2006, 21:22.

Comment

• die achterruit is gewoon spuuglelijk...maar je hebt wel een mooi zicht naar achteren en de veiligheid van een volvo...pfff ...no wé chosé!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten

Ja hallo!

Ik ben anti-volvo, maar voor dit ding maak ik zéker een uitzondering!

Is die verkrijgbaar in het niet-FWD?

Comment

• Geen niet-FWD.
                  Last edited by ; 16/11/2006, 22:25.

Comment

• Comment

• Volvo C30 wint "das Goldene Lenkrad 2006"

De C30 heeft in Duitsland das Goldene Lenkrad gewonnen.

Beetje vreemd want Volvo is ondanks dit in Duitsland helemaal geen groot succesmerk.
                      Ook de S60 en de V50 wonnen eerder al das Goldene Lenkrad.

Comment

• Kheb vandaag enen zien staan in Gent op exact dezelfde plaats waar de nieuwe audi TT stond een tijdje geleden en waar die nieuwe Jaguar XKR (of hoe noemt ie ook?) een paar maand geleden stond.
                        Kmoet zeggen de C30 heeft wel iets, maar ik zal het achterste toch gewoon moeten worden vooraleer ik het mooi zou kunnen vinden.

Comment

• ik vond hem best knap in 't begin, maar hoe meer ik hem zie ...

dit ga ik zéker eens proefrijden !
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• I will, deze namiddag nog. 't Is te zeggen, de C30 laat ik staan voor wat 'ie is, want 't is een 2.0D, maar 'ie heeft wél een V50 D5 staan, en dié wil ik tastrijden.

Ik ga straks bij bij 'n bevriende Volvo-dealer kijken wat er mogelijk is inzake directiewagen, toen 'ie hoorde dat ik 'n D5 Summum zou nemen, was 'ie alleszins bereid om zo'n auto in z'n park op te nemen. Ben benieuwd naar de kortingen!

Comment

• Voor u?
                              Dacht dat je de V50 zo lelijk vond door zijn overbouw.

Die rode C30 is

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• De Golf verdwijnt in het niets tegen de C30

Comment

• de spoiler boven de achterklep vind ik maar niks
                                          de rode met de boydkit is wel superknap

Comment

Working...
                                          X