Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo C30

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
    We zullen eens op zoek gaan.
    Thx!

'k Heb al een postje geplaatst op dat vvspy-forum dat je ooit 'ie liet vallen in het Volvo Lovers topic.

Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
    Ik vind het op het eerste zicht wel kunnen.
    Ik ook. Zelfde steek, zelfde vooras... ? Okay, de Mirzam is 8Jx18" en de 18"-velgen op de C30/S40/V50 zijn altijd 7,5Jx18", maar dat kan toch geen probleem vormen dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
      Winterwielen dan, gesteld dat die 18" van de C70 passen? Aha
      Pff, ik denk zelfs dat ik die 250 EUR opleg voor die andere 17" niet betaal, als ik die fenomenaal mooie 18" van de C70 op een C30 zou kunnen steken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Pff, ik denk zelfs dat ik die 250 EUR opleg voor die andere 17" niet betaal, als ik die fenomenaal mooie 18" van de C70 op een C30 zou kunnen steken.

Ze zijn echt wel indrukwekkend ja... Je mag altijd een snelle F'shop plegen om ze op een C30 te krijgen
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Lees dit:

Beyond the comforts of life, the HS3 D5 has power! The 5-cylinder diesel produces 400 Nm (stock 350 Nm) and produces 205 hp instead 180 hp in stock form. That's enough for 0-100 km/h acceleration runs in 7,9 sec. and a maximum speed close to 230 km/h.

En als je weet dat Rica nog een stukje verder gaat met 215pk en 420Nm dan zullen de prestaties wel snor zitten denk ik. Kan die automaat het hoge koppel zo goed verwerken? In de autowereld.tv zeiden ze wel dat de c30 minder goed overweg kan met zijn hoge vermogen in de D5 en T5 uitvoering.

Comment

• Dit kleur staat em ook niet mis, vind ik.
            i.c.m beige leder
            2008 Opel Corsa 1.7CDTI
            2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• @ gTa: krijg je ook speciale voordelen op de C30 tijdens het opendeurweekend van 9-10 december? Officieel vermelden ze er niets van, maar zou er in de praktijk niks extra afkunnen?

Comment

• Op een splinternieuw model wordt niet met veel cadeautjes gesmeten, om te zeggen geen.

Comment

• Met Mirzam
                  Last edited by ; 01/12/2007, 01:11.

Comment

• Geshopt, ja. Ze zijn te groot en de kwaliteit van het resultaat is lousy, ja zelfs slecht.

(en nu hopen dat jij die photoshop niet hebt gemaakt of anders is 't "nen bruinen" voor mij )

Ik ga 't 'es herdoen, momentje.

Comment

Op een splinternieuw model wordt niet met veel cadeautjes gesmeten, om te zeggen geen.
                      Ik viste achter de grootheid der kortingen, en kreeg metéén als antwoord "o, zeker 6 à 7%". Zonder discussiëren of niks. Met wat discussiëren moet je (zeker op een D5) toch privé aan de 7,5% à 8% geraken, lijkt me.

Comment

• Ik heb hem nog niet van dicht kunnen bekijken, maar het lijkt alsof hij een erg kleine koffer heeft, zeker als je naar die laatste foto kijkt.
                        2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                        2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Koffer is inderdaad erg klein. Maar je klapt erg snel en makkelijk de achterzetels plat, en Volvo bedacht zelfs een systeem waarbij de gordels aan de neergeklapte rugleuning blijft hangen waardoor je vanuit de koffer de zetels terug kunt rechtzetten door gewoon aan de gordel te trekken.

Maar je hebt gelijk : de koffer is erg klein, erg moeilijk belaadbaar ook. Je kiest dus voor de looks, en niet voor de praktische kant.

Comment

• Enkele foto's in cosmic white:

Comment

Koffer is inderdaad erg klein. Maar je klapt erg snel en makkelijk de achterzetels plat, en Volvo bedacht zelfs een systeem waarbij de gordels aan de neergeklapte rugleuning blijft hangen waardoor je vanuit de koffer de zetels terug kunt rechtzetten door gewoon aan de gordel te trekken.

Maar je hebt gelijk : de koffer is erg klein, erg moeilijk belaadbaar ook. Je kiest dus voor de looks, en niet voor de praktische kant.
                              Dan heeft ie ook wel een mini hoedenplank

edit: ik zie net op de laatse geposte foto's dat het nog meevalt
                              2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                              2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

Geshopt, ja. Ze zijn te groot en de kwaliteit van het resultaat is lousy, ja zelfs slecht.

(en nu hopen dat jij die photoshop niet hebt gemaakt of anders is 't "nen bruinen" voor mij )

Ik ga 't 'es herdoen, momentje.
                                Toch, ík was het, maar werk van één minuut.
                                Ik ben geen goed photoshopper.
                                Last edited by ; 30/11/2006, 20:54.

Comment

• Die witte wil ik eens in het echt zien met die bodykit en velgen. Heel geslaagde combinatie maar te gedurfd denk ik (zoals passion red).

Comment

Ik viste achter de grootheid der kortingen, en kreeg metéén als antwoord "o, zeker 6 à 7%". Zonder discussiëren of niks. Met wat discussiëren moet je (zeker op een D5) toch privé aan de 7,5% à 8% geraken, lijkt me.
                                    Ik betwijfel dat.

Comment

Klopt, ik ben geen goed photoshopper.

Sorry.

Comment

Ik betwijfel dat.
                                        Die verkoper zal toch niet tegen me liegen? Heeft 'ie niks bij te winnen... Ik ben er zeker van dat, op een D5, mits wat onderhandelen, de som van alle voordelen 7,5% kan bedragen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk Berichten
                                          Die witte wil ik eens in het echt zien met die bodykit en velgen. Heel geslaagde combinatie maar te gedurfd denk ik (zoals passion red).
                                          Er staat zo eentje bij Automobilia in Roeselare. Mocht je zinnens zijn tot daar te rijden...

Ik vind 't pokkelelijk.

Comment

Working...
                                          X