Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo C30

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
    Toch, ík was het, maar werk van één minuut.
    Ik ben geen goed photoshopper.
    I know, sorry nogmaals. Niet verkeerd bedoeld.

Hier mijn snel resultaat (3 minuten werk).

Last edited by ; 11/05/2007, 15:33.

Comment

• Dju, 'k zie nu pas dat de achterste velg een tik teveel naar binnen staat.

Momentje, ik stop er een spacertje tussen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Best OK zo

Comment

• Het verschil in kleur is te groot
          2008 Opel Corsa 1.7CDTI
          2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Zo, da's beter.

Last edited by ; 11/05/2007, 15:33.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
              Best OK zo
              Knap hè ! (niet de fotoshop, maar de auto met die velgen)

't Mooie aan die "Mirjams" is dat ze een mooie diepte hebben. Ik kan dat wel smaken bij 'n velg.

Comment

Knap hè ! (niet de fotoshop, maar de auto met die velgen)

't Mooie aan die "Mirjams" is dat ze een mooie diepte hebben. Ik kan dat wel smaken bij 'n velg.
                Het verwijst een tikkeltje naar knappe sportieve velgen uit de jaren '60 ('70) en toch heel eigentijds.
                Mooi.

Comment

• Ik vind de C30 wel een speciale wagen, en zoals je zegt gTa, zal hij jouw imago wel positief beïnvloeden, daar ben ik zeker van. Maar ben je nu dan zo slecht af met de BMW? Heb je een opmerking daaromtrent gekregen?

Even een kleine opmerking die ik wil maken: Hoe zit het met het rijgedrag van de C30? Ik heb het dan niet over de motor op zich, maar alles in beschouwing genomen, bochten pikken en dergelijke? Een Volvo rijdt toch heel anders dan een BMW neem ik aan?

Comment

Absoluut! Past er perfect bij, stijlvol, sportief door die diepte en de smalle spaakjes, exclusief...

Wat wil je nog meer van een velg

Dat 'ie op je auto past
                    Last edited by Lotuzzz; 30/11/2006, 21:30.
                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                    Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                      Ik vind de C30 wel een speciale wagen, en zoals je zegt gTa, zal hij jouw imago wel positief beïnvloeden, daar ben ik zeker van. Maar ben je nu dan zo slecht af met de BMW? Heb je een opmerking daaromtrent gekregen?

Even een kleine opmerking die ik wil maken: Hoe zit het met het rijgedrag van de C30? Ik heb het dan niet over de motor op zich, maar alles in beschouwing genomen, bochten pikken en dergelijke? Een Volvo rijdt toch heel anders dan een BMW neem ik aan?
                      Daar mag je zeker van zijn. Een Volvo rijdt alsof 'ie is gemaakt voor een rustige, verstandige rijder. Als je 'm gaat gassen zoals menig BMW-rijder doet met hun vehikel, dan spartelt 'ie een beetje tegen. De manuele bakken hebben niet graag snel en hard behandeld te worden, de ophanging en het weggedrag is overduidelijk op vooral veiligheid afgestemd, de pedalen staan slecht om te tiphielen, de automatische versnellingsbakken zijn héél erg comfortabel en verslikken zich snel in een sportieve rechtervoet, ...

... maar dat maakt niet dat ze slecht rijden.

Okay, enkel BMW maakt wegauto's die je, mits voorzien van de sportophanging en goeie performante laagprofielbanden, zo het circuit op kan sturen en ook daar blijven ze neutraal en érg performant (al de rest gaat daar op z'n zij hangen en ondersturen dat 't geen naam heeft, zelfs Mercedessen, die ook RWD zijn).

Maar ik ben het beu om compromissen te sluiten. Een auto die op circuit nog redelijk presteert heeft teveel zwakheden (naar mijn goesting) bij 't gebruik als dagelijks werkpaard, en omgekeerd.

Eens je je eisen hoger legt op beide vlakken, is een compromis zelfs onmogelijk. Tenzij ik boven m'n budget ga, uiteraard. Een 335d coupé past bijvoorbeeld wonderwel in beide hypotheses, want 't is een BMW dus 'ie rijdt magistraal, 'ie heeft kracht te over, én 'ie is zuinig en een ideale comfortabele kilometervreter.
                      Maar m'n budget is niet ongelimiteerd. Of wél, ik haal me meteen een 335d Coupé, da's geen probleem, maar ik investeer dat geld liever in de zaak zelf. Ik heb mezelf een budget opgelegd van 30.000 EUR, rekbaar (in het uiterste geval) tot 35.000 EUR. Een 3-liter is uit den boze, en hoe minder ik uitgeef hoe beter.

Hoe minder ik opsoupeer met dure dagelijkse wagens, hoe sneller de dag naderbij komt dat ik een tweede auto in huis haal die geen talenten meer moet hebben als dagelijkse werkauto, maar des te meer talenten moet hebben als trackday racer.

It's just a matter of choices.

Comment

It's just a matter of choices.
                        Verstandige beslissing.

Comment

• Deze namiddag eens naar de C30 gaan zien, die ziet er goed uit. De chauffeurszetel in alle kanten te verstellen en ook het stuur verstelbaar in hoogte en diepte. De sideairbags zitten niet in de deur maar komen uit de A-stijl, was er eentje met een body uitvoering met schorten en spoilers enz. ook met de 18" laagprofielbanden. Enige nadeel is de brede deur, wat normaal is voor een 3 deurs, maar voor dagelijks parkeren op smalle parkeerplaatsen wel een miserie. de 3e deur is volledig in glas, de achterste zetels kunnen plat en om ze terug recht te trekken moet ge geen gymnastiek doen maar gewoon met de veiligheidsgordels recht trekken (goeie vondst), ook de voorzetels zijn redelijk goed voorzien om achterpassagiers in en uit te laten stappen (als ze tenminste nog wat souplesse hebben ), ze schuiven goed naar voor en gemakkelijk terug op hun plaats te brengen, eerst aan de naar vorengeplooide rugleuning achterwaarts schuiven en als de zitting op zijn plaats staat dan de rugleuning terug in positie zetten ('t is maar ne weet). 7 december is de officiële presentatie bij de dealers en zal waarschijnlijk relatief vlot verkopen.

Comment

• Achteraan heb je wonderwel goed plaats, gesteld dat degene die voor je zit niet groot is. In een BMW '1 kan ik achter mezelf zitten, in een C30 niet (ik heb dan ongeveer 10 cm tussen de voorzetelleuning en de zitting van de achterzetel ).

Maar ik vervoer quasi nooit vollek op de achterbank, so.

Hoofdruimte achteraan is goéd ! Zou je niet verwachten, vooral omdat het dak een beetje coupé-like afloopt.

Comment

Zo, da's beter.

Comment

• Je kan al aan een naam beginnen denken voor het beestje

Comment

• Dan moet ik Tomski z'n hulp inroepen, hij is de bedenker van "BABS - Bad Ass Blue Station"

Comment

• BAGgeR: Bad Ass Grey Volvo

Edit: ik zie nu pas dat het van geen kanten klopt, laat maar zitten...
                                    Last edited by ; 30/11/2006, 21:55.

Comment

Echt he

Voor mij mag hij in Cosmic white met de bodykit in Java Pearl en dan met deze velgen... Prachtig gewoonweg...

Als ik aan mensen vraag wat ze van deze wagen vinden hebben ze allemaal een negatieve reactie Ik vindt hem nogthans PRACHTIG. Ik weet al wat m'n volgende wagen wordt...
                                      Senna, Driven To Perfection

Comment

Dan moet ik Tomski z'n hulp inroepen, hij is de bedenker van "BABS - Bad Ass Blue Station"
                                        Noem die es gewoon 'Mirjam', wasda nu...
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• BMW

Beresterke Middenklasse Wagen

Comment

Working...
                                          X