Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dus jij bent nog een schoolgaande tiener in plaats van een overjaarse zelfstandige zoals je ons hier als meermaals hebt doen geloven?
Heu ??
Dit is offtopic, maar even antwoorden.
Jij redeneert toch wel heel vreemd.
Overjaars : toch wel even beleefd blijven.
Ik ben begin 40er en mijn ouders hebben geen inmenging in mijn autokeuze.
Overjaars : toch wel even beleefd blijven.
Ik ben begin 40er en mijn ouders hebben geen inmenging in mijn autokeuze.
Dat is niet onbeleefd, maar volgens de meeste jongeren hier ben je vanaf je 30-35 jaar een oude zak. Ik dus ook.
Ik snap gewoon die hele zin niet. Waarom haal jij als jonge veertiger je ouders erbij? Tenzij... woon jij bij je ouders?
Maar mijn ouders moeten mij niet zeggen wat ik wel of niet moet kopen, no way...
We zitten met drie in de zaak (m'n ouders en ik), en aangezien zij (en nog een generatie voor hen, langs m'n pa z'n kant) die bankpoot geleidelijk aan hebben opgebouwd, vind ik dat ik toch op z'n minst hun opinie moet horen. Ik ben nog altijd geen zaakvoerder van de bankvennootschap, dus ik heb strict juridisch gezien niks te zeggen. En bovendien blijven het mijn ouders, dus naast "respect voor de baas" is het "respect voor de ouders" er ook nog.
Vandaag dus naar Doornik, het calciet/zwart gaan bekijken. En daarna naar Dejonckheere : er zijn opruimacties ofzo. En ik wil toch 'es die mannen op de rooster gaan leggen wat betreft de 123d. Er zou immers al Belgische specifieke informatie zijn ook. I'm (i must admit) slightly interested.
Vandaag dus naar Doornik, het calciet/zwart gaan bekijken. En daarna naar Dejonckheere : er zijn opruimacties ofzo. En ik wil toch 'es die mannen op de rooster gaan leggen wat betreft de 123d. Er zou immers al Belgische specifieke informatie zijn ook. I'm (i must admit) slightly interested.
Mocht ik in jouw geval zijn zou'k terug een BMW kopen, moest ikzelf iets opstarten zou ik de volvo kopen, puur omdat er nog steeds een etiket plakt op een BMW waar sommige niet mee overweg kunnen.
Nu ja, jij hebt er al een, om dan nu een auto te kopen die een klasse lager staat (qua status & grootte), zou ik niet overwegen.. (het gaan dan snel de ronde dat het evt. niet goed gaat.. ook al heeft dat er doorgans niets mee te maken).
Mocht ik in jouw geval zijn zou'k terug een BMW kopen, moest ikzelf iets opstarten zou ik de volvo kopen, puur omdat er nog steeds een etiket plakt op een BMW waar sommige niet mee overweg kunnen.
Nu ja, jij hebt er al een, om dan nu een auto te kopen die een klasse lager staat (qua status & grootte), zou ik niet overwegen.. (het gaan dan snel de ronde dat het evt. niet goed gaat.. ook al heeft dat er doorgans niets mee te maken).
Een aantal uitspraken, aangeduid in blauw, begrijp ik niet. Ten eerste vind ik niet dat Volvo lager staat qua status. Dat hangt gewoon af van degene die ernaar kijkt. Als eigenaar van zowel een BMW en een Volvo rij ik met overtuiging liever met de Volvo, mijn vrouw ook. Qua uitstraling vind ik ook het etiket "Volvo-rijder" positiever dan "BMW-rijder".
Beide zijn merken met aandacht voor luxe en prestige, maar de nadruk die men legt om dat te realiseren is anders. Beide merken maken dure wagens, BMW is een wat duurder, al is het soms moeilijk wagens te vergelijken.
Punt is: hij die een mooi uitgeruste Volvo kan kopen kan allicht ook een mooi uitgerustte BMW kopen. Ik denk dat niemand een Volvo koopt omdat hij een BMW niet kan betalen. Een Volvo-koper koopt meestal uit overtuiging, niet omdat hij moet.
Misschien heb je gelijk, want een Volvo heeft op een bepaalde groep mensen een mindere impact dan een andere wagen, maar een grotere op een andere groep mensen. Ik denk dat Volvo-kopers meer zelfvertrouwen hebben en minder aan de druk van een bepaalde groep mensen toegeven.
Het is dan ook daarom dat men rijke johnnies kan aantreffen in een BMW die omgetoverd is tot kermiskar (hangt op de grond, lichtblokken zijn vervangen door opzichtige cusom-toestanden), terwijl dat minder frequent zal gebeuren met een Volvo. Ik vind daarom het imago van Volvo braver, maar ook deftiger en daarom positiever is dat van BMW. Het is eerder dit "etiket" dat te mijden is...
Vandaag even bij Vermant in Mechelen gestopt. Hij heeft er twee C30 staan: een blauwe redelijk standaard uitziende zonder bodykit en een cremekleurige met chocoladebruine bodykit.
De wagen was wel de favoriet in de showroom, er stonden flink wat mensen rond.
Tip: De type-aanduiding staat echt verloren zo ergens onder het rechterlicht. Zelfs als er T5 of D5 zou komen op te staan zou ik hem laten verwijderen.
Ik ook niet, maar er is zeker een grote groep mensen die dit wel doen.
Zeker als je van een 3reeks touring, toch een redelijk 'grote' wagen naar de kleinste volvo gaat...
We zitten met drie in de zaak (m'n ouders en ik), en aangezien zij (en nog een generatie voor hen, langs m'n pa z'n kant) die bankpoot geleidelijk aan hebben opgebouwd, vind ik dat ik toch op z'n minst hun opinie moet horen. ....
Ik ben vandaag ook eens gaan kijken in St-Truiden en ik vind hem gewoonweg DE MAX!!
De verkoper was heel vriendelijk en hij vertelde mij dat ze in de garage in Hasselt (ook van hun) zo eenje in Comsic White hadden staan met de boddykit in Java Pearl en dat we daar ook altijd eens mochten langsgaan. Dus zo gezegd zo gedaan, waren toch al van plan om naar Hasselt te gaan dus dan daar maar eventjes binnengesprongen. Dacht ik even dat de ogen uit m'n kas gingen vallen Zo prachtig, ik was er nog meer weg van.
Woensdagavond mag ik de 1.6D versie gaan halen om een hele dag mee te gaan testrijden en erna moesten we een afspraak maken om de 2.0D ook een hele dag mee te krijgen. Werd van hun zelf aangeboden voor de testritten, heb er niks voor moeten vragen!
Madame meegenome, ze vond hem lelijk als ze hem in de boekjes zag maar toen ze hem in het echt zag was ze al wa bijgedraaid Ze vindt het nog altijd niet prachtig vanachter maar ze vindt hem toch al iets mooier dan ervoor.
St. Truiden is Celis en Hasselt is A.C.L..
Jacobs zit in Genk en in Dilsen, en daar zien ze ons nóóit meer.
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Ik vond de service in Genk ook niet bepaald geweldig, 1 kerel die daar de auto voor je neerkwakt "veel plezier" en hij gaat gewoon terug op msn zitten
Maar als je daar in Hasselt zo'n auto een hele dag meekrijgt... leuk
De moeilijkste bevalling, genre BMWMB, moet nu nog komen : kleur.
Het interieur is quasi zeker beslist : calcite leder met zwart/quartsgrijs interieur. Nog eventjes in de running is ook het quartsgrijs leder met zwart/zwart interieur, valt nog af te wachten.
We hebben vandaag in Doornik een orinoco-blauwe zien staan, binnen in de werkplaats. Voor mij was het onmiddellijk "Wooooow, that's it" (al vind ik dat hemelsblauw metallic van de C70 nog veel mooier), maar m'n vriendin vindt het "een kleur om van te kotsen".
Haar "Gij hebt de auto mogen kiezen, ik nu de kleur" (want ze ziet de C30 achteraan niet graag) vond ik niet eens zo'n kwakkel. Maar zij gaat voor barents en ik vind het te donker...
Zij vindt dat ice white metallic (of hoe heet het, die parelmoerkleur) ook erg knap, maar ik vind die tint niet samenpassen met het calciet.
En die 18" Mirzams probeer ik er ook onder te krijgen. Moet me wel nog wat meer informeren daaromtrent, ik wil zeker zijn dat ze "redelijk" passen, en ik me geen gevaarlijke dingen op de hals haal.
En de kans is trouwens erg groot dat ik de standaard 17" zowiezo toch door de Phorbas 17" laat vervangen. I just want'em.
En droppen doe ik er ook 'n beetje mee. Eerst zien hoe 'ie staat op de ca. 2 cm verlaagde OEM sportophanging. Als er achteraan nog teveel ruimte overblijft tussen band en wielkas (want daar hebben ze wel ferm last van), gaat 'ie nog een centimeter of 2 dieper.
Comment