Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo C30

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
    Madame meegenome, ze vond hem lelijk als ze hem in de boekjes zag maar toen ze hem in het echt zag was ze al wa bijgedraaid Ze vindt het nog altijd niet prachtig vanachter maar ze vindt hem toch al iets mooier dan ervoor.
    Hier hetzelfde probleem.

Zaagt ze ook zo over "zoooone kleine koffer, daar krijg ik NOOOOOIT al m'n valiezen in als we op reis gaan!!!" ?

Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
    De volgende wordt gegarandeerd een C30
    Hier ook. *trots*

Comment

• Zal vast een zeker een mooie wagen worden, daar ben ik zeker van.

Nog verdere informatie bij BMW verkregen ivm met de 123d, 3-deurs, ... ?

Comment

• We zijn er niet meer geraakt.

Daarstraks nog in de 118d gezeten van 't lief van m'n nicht, trouwens, en ik kwam dus net uit een C30 (allez, bijna). Ik moet eerlijk toegeven : de '1 vind ik triestiger binnenin. Meer een driver's car, qua gevoel, maar niet zo chique, 't is allemaal een beetje minder uitgedacht qua looks en stijl, zo komt 't bij me over.

De standaardzetels van de C30 zitten helemaal niet zoveel minder goed dan de sportzetels in de '1. Die laatste steunen gewoon veel beter zijdelings (in bochten), maar voor de rest zitten de Volvo's iets comfortabeler (wat zachter bekleed), en worden de benen even goed ondersteund.

De stuurkolom is bij de Volvo duidelijk véél verder naar binnen verstelbaar, wat voor mij perfect is. Ik zit graag dicht bij m'n stuur maar heb lange benen en wil m'n bovenbenen ondersteund hebben. Bij m'n BMW moet m'n zetel een tandje of twee teveel naar voor staan om "dicht genoeg" bij m'n stuur te zitten (zonder helemaal "rechtop" te zitten want da's ook niet goed), dus m'n benen zijn ietsje teveel geplooid. Bij de Volvo vond ik een betere rijhouding.

De koffer van die C30 ... uh-oh, 't is écht wel kiezen voor de lijn en het praktische achterlaten. Erg moeilijk te beladen, klein en een héél erg tere bumper. Maar ik kiés ervoor, 'k vind die Volvo gewoon zoveel knapper dan een '1.

't Enige waarover ik nog twijfel, is om toch de Dynaudio nog erbij te nemen. 'k Heb nog tijd, hoor, 'k moet maar bestellen in februari/maart, maar 'k ga er me nog 'es goed over moeten bezinnen.

Comment

• O ja en Renske vindt dat ik de bodykit er toch bij moet nemen.

Met orinoco zou ik niet weten in welke kleur, eigenlijk. Ik denk titanium, dan. Maar ik zou enkel éventuéél een bodykit overwegen bij een titaniumkleurige, en dan in hetzelfde titanium.

Nog een punt waarop 't niet botert, wat de C30 betreft.

Ik ga véél moeten slijmen de komende 2 maanden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            O ja en Renske vindt dat ik de bodykit er toch bij moet nemen.

Met orinoco zou ik niet weten in welke kleur, eigenlijk. Ik denk titanium, dan. Maar ik zou enkel éventuéél een bodykit overwegen bij een titaniumkleurige, en dan in hetzelfde titanium.

Nog een punt waarop 't niet botert, wat de C30 betreft.

Ik ga véél moeten slijmen de komende 2 maanden.
            Ik volg haar met de bodykit, gaat je wagen onderscheiden van de andere c30's (85% zal toch zonder bodykit rondbollen). Moet je natuurlijk wel willen dat onderscheid.

Comment

• Ik vind 'm dan een beetje te sjonnie ogen, té "tuned", z'n statige onopvallendheid is dan wat weg. Ik zoek een auto die net niét meer zo "stoewr" oogt zoals m'n Bimmer nu. 't Mag allemaal een beetje minder opvallend.

En voor de prijs van de bodykit haal ik me een set OEM Volvo 18".

Dan weet ik 't wel...

Comment

• Nu ja, de bodykit is toch bij de dealer te plaatsen, dus die kan later er nog altijd bij.

Comment

Heuglijk nieuw : 't is beslist.

't Wordt een C30 !!

Yeeehaaa.
                  Allez, proficiat !

Comment

• Wanneer volgt de testrit, ben benieuwd naar je conclusies dan. Vooral dan wat een fervent bmw-rijder vind van de motor en onderstel.

Comment

• Proficiat gTa !!!

Ben supertevreden voor u.. (en jaloers..)

Wordt het een directiewagen of begrijp ik het mis ?

p.s.: Ik zou eerst voor deftige OEM 18" Volvo gaan en dan later pas voor de bodykit ipv omgekeerd ..

Comment

O....
                        Ik denk titanium, dan. Maar ik zou enkel éventuéél een bodykit overwegen bij een titaniumkleurige, en dan in hetzelfde titanium.
                        ...

zo dus

Comment

• Mean looking
                          Moet wel verlaagd worden dan

Comment

• heel geslaagd exterieur
                            hoe zit dat met die dakspoiler? Staat die er altijd op of is dat een extra optie?
                            Da's bij mij het enige storende element aan de wagen
                            Eindelijk nog eens een gedurfde wagen met daarbovenop bijzonder geslaagd interieur

Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten

zo dus

Comment

• Amai gTa, proficiat!
                              Ik vind het een zalige voiture!Ik heb hem vandaag voor de eerste keer in het echt gezien in een zo goed als basisversie en hij was nog mooi

Comment

• Om u wat te inspireren voor de kleuren

Comment

Yeeehaaa.

Yeeehaaaaa!!!

Er zullen mettertijd wel meer real-life foto's enzoverder opduiken, zodat je het kleurengeschil opgelost krijgt
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• En dit is een goede configurator waar je de auto ook helemaal kunt laten ronddraaien

maar waarschijnlijk kende je em al

Comment

• Prachtige keuze!
                                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Me nog ff moeienIk zou hem persoonlijk in titanium grijs met titanium bodykit nemen

Comment

• Dikke proficiat, gTa, goede keuze.

Komen de Mirjamvelgen niet?

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Working...
                                          X