Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Maar heb je een foto van die rode vloermatjes, zodat we weten welk rood het juist is?
't Is geen felrood, eerder tussen rood en bordeaux in. 't Lijkt goed op het taninrood van BMW. En zoiets, of nog een tikje donkerder, zou ik ook nemen, dan.
Er staan foto's in de catalogi. Jammer genoeg zijn die (nog) niet online te vinden, en 't rood is er ook niet goed op zichtbaar.
't Is geen felrood, eerder tussen rood en bordeaux in. 't Lijkt goed op het taninrood van BMW. En zoiets, of nog een tikje donkerder, zou ik ook nemen, dan.
Er staan foto's in de catalogi. Jammer genoeg zijn die (nog) niet online te vinden, en 't rood is er ook niet goed op zichtbaar.
Met welke modellen heb je al gereden? Kan je ons wat meer vertellen (hint: testverslag).
Ik heb de C30 2.0 D gereden, Momentum uitvoering met 16" velgen, standaard ophanging.
Ik heb me een beetje verkeken op de motor, de bak en de banden. Ik wil 'm testen met D5, Geartronic, Dynamic chassis (indien mogelijk) en op 17". Dan pas wil ik m'n oordeel vellen.
Maar! De C30 Momentum rijdt een PAK beter dan die vele S40 en V50 op leased 15" die ons land rijk is. 't Is een vinnig en direct aanvoelende FWD.
Comment