Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo C30

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
    btw: de C30 houtblok-lader is volvo personeel
    Ik snap 'm ni. (nee écht ni)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
      Maar heb je een foto van die rode vloermatjes, zodat we weten welk rood het juist is?
      't Is geen felrood, eerder tussen rood en bordeaux in. 't Lijkt goed op het taninrood van BMW. En zoiets, of nog een tikje donkerder, zou ik ook nemen, dan.

Er staan foto's in de catalogi. Jammer genoeg zijn die (nog) niet online te vinden, en 't rood is er ook niet goed op zichtbaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        't Is geen felrood, eerder tussen rood en bordeaux in. 't Lijkt goed op het taninrood van BMW. En zoiets, of nog een tikje donkerder, zou ik ook nemen, dan.

Er staan foto's in de catalogi. Jammer genoeg zijn die (nog) niet online te vinden, en 't rood is er ook niet goed op zichtbaar.

Comment

• wij hebben vrienden met een titaanzilveren BMW Z3 coupe met titaanrood lederen interieur, erg mooie combo, dus dat zou goed vergelijkbaar zijn dan?

Comment

• Comment

Ik snap 'm ni. (nee écht ni)

nu wel?
              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten

Om psychotisch van te worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                  Ow.

Dat ziet er, zoals quasi altijd met rood- en bruintinten, véél feller uit op de foto dan in 't echt.

Ik heb het rood al live gezien op 't salon in Parijs, en zo fel oogt het zeker niet.

Comment

nu wel?
                    Jip.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten

Om psychotisch van te worden.
                      Ik ben dat al. No harm done, dus.

Comment

• moet nog best knap zijn.
                        zwarte lederen zijkanten en rode alcantara zitstukken.

Comment

• gTa, mag ik vragen waarom je eigenlijk aan down-sizing wil doen ...

Als dit natuurlijk niet te onbeleefd is

Dat is toch een ferme stap terug van een 3 touring ?
                          Last edited by ; 04/12/2006, 14:46.

Comment

• btw Gilles, proficiat met de beslissing, je zal er geen spijt van hebben

ie rijdt subliem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
                              gTa, mag ik vragen waarom je eigenlijk aan down-sizing wil doen ...

Als dit natuurlijk niet te onbeleefd is

Dat is toch een ferme stap terug van een 3 touring ?
                              Staat hier al ergens. Blader 'es wat terug.

Comment

btw Gilles, proficiat met de beslissing, je zal er geen spijt van hebben

ie rijdt subliem
                                Met welke modellen heb je al gereden? Kan je ons wat meer vertellen (hint: testverslag).

Comment

• De Volvo-insiders kunnen me maar beter op de hoogte houden van élke ontwikkeling betreffende dit model. Ik doe jullie eigenhandig dood als er 1 maand nadat ik de mijne bestelde, een ander interieurtintje ofzo beschikbaar wordt.

En als dat celestial blue metallic van de C70 beschikbaar wordt op de C30, dan komen jullie mij eigenhandig uit m'n bed halen en wakker schudden.

Akkoord?

*off to work*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk Berichten
                                    Met welke modellen heb je al gereden? Kan je ons wat meer vertellen (hint: testverslag).
                                    Ik heb de C30 2.0 D gereden, Momentum uitvoering met 16" velgen, standaard ophanging.

Ik heb me een beetje verkeken op de motor, de bak en de banden. Ik wil 'm testen met D5, Geartronic, Dynamic chassis (indien mogelijk) en op 17". Dan pas wil ik m'n oordeel vellen.

Maar! De C30 Momentum rijdt een PAK beter dan die vele S40 en V50 op leased 15" die ons land rijk is. 't Is een vinnig en direct aanvoelende FWD.

Ik denk dat een C30 D5 220pk op 18" en met een nog 'es extra verlaagde sportophanging, me héél erg hard zal liggen.

Comment

Ik denk dat een C30 D5 220pk op 18" en met een nog 'es extra verlaagde sportophanging, me héél erg hard zal liggen.
                                      Letterlijk waarschijnlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk Berichten
                                        2.0d manueel

Comment

• Mja gTa, ik snap echt wel waarom ge de C30 D5 verkiest boven de 120d ...
                                          Maar het is dan nog sowieso een trade-down van een 3 touring komende ...

Enfin ieder zijn eigen rekening nje

Comment

Working...
                                          X