Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo C30

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door koentjes Bekijk Berichten
    Graag zoveel mogelijk berichten over aangeboden kortingen.

Ikzelf krijg tot op vandaag slechts 5%, hoewel ik van plan ben een eerder goed uitgeruste D5 te kopen (prijs zonder kortingen 35000 EUR)

Wat is haalbaar ?
    veel korting gaan ze nie geven op en nieuw model.
    (en het gefoefel van Gta die de wagen laat aankopen, inschrijven viaviavia hou ik geen rekening mee )

Comment

• Ik kreeg meteen 6%, zonder discussiëren. Het luidde "Afhankelijk van 't model 5 tot 6%, maar daarover kan nog gebabbeld worden."

Waarom zou ik liegen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fenix4life Bekijk Berichten
        (en het gefoefel van Gta die de wagen laat aankopen, inschrijven viaviavia hou ik geen rekening mee )
        Niks gefoefel. Gewoon een directiewagen. Ik bestel 'm zoals ik wil, er wordt 4 tot 6 maand mee gereden, en nadien koop ik 'm tegen een vooraf vastgestelde prijs.

Da's inderdaad wat meer dan 5% dat, ja.

Comment

• Als je dealer wat wil meewerken en je hebt er een goede band mee is er veel mogelijk. Mij is ooit voorgesteld om een wagen samen te stellen en dan via hen te bestellen als showroomwagen. Dan zitten daar allerhande promotiepaketten op die alleen voor showroomwagens tellen. Dan een paar weken showroom en dan mee naar huis (rond de 15-16% korting toen).

Edit: was wel op een V50.

Comment

• Ben er zaterdag es naar gaan zien, en kvind hem eigenlijk best knap hoor. Tis eens wat anders. Een vreemde eend in de bijt, maar knap is ie wel.

Maar om nu van 320d over te stappen naar C30, kvind het ook een rare stap. Een 159 2.4 ware een logischere stap

Nuja, tis uw keuze he

Comment

• Morgenavond mag ik hem gaan afhalen om er een volledige dag mee rond te toeren. Ben al van zaterdag nerveus ervoor
              Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                Smaken verschillen gelukkig

Zilver laat in mijn ogen het lijnenspel bij de meeste wagens het beste uitkomen, en het is ook nog zowat de meest rationele kleur: veilig (want goed zichtbaar) en makkelijk te onderhouden.
                ja hoor, is juist, gTa verduidelijkte het wat eerder al mooi in 't Latijn.
                Juist mijn mening.

Van dat lijnenspel is juist, en wat vreemd is met zilver: sommige wagens tonen er groot mee, en andere weer klein, juist omdat bepaalde lijnen geaccentueerd worden die juist die grootte benadrukken of verdoezelen.

Makkelijk te onderhouden: niet zo akkoord. Als onderhouden betekent in piccobello staat geef ik je ongelijk: je ziet er elk teerspotje en vliegenkakje op. Veel meer werk om dat weg te krijgen. Maar hij toont minder vlug "spatvuil", dat wel.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snafu_xv Bekijk Berichten

Hmmm hij begint me te groeien ... vooral sportpakket, die velgen, en DAT KLEUR !!!!

Met cremekleurig licht interieur ....

Hoe noemt dit kleur ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Niks gefoefel. Gewoon een directiewagen. Ik bestel 'm zoals ik wil, er wordt 4 tot 6 maand mee gereden, en nadien koop ik 'm tegen een vooraf vastgestelde prijs.

Da's inderdaad wat meer dan 5% dat, ja.
                    normaal gezien spreken ze dan van 18% tot 20%.
                    Dit is toch hetgeen ik krijg.
                    En iets wat ik serieus overweeg. zoveel korting om 6maand te moeten wachten is nog aanvaardbaar. Zeker als je ze kan vertrouwen en ze er enkel zelf met rijden en geen proefritten mee laten gebeuren.

Comment

• Hmmm ik zou daar toch ietswat van problemen mee hebben...

BTW is dat geen 6 maand wachten bovenop je levertijd die bvb reeds 3 maand is ? 9 maand is toch wat veel ...

Comment

• Ben dat al gewoon.
                        kheb 8maand moeten wachten op men coupé.

Comment

• 8 maand

Ik zou dus nooit een wagen moeten hebben dat zo lang duurt.

Vb een ferrari F430 = meer dan 1 jaar wachten ... dan liever 1tje niet naar mn smaak qua kleur en uitrusting dan 1 jaar wachten zenne

Ge kunt toch onmogelijk wagens kopen zoveel op voorhand

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
                            8 maand

Ik zou dus nooit een wagen moeten hebben dat zo lang duurt.

Vb een ferrari F430 = meer dan 1 jaar wachten ... dan liever 1tje niet naar mn smaak qua kleur en uitrusting dan 1 jaar wachten zenne

Ge kunt toch onmogelijk wagens kopen zoveel op voorhand
                            kan je je voorstellen wat een hel dat moet zijn als je dan nog es Tomskitis hebt?

Comment

• Tot nu toe ook de mooiste lichte kleur die ik gezien heb (op foto)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                kan je je voorstellen wat een hel dat moet zijn als je dan nog es Tomskitis hebt?
                                Hehehe

Wat zijn de recentste plannen ?

Comment

Hehehe

Wat zijn de recentste plannen ?
                                  veel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten

Tot nu toe ook de mooiste lichte kleur die ik gezien heb (op foto)
                                    Mja ... blij da te horen, maar wat ik wil horen is WELK KLEUR IST

n/o

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                      veel
                                      As usual

Zeg weet gij nie welk kleur da dat is

Comment

• 1 van dees drie

• 466 Barents Blue Pearl
                                        • 476 Brilliant Blue Pearl
                                        • 479 Orinocco Blue Pearl

Comment

Zeg weet gij nie welk kleur da dat is
                                          Wilde gok: blauw?

Comment

Working...
                                          X