Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo C30

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Trouwens, de verlaagde sportophanging omvat dus meer dan enkel maar andere veren. De dempers, veren én antirolstangen zijn anders. Ik ga die ophanging dus weldegelijk bestellen, zelfs al las ik tot nu toe enkel maar weinig rooskleurige testverslagen daarover (typische Audi-kwaal : demping = incoherent + de auto verkijkt zich hard op langere oneffenheden aan hogere snelheid).

Of er dan nog andere veren onder komen (die 'm nog een tikje lager leggen), weet ik niet. Valt af te wachten. Eerst de Mirzams erop, dan beslissen we dat.
    Kben wel echt benieuwd om je auto te zien als ie af is

Comment

• Je gaat nog effe moeten wachten, dan. Productiedatum wordt ergens in mei, om dan nog 4 maand bij de echtgenote van de dealer te slijten. Pas in september komt 'ie mijn richting uit, en pas dan zal ik ook het leder laten plaatsen en de 18" velgjes eronder schroeven. Misschien komen de 18" zelfs maar in 't voorjaar van 2008, want de standaard 17" krijgen winterbanden.

Comment

• Heb spijt da ik de C30 gisteravond heb moeten terugdoen...

Nu nog een beetje wikken en wegen welke opties enzo ik zal nemen en dan normaal gezien rond februari/maart zou hij besteld worden om hem begin augustus te hebben. Ik kan al niet wachten
        Senna, Driven To Perfection

Comment

Net als de mijne. En ik ben er ook weg van.
          Voeg mij ook maar toe...
          Senna, Driven To Perfection

Comment

• Vandaag m'n eerste C30 tegengekomen. Best knap, maar dat vond ik ook al op basis van de foto's .

Comment

• zojuist gaan zien naar de C30 van volvo...

eigenlijk nog nooit een model van volvo graag gezien , maar hier al zoveel positieve dingen gelezen over deze C30 dat ik toch wel nieuwsgierig was
              awel ik was er direkt weg van
              een zeer tof model die zeker goed zal verkopen ....
              deze vond ik prachtig met deze 18" velg erop
              enkel een beetje lager leggen en die is af
              deze word zeker een waardige kandidaat auto voor mijn vrouwke volgend jaar
              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• en dit interieur
                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• TheNxSyS en Toerke (die voordien elders erg veel MINI-interesse toonden) bewijzen bij deze dat de C30 MINI wel es klanten zou kunnen kosten...

"Zou kunnen" natuurlijk he
                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                    TheNxSyS en Toerke (die voordien elders erg veel MINI-interesse toonden) bewijzen bij deze dat de C30 MINI wel es klanten zou kunnen kosten...

"Zou kunnen" natuurlijk he
                    klopt ja Lotuzzz
                    de grootste kanshebber voor mijn vrouw was een mini cooperS ...( mijn vrouw wil ne mini ik die S )
                    was he ...
                    maar deze C30 moet ik zeker eens gaan testrijden hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                      Ik know
                      Ik heb dat schemaatje hier om dezelfde reden geplaatst.
                      Je ziet hoe gTa zich verplaatst op het vierkant.

On-topic terug :
                      Nog een beeld waaruit blijkt dat de C30 toch een knappe vernieuwing is in autoland.
                      Wat is die S-klasse daar aan het rammen op die slagboom ?

Comment

• Ik ben er onderweg van Hasselt naar Lommel al twee tegengekomen deze namiddag. Mooi ding, meer uitstraling dan zijn concurrenten op het eerste zicht...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                          en dit interieur
                          Overweeg ik ook sterk, alleen ... door de spots die op die auto zitten daar, lijkt het lichter dan het in werkelijkheid is. Ik zou 't es moeten zien in daglicht, zonder spots op.

'k Ben ook wel duidelijk meer te vinden voor een zwart interieur met enkel het leder (zetels + deuren) in een lichte kleur, dan voor het grijze/zwarte tweetonige interieur, met dan daarin nog 'es het calciet. Alhoewel ik 't ook niet mis vind, 't moet gezegd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                            en dit interieur
                            Yep, heb ik exact hetzelfde steken in m'n V50...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
                              Yep, heb ik exact hetzelfde steken in m'n V50...
                              Heb je daar pics van? Heb je 'n eigen topic van je wagen hier?

Thx!

Comment

Heb je daar pics van? Heb je 'n eigen topic van je wagen hier?

Thx!
                                Neen, maar ik zal er bijgelegenheid eens maken, het is voor U toch niet zo dringend he...

Comment

• Neen, ik bestel maar in maart, begin april.

Comment

• Gaat gTa zich een D5 bestellen?
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                      Gaat gTa zich een D5 bestellen?
                                      Maar allez, da's nu al 2 keer. Of geloof je me gewoon niet?

Comment

• Ik doelde op de motorisatie...
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Gisteren hebben we een uitgebreid bedrijfsbezoek gehad bij Volvo Cars Gent.
                                          En er staan daar al héél veel C30's op de band.

En vriefeel naftjes

Comment

Working...
                                          X