Ah.
Yep, D5. Voor minder ga ik niet. Ik wil de vijfpittersound. En een automaat.
't Feit dat de C30 in aanmerking komt, is net door z'n D5. Ik wil geen vierpittersound meer, en een 3-liter diesel vind ik op vandaag te duur. Binnen 2 jaar verandert het taxsysteem (als alles verloopt zoals gepland, tenminste), en dan haal ik me wel een 3-liter 6-cilinder.
En die auto is, voor wat je krijgt, eigenlijk goedkoop. Vind ik.
En bovendien wil ik ook het dubbele pijpje achteraan.
Mocht de 180pk-versie een 4-cilinder zijn, dan zou ik 'm hoogst waarschijnlijk niet kopen. Die 5-cilinder neemt dus een groot deel van de aantrekkingskracht voor z'n rekening.

't Feit dat de C30 in aanmerking komt, is net door z'n D5. Ik wil geen vierpittersound meer, en een 3-liter diesel vind ik op vandaag te duur. Binnen 2 jaar verandert het taxsysteem (als alles verloopt zoals gepland, tenminste), en dan haal ik me wel een 3-liter 6-cilinder.
En die auto is, voor wat je krijgt, eigenlijk goedkoop. Vind ik.
En bovendien wil ik ook het dubbele pijpje achteraan.
Mocht de 180pk-versie een 4-cilinder zijn, dan zou ik 'm hoogst waarschijnlijk niet kopen. Die 5-cilinder neemt dus een groot deel van de aantrekkingskracht voor z'n rekening.

Comment