Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo C30

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ben gisteren nog even langsgeweest bij Lacom in Heverlee. Heel onvriendelijk, ik vroeg om uitleg en die verkoper z'n antwoord was meteen "mondeling of schriftelijk"
    Dan weet je het al natuurlijk... Ik vroeg wat ze van korting gaven en hij zei van normaal geen korting maar toch een 6%, precies zo heel tegen z'n goesting.

Conclusie: daar zien ze mij nooit meer terug
    Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
      Dan weet je het al natuurlijk... Ik vroeg wat ze van korting gaven en hij zei van normaal geen korting maar toch een 6%, precies zo heel tegen z'n goesting.

Conclusie: daar zien ze mij nooit meer terug
      Is het de eerste keer dat je in een garage komt?
      Een verkoper die zomaar in het openbaar ineens zijn maximum korting zou gaan verkondigen is een slecht verkoper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
        Een verkoper die zomaar in het openbaar ineens zijn maximum korting zou gaan verkondigen is een slecht verkoper.
        Jep.
        Een verkoper die je bij de vraag naar uitleg 'mondeling op schriftelijk' vraagt is dit trouwens eveneens. Indien je schriftelijke uitleg wil vraag je naar een folder, niet naa reen verkoper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
          Jep.
          Een verkoper die je bij de vraag naar uitleg 'mondeling op schriftelijk' vraagt is dit trouwens eveneens. Indien je schriftelijke uitleg wil vraag je naar een folder, niet naa reen verkoper.
          Stop discussies over zaken waar je niet bij was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
            Stop discussies over zaken waar je niet bij was.
            Sorry. Ik wist niet dat jij er wel bij was.

Comment

Sorry. Ik wist niet dat jij er wel bij was.
              Daar was ik niet.
              Men moet alleen oppassen met een woord dat misschien gezegd is en dat hier uitvergroot wordt, niet in zijn context wordt geplaatst...

Comment

• JWV50, de officiële verdediger der Volvo-verkopers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                  Is er hier toevallig iemand die de velgen van de C70 waarvan de foto hier is bijgevoegd, kan shoppen onder de C30 die hier ook is bijgevoed?

Met grote dank
                  Dit zou een beeld moete geven maar er is wel iets mis met die voorband vanonder maar dat is niet echt een probleem denk ik :p

En de link zelf omdat hij ze kleiner maakt http://xs410.xs.to/xs410/06501/c30velgc70.png
                  Last edited by Zyote; 11/12/2006, 10:35.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                    JWV50, de officiële verdediger der Volvo-verkopers.
                    Neen, dat geldt voor alle verkopers.

De klant wil zo weinig mogelijk betalen.
                    Elk woord van de verkoper dat niet als vriendelijk wordt beschouwd wordt dan ook direct als negatief aanzien door de (potentiële klant).
                    En op zo een lanceringsweekend komt de grote massa niet om een wagen te kopen, maar om maar gewoon eens te komen nieuwsgieren.
                    Voor een verkoper is het dan ook moeilijk om net die potentiële klant eruit te halen.

Comment

• Dan nog blijft het z'n job iedere potentiële klant als gelijkwaardig te beschouwen. Het doel van die opendeurdagen blijft nog steeds potentiële klanten te lokken, dus ook mensen zonder intentie onmiddellijk een wagen te kopen.

'k Weet niet hoe het bij Volvo zit maar voor de aankoop van een nieuwe wagen blijf ik graag in een kleine, niet paleis-achitge garage gaan. In Middelkerke is er zo'n Sköda-garage.

Toen ik anderhalf jaar geleden op zoek was naar 'n nieuwe & een Octavia in aanmerking kwam ben ik daar binnengestapt. De verkoper was tevens de eigenaar die zelf aan de auto's werkte. Zo zouden er meer moeten zijn.
                      Last edited by ; 11/12/2006, 10:47.

Comment

Neen, dat geldt voor alle verkopers.

Elk woord van de verkoper dat niet als vriendelijk wordt beschouwd wordt dan ook direct als negatief aanzien door de (potentiële klant).
                        En op zo een lanceringsweekend komt de grote massa niet om een wagen te kopen, maar om maar gewoon eens te komen nieuwsgieren.
                        Voor een verkoper is het dan ook moeilijk om net die potentiële klant eruit te halen.

Elke klant is eigenlijk potentiële klant. Het is niet omdat iemand niet 'nu' wil kopen, dat hij dat binnen een aantal jaren niet gaat doen hé...
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Dan nog blijft het z'n job iedere potentiële klant als gelijkwaardig te beschouwen. Het doel van die opendeurdagen blijft nog steeds potentiële klanten te lokken, dus ook mensen zonder intentie onmiddellijk een wagen te kopen.

Dat bedoel ik dus.
                          OO 00 OO

Comment

Logisch toch, niet?

Comment

• ooooh gTaaaaaaa

remember this?

Last edited by ; 11/12/2006, 12:36.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                ooooh gTaaaaaaa

remember this?
                                Of ook nog:
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• OO 00 OO

Comment

ooooh gTaaaaaaa

remember this?

Ik wist niet dat Alfa sinds kort op RWD was overgestapt...?
                                    Last edited by ; 11/12/2006, 13:04.

Comment

• Heb post ietsje aangepast

euhm JayJay wa bedoelde dan?

Comment

euhm JayJay wa bedoelde dan?

Iets zegt me dat hij zich misschreven heeft. En dan nog: jij hebt nooit geschreven dat je gTa's stelling volledig onderschrijft.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                          Iets zegt me dat hij zich misschreven heeft. En dan nog: jij hebt nooit geschreven dat je gTa's stelling volledig onderschrijft.
                                          Dat zal nog niet

Ik haat het soms hoe mijn auto ( ondanks goede FWD ) zich gedraagt in de bochten, en als ik dan op stap ben met een E46 318i die niet vooruit te branden is, maar verdorie veel zwaarder een bocht kan induiken, dan krijg ik het

Ik snap alleen niet goed, wat gta bezielt zijn lijfspreuk oneer aan te doen. Oftewel moet hij wel erg verliefd zijn op de looks van de C70, zoals ik dat met de alfa ben.

Comment

Working...
                                          X