Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo C30

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Das nu net het probleem ...

Te blauw voor Orinoco
    Te flets voor Brilliant
    Te licht voor Barents

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
      Vandaag m'n eerste C30 tegengekomen. Best knap, maar dat vond ik ook al op basis van de foto's .

Dat is titan zeker ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
        en dit interieur

Das calcite zeker ?

Comment

• BTW dit topic is populairder dan de E70 X5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
            ik denk dat ik weet wat je bedoelt

zie hier de foto daarvan
            Jep dat bedoel ik, het stoort me toch wel. Vind het op foto precies minder opvallen dan IRL.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
              BTW dit topic is populairder dan de E70 X5
              deze wagen is ook vernieuwender dan de X5, en voor de meeste forummers valt hij qua prijs ook beter mee waardoor hij interessanter is dan de X5

Comment

BTW dit topic is populairder dan de E70 X5
                We zijn zelfs onderweg om het topic over de E92 in te halen
                Senna, Driven To Perfection

Comment

• @gTa: Hoe zit het eigenlijk met de laadruimte van een C30? Ze zal zo wel ongeveer op golf-niveau en consoorten gesitueerd zijn maar ik meen mij te herinneren dat je een touring nodig had omwillen van de laadruimte. Of is dat niet meer van toepassing nu? Ik denk maar even aan de RC-stal.

Voor de rest: knappe kar, alleen die achterkant wringt me nog wat tegen. Soms vind ik die meevallen tot zelfs mooi, maar op andere foto's vind ik dat dan weer aartslelijk. Een donkere kleur staat me daarom meer aan omdat die de speciale achterkant niet te hard accentueert.

Maar 't mag gezegd worden: het totaalpakket zal knap zijn. Die D5 met een vitaminekuur moet een echt bommentje vormen. En dan GTI's verloren rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door glennvc Bekijk Berichten
                    Of is dat niet meer van toepassing nu? Ik denk maar even aan de RC-stal.
                    Nee

Comment

• Zou het eigenlijk niet mogelijk zijn om het laatste deel van de uitlaat van de D5 over te nemen op een 2.0d ?

Zodat je 2 uitlaatpijpen krijgt ...

Comment

• = ook not done. Een lichtjes aangeslagen uitlaat en een blinkende langs de andere kant. Dan liever zo een dekseltje.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten

Is dit ook orinoco? Op deze foto's vind ik de C30 prachtig...
                          Ik ben gisteren nog in Doornik geweest, waar ik drie orinoco Volvo's heb gezien (één C30 en twee S40/V50), en één brilliantblauwe C30. Het was slecht weer, en er was een laaghangend wolkendek. De C30 stond buiten, één van de twee S40/V50 stond in een donkerder deel van de showroom (zonder spots er recht op), en een andere in een goed verlicht deel van de showroom.

En ik kan je vezekeren : als het niét gefotoshopt is, dan is het orinoco. Ik was geschrokken, toen ik daar aan kwam rijden, hoe "donker" die kleur kan zijn bij weinig licht. Brilliantblauw is duidelijk donkerder dan dit, én helemaal niet zo flets.

Deze kleur lijkt goed op orinoco, alleen is de groentint niet aanwezig (maar dat is live, bij bepaalde lichtinval, ook zo).

Comment

Das calcite zeker ?
                            Neen, gewoon grijs leder (quarts) met het zwarte interieur. Maar op de foto komt het wel lichter over dan in werkelijkheid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door glennvc Bekijk Berichten
                              @gTa: Hoe zit het eigenlijk met de laadruimte van een C30? Ze zal zo wel ongeveer op golf-niveau en consoorten gesitueerd zijn maar ik meen mij te herinneren dat je een touring nodig had omwillen van de laadruimte. Of is dat niet meer van toepassing nu? Ik denk maar even aan de RC-stal.
                              De C30 heeft minder laadruimte dan z'n concurrenten, je zal nog sneller dan bij z'n broertjes- en zusjes-hatchbacks de achterzetels moeten platleggen. Je kiest hier dus werkelijk voor de looks en de lijn, en niet voor laadruimte.

De R/C-renstal is verkocht, en ook m'n windsurfmateriaal is al allemaal weg. Het eerste omdat ik geen tijd heb om me er fatsoenlijk mee bezig te houden, het tweede om wille van dezelfde reden én om wille van m'n rug.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                = ook not done. Een lichtjes aangeslagen uitlaat en een blinkende langs de andere kant. Dan liever zo een dekseltje.
                                Je moet wel zorgen dat hij aangesloten is héé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                                  Vandaag m'n eerste C30 tegengekomen. Best knap, maar dat vond ik ook al op basis van de foto's .

Vandaag deze nog eens zien rijden met aan het stuur iemand die verdacht veel op Mathias Coppens leek.

Comment

Je moet wel zorgen dat hij aangesloten is héé
                                    ik hoopte al stilletjes dat dit de bedoeling was...

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Probleem A) Is het mogelijk B) Quanta costa, want met bodykit en atreus is het sowieso al superdure look ... indien er nog eens 500 bijkomt ...

Comment

Probleem A) Is het mogelijk B) Quanta costa, want met bodykit en atreus is het sowieso al superdure look ... indien er nog eens 500 bijkomt ...
                                        Gewoon de kit bestellen voor een T5 of D5 en dan zal de dubbele uitlaat er normaal gezien wel bijzitten denk ik. Het is een €100 dat de bodykit meer kost me de dubbele uitlaat maar deze is dan ook alleen mogelijk voor de T5 of D5, allé toch volgende het optieboekje...
                                        Ik ga zaterdag nog eens langsgaan bij de garage en ik zal er eens achter vragen. Ik had dit ook al willen doen maar ik had er nog niet achter gevraagd.
                                        Senna, Driven To Perfection

Comment

• Let me know ! Examens naderen, het zal februari zijn wanneer ik er geraak

Comment

Working...
                                          X