Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
@gTa: Hoe zit het eigenlijk met de laadruimte van een C30? Ze zal zo wel ongeveer op golf-niveau en consoorten gesitueerd zijn maar ik meen mij te herinneren dat je een touring nodig had omwillen van de laadruimte. Of is dat niet meer van toepassing nu? Ik denk maar even aan de RC-stal.
Voor de rest: knappe kar, alleen die achterkant wringt me nog wat tegen. Soms vind ik die meevallen tot zelfs mooi, maar op andere foto's vind ik dat dan weer aartslelijk. Een donkere kleur staat me daarom meer aan omdat die de speciale achterkant niet te hard accentueert.
Maar 't mag gezegd worden: het totaalpakket zal knap zijn. Die D5 met een vitaminekuur moet een echt bommentje vormen. En dan GTI's verloren rijden.
@gTa: Hoe zit het eigenlijk met de laadruimte van een C30? Ze zal zo wel ongeveer op golf-niveau en consoorten gesitueerd zijn maar ik meen mij te herinneren dat je een touring nodig had omwillen van de laadruimte. Of is dat niet meer van toepassing nu? Ik denk maar even aan de RC-stal.
De C30 heeft minder laadruimte dan z'n concurrenten, je zal nog sneller dan bij z'n broertjes- en zusjes-hatchbacks de achterzetels moeten platleggen. Je kiest hier dus werkelijk voor de looks en de lijn, en niet voor laadruimte.
Comment