Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    5,7 seconden tot 100 voor een diesel...
    Er zullen veel eigenaars van menig sportwagen de wenkbrauwen gaan fronsen bij stoplichtsprintjes.
    Laat maar komen

"wel liefst op een baan met niet teveel putten "

Comment

Er zullen veel eigenaars van menig sportwagen de wenkbrauwen gaan fronsen bij stoplichtsprintjes.
      Onze A5 gaat in theorie ook 0-100 in 5.9". Misschien zou ie dat kunnen, wat ik betwijfel.
      Dan nog blijft het een diesel en kan ie niet tippen aan een sprintje met de porsche, ook al is dat dan nog iets sneller, het is het gevoel dat totaal anders is;
      In een diesel wordt je gereden (ascetisch bijna) , een benzinebom bespeel je met je rechtervoet als een instrument... als je de juiste snaren raaakt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
        535d gaat in 5,7 seconden van 0 tot 100. Nice. Bij een verbruik van 6,1 liter...
        Wat gaat dat geven in de nieuwe 3
        2012 E92 Bmw 335i DKG
        1991 E30 320i

Comment

• Zalige zetels!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
            Daar sta je dan met je E39 M5.
            Voor te lachen zeker?

Denk dat die het alleen moeilijk gaat hebben tegen een 550i.

Comment

• e39 M5 is 5.4 seconden zeker? Dan mag je al geen halve seconde te laat reageren om op de gas te gaan.

Maar dat is dan ook het enige vlak waarop de diesel gaat winnen. Maar voor wie geen boodschap heeft aan loopcultuur, motorgeluid, stijl, subtiliteit en gasrespons, is er natuurlijk de diesel
              Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
              Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Ik bedoel maar dat 0 tot 100 eigenlijk niet veel zegt en al zeker niet op papier, that's all.

Comment

• + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Maar ik snap wat je wil bedoelen.
                  Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                  Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Zalig filmpje!

Wil wel eens stock vs. stock zien...

Comment

• Basisinformatie : M-Sportpakket voor nieuwe BMW 5 Reeks Berline en Touring dat vanaf september in productie gaat.

PRIJS : 5.440 euro incl. BTW 21% (550i : 4.065 incl. BTW 21%) en omvat :
                      - Beschikbare niet-metaalkleuren : Alpinweiss, Schwarz
                      - Beschikbare metaalkleuren (mits toeslag) : Titansilber, Carbonschwarz, Spacegrau, Imperialblau en
                      Sophistograu
                      - Beschikbare binnenbekleding : combinatie stof Grey Shadow/Alcantara anthrazit
                      - Beschikbare binnenbekleding (mits toeslag) : leder Dakota en leder Nappa
                      - Velg 18" dubbelspaak 350M
                      - Sportzetels vooraan
                      - Inleglijst Aluminium Hexagon
                      - M sportophanging (niet voor xDrive modellen)
                      - M sportstuur
                      - M aërodynamicapakket
                      - Hochglans Shadow line
                      - Hemelbekleding in anthrazit
                      - Mistlampen
                      - M voetsteun

Comment

• BIJKOMENDE ALTERNATIEVE UITRUSTING : M-Sportpakket !!!

- Standaard ophanging of Dynamic Damping Control (mits toeslag) i.p.v. de M sportophanging
                        - Velg 19" dubbelspaak 351M (mits toeslag) i.p.v. 18" velg
                        - Exterieur Line aluminium gesatineerd i.p.v. Hochglanz Shadow Line
                        - Comfortzetels (mits toeslag) i.p.v. sportzetels
                        - Andere inleglijsten (mits toeslag)
                        - Spoiler op achterklep (mits toeslag, enkel voor F10)

MODELLEN : 525d TOURING + 528I TOURING + 535d TOURING beschikbaar vanaf september 2010 !
                        (alsook 550ix Drive sedan)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk Berichten
                          - Spoiler op achterklep (mits toeslag, enkel voor F10)
                          Goed nieuws. Die lelijke spoiler is dus maar een optie!

Comment

• Ik ben al benieuwd naar de configuratie van Wannes ?

Comment

Het kon niet anders zijn als je ziet dat een 520d al aan 8.1 sec zit!

Het zijn allemaal extreem snelle acceleraties(incl diene 520d)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Maar ik snap wat je wil bedoelen.
                                Stomme kutdiesels

Maar toch, geef mij maar een tragere benzine, dan heb je tenminste nog plezier aan het rijden zelf.
                                Bij zo'n diesel is het enige plezier dat je hebt aan de pomp of in het bijhouden van een benzinevariant.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                  Stomme kutdiesels

Maar toch, geef mij maar een tragere benzine, dan heb je tenminste nog plezier aan het rijden zelf.
                                  Bij zo'n diesel is het enige plezier dat je hebt aan de pomp of in het bijhouden van een benzinevariant.
                                  Gewoon underdog zijn is al leuk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                    Stomme kutdiesels

Geef mij toch maar een 535d ipv een 523i.
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Prachtig hoe die 535d bijna zo'n M5 ownt

Comment

Geef mij toch maar een 535d ipv een 523i.
                                        Ja, dat lijkt me logisch. Maar dan moet je ook een 525d vergelijken met een 523i, of een 535d met een 535i.

Comment

• Vandaag ben ik meegereden naar Knokke met de E61 520d van mijn vriend. Het is er een met manuele versnellingsbak. Hoewel ook hier optrektijden worden opgegeven tot 100 in minder dan 9 sec. heb ik weinig brio ervaren. De sound is niet mooi en bij 3500 toeren heeft deze motor het beste van zich laten zien. Deze motor is natuurlijk meer dan voldoende om vlot mee te komen in het verkeer. Voor iemand die echter prestaties en sportiviteit zoekt is dit zeker niet de juiste motor. Voor die mensen zijn er de zescilinders. Ik vind dan ook dat niet elke dieselmotor over dezelfde kam mag geschoren worden. Een 530d is bijvoorbeeld van een ander allooi, om maar van een 535d te zwijgen. Deze zescilinder klinkt sowieso niet slecht, in mijn oren zelfs beter dan mening viercilinder benzine.
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X