Komt er nu eigenlijk ne 540d of blijft de 535d de zwaarste diesel?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenDat is toch geen 550iOorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichtenlijkt me toch een 7 te zijnOorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenToere, dat is een 7.
Ik twijfelde ook al
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenEn dan zeggen dat alle Audi's op elkaar lijken tegenwoordig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten535d wordt de zwaarste diesel. Deze heeft dezelfde motor als de 740d met enkel 6pk minder. God knows why?
Comment
-
550i xDrive is beschikbaar dus over enige tijd ook de Alpina B5 biturbo Allrad -> stapje dichter bij mijn droomkar (Alpina B5 biturbo Allrad touring)
Edit: configurator op bmw.de is weer online maar er zitten nog fouten in, precies. B.v. 550i limousine kan je wel carbonzwart kiezen en voegt 'ie 't M Pack toe, maar bij Paketten staat 't er niet bij, en ge kunt b.v. ook de 19" niet kiezen. Werk aan de winkel, BMW!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEdit: configurator op bmw.de is weer online maar er zitten nog fouten in, precies. B.v. 550i limousine kan je wel carbonzwart kiezen en voegt 'ie 't M Pack toe, maar bij Paketten staat 't er niet bij, en ge kunt b.v. ook de 19" niet kiezen. Werk aan de winkel, BMW!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenEn dan zeggen dat alle Audi's op elkaar lijken tegenwoordig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten550i xDrive is beschikbaar dus over enige tijd ook de Alpina B5 biturbo Allrad -> stapje dichter bij mijn droomkar (Alpina B5 biturbo Allrad touring)
Edit: configurator op bmw.de is weer online maar er zitten nog fouten in, precies. B.v. 550i limousine kan je wel carbonzwart kiezen en voegt 'ie 't M Pack toe, maar bij Paketten staat 't er niet bij, en ge kunt b.v. ook de 19" niet kiezen. Werk aan de winkel, BMW!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
Dit is m.i. ook niet mooi (ik zou het alvast niet moeten hebben), maar 't kan veule erger.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door autoforum@rwi.be Bekijk BerichtenWeet er iemand meer over de productieonderbreking. Hoeveel vertraging mogen we verwachten?
Comment
Comment