Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• fotoshop

Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

Kan er iemand eens zijn talent voor fotoshop tonen door er de velgen 312 ferrigray en 356 onder te zetten? Ik twijfel namelijk tss de twee. Thanks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tintoretto Bekijk Berichten
      dezelfde motor is nu al verkrijgbaar op 3-reeks hoor
      Dat is waar, maar bij een nieuw model gaan ze er nog een schepke bovenop doen, denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten
        Kan er iemand eens zijn talent voor fotoshop tonen door er de velgen 312 ferrigray en 356 onder te zetten? Ik twijfel namelijk tss de twee. Thanks
        Zal het een 535d worden ?

Comment

• Met M-sportpakket is het toch wel een compleet andere auto. Ik vind het alleszins knap.
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Wat een kar! Zo bruut maar toch zo incognito, zalig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten
              Zoiets ongeveer:

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
              Met M-sportpakket is het toch wel een compleet andere auto. Ik vind het alleszins knap.
              Ik vind het niet lelijk, maar wacht tot ik het irl gezien heb om te oordelen.

Ik vind de non-M iig al megaknap en M-pakket vind ik niet echt nodig.

Comment

• M pakket

IK heb bij Sneyers zo een zwarte gezien met M pakket en viel mij eigenlijk tegen . Er stond er eentje naast zonder M en die vond ik er echt beter uitzien .
                Wou eerst ook het M pakket erbij bestellen maar ga nu toch maar zonder.
                Maar welke kleur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                  Ik begrijp nog altijd niet wanneer je dat ander 'bakje' krijgt boven de pook. Volgens sommigen is dat als je het niet rokerspack neemt, maar ik heb de indruk dat het altijd gecombineerd is met een manuele bak...?
                  Heeft te maken met de versnellingsbak, yep.

Als je 'n manuele neemt, dan krijgt de middenconsole maar "zijdelings" de interieurinleg, en is het gedeelte rond en voor de pook (de asbak dus) in zwart plastic. De asbak zit dan voor de pook en je krijgt één bekerhouder voor de iDrive-controller.

Van zodra je 'n automatische versnellingsbak neemt, wordt het gehele plateau rond de pook in interieurinleg uitgevoerd, en dan is de asbak van een andere vorm (kleiner, anders geplaatst daar waar bij de manuele de ene bekerhouder zit), en wordt het vak voor de pook een grote bekerhouder.

Bijgevoegde Bestanden
                  Last edited by ; 14/09/2010, 21:57.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
                    Wat een kar! Zo bruut maar toch zo incognito, zalig!
                    Dat vind ik net zo tof aan de F10 en F11.... ze zijn lekker discreet... enkel een liefhebber herken de echte schoonheid !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk Berichten
                      Gisteren bij Sneyers een F10 gezien met M pakket . Viel mij eigenlijk wat tegen , deze auto heeft dit pakket eigenlijk niet nodig.
                      Sneyers is dat herentals ? Zou ook wel eens graag het mpack irl zien ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                        Sneyers is dat herentals ? Zou ook wel eens graag het mpack irl zien ....
                        Ja , bij Sneyers in Herentals. Hij staat niet in de toonzaal maar achteraan , klaar om een van de dagen afgeleverd te worden . Staan trouwens een 15 à 20 F10 bakken. Als je verschillende kleuren irl wil zien , ga maar naar Sneyers.

Comment

• Dat mpack doet me denken aan de x1 serie.

Vooral de 2 delen links en rechts, onder de koplampen, waar ook de mistlamp in zit. Die afgeronde hoek bovenaan, met dan scherpe hoeken onder, bahh
                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                            Mmmmm, BMW... niet echt mijn ding en heb hen al jaren links laten liggen maar vind de nieuwe 5 berline toch een prachtig machien.
                            Ben mij nu reeds voorzichtig aan het oriënteren voor de vervanger van de A6 2.7 Quattro die moet nog wel 17 maanden mee maar ik zou tegen April/Mei volgend jaar toch een beslissing willen nemen.
                            Hééééél moeilijke keuze vermits wij hier al aan onze tweede A6 toe zijn en héél tevreden over het Quattro rijden natuurlijk. Vrees uiteraard dat elke andere mogelijkheid een kleine/grote stap terug zal zijn.
                            Kandidaten: natuurlijk de nieuwe A7 (maar die zou nog in 2.7 moeten uitkomen dan), de toekomstige (neiuwe) A6 en deze BMW 5(20) berline. Jammer dat het "gat" zo groot is tussen 520 <> 525/530.
                            Weet er iemand hoe het feitelijk met de garantie zit bij BMW want zie op hun website enkel 2 jaar vermeld staan maar daar wordt niet gesproken over km-aantallen. Niet onbelangrijk hier.....
                            Niemand?
                            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• ik vind het straf dat ze daar eentje hebben ....mijn dealer zei me dat er nog nergens geen te zien was...
                              heb je me soms het juiste adres daar in herentals , kan zijn dat ik er donderdag eens langs ga

Comment

ik vind het straf dat ze daar eentje hebben ....mijn dealer zei me dat er nog nergens geen te zien was...
                                heb je me soms het juiste adres daar in herentals , kan zijn dat ik er donderdag eens langs ga
                                http://www.sneyers.bmw.be/NL/Contact...n/Default.aspx
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ik zou eigenlijk alleen voor het M pakket gekozen hebben voor de carbonschwarz kleur , de 19' velgen ( ja , ik vind ze wel mooi ) en vooral , om de prachtige stof/alcantara zetels.
                                  Leder kost mij maar 500 EUR meer ( omdat als ik stof/alca zetels wil het exclusive line pakket niet kan nemen ) maar toch zou ik voor de stof/alca zetels gegaan zijn.
                                  Ben precies toch nog aan't twijfelen

Comment

ik vind het straf dat ze daar eentje hebben ....mijn dealer zei me dat er nog nergens geen te zien was...
                                    Is trouwens een zwarte met zwart interieur en te kleine 18' velgen. Trouwens de binnenafwerking aluminium Hexagon valt irl erg tegen ( plastiekerig uitzicht ) . Ik zou zeker aluminium Feinschniff nemen ( geen extra kost )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                      Niemand?
                                      Beter kijken.

Ik dacht dat de gewone garantie 2 jaar was zonder kilometerbeperking. Bij de '7 is het 5 jaar of 100.000 km (eerste van de twee = einde garantie). Maar van dat laatste ben ik niet 100% zeker, dacht zoiets gelezen te hebben in AG. En misschien geldt datzelfde ook wel op andere modellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk Berichten
                                        Ik zou eigenlijk alleen voor het M pakket gekozen hebben voor de carbonschwarz kleur , de 19' velgen ( ja , ik vind ze wel mooi ) en vooral , om de prachtige stof/alcantara zetels.
                                        Leder kost mij maar 500 EUR meer ( omdat als ik stof/alca zetels wil het exclusive line pakket niet kan nemen ) maar toch zou ik voor de stof/alca zetels gegaan zijn.
                                        Ben precies toch nog aan't twijfelen
                                        'k Vind 't jammer dat ze het schitterende stof/alcantara zo echt uit de wind zetten. Zo goed als elke pack (uitgezonderd de Business Pack) voegt leder toe aan de hoop. En inderdaad: als je 'n M Pack wil en een zwart interieur is oké, dan is die stof/alcantara-combo subliem.

Jammer... want als je dus die combo wil, betaal je je kar uiteindelijk duurder dan met leder, omdat je het voordeel van de packs dan mist. Onbegrijpelijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          'k Vind 't jammer dat ze het schitterende stof/alcantara zo echt uit de wind zetten. Zo goed als elke pack (uitgezonderd de Business Pack) voegt leder toe aan de hoop. En inderdaad: als je 'n M Pack wil en een zwart interieur is oké, dan is die stof/alcantara-combo subliem.

Jammer... want als je dus die combo wil, betaal je je kar uiteindelijk duurder dan met leder, omdat je het voordeel van de packs dan mist. Onbegrijpelijk...
                                          Inderdaad , wel een 500 EUR goedkoper tov leder met de opties die ik wil , wel geen zetelverwarming dan maar dat heb je in feite niet nodig met stof/ alca zetels .
                                          Deze zetels bedoel ik dus , toch prachtig hé

Last edited by gupe; 15/09/2010, 00:34.

Comment

Working...
                                          X