Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat een beauty! Dit overtreft mijn verwachtingen!

Zalige kar!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
      Ja, de markt is leuk in de zomer, alleen jammer dat je er niet meer overal mag parkeren, stonden eerst altijd mooie wagens met mooi weer.
      place ma tu vu zeg ik altijd

Comment

• Tjah...dan is de keuze toch niet zo moeilijk

sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Mooie klassieke opvolger, hoewel ik nog even moet wennen aan de voorste lichtblokken. Al bij al komt het nogal 3 achtig over. Toch een wagen waar ik mij in Touring versie goed aan zou kunnen wennen tot niet meer zou kunnen missen.
          Toch moet er mij iets van het hart: de E klasse polariseert maar komt toch wat stouter over en het design begint meer en meer in te slijpen en is op termijn misschien moderner? Ook qua motorisaties breekt de 5 geen potten (ook geen injectoren!) t.o.v. de E klasse. Mercedes ging er toch gewaagder tegenaan in de viercylinder klasse, helaas wel met wat kinderziekten tot gevolg, maar toch. Waarschijnlijk zal de 5 wel meer een rijdersauto zijn.

Besluit voor mezelf: lichte voorkeur voor deze klassieke 5, maar ga even wachten alvorens er de voorkeur aan te geven boven de E break. Als het nieuwe eraf is, ga je vaak anders tegen de dingen aan kijken.

Comment

• Jawadde dadde

Dikste Fünfer ooit
            2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sim Bekijk Berichten
              Mooie klassieke opvolger, hoewel ik nog even moet wennen aan de voorste lichtblokken. Al bij al komt het nogal 3 achtig over. Toch een wagen waar ik mij in Touring versie goed aan zou kunnen wennen tot niet meer zou kunnen missen.
              Toch moet er mij iets van het hart: de E klasse polariseert maar komt toch wat stouter over en het design begint meer en meer in te slijpen en is op termijn misschien moderner? Ook qua motorisaties breekt de 5 geen potten (ook geen injectoren!) t.o.v. de E klasse. Mercedes ging er toch gewaagder tegenaan in de viercylinder klasse, helaas wel met wat kinderziekten tot gevolg, maar toch. Waarschijnlijk zal de 5 wel meer een rijdersauto zijn.

Besluit voor mezelf: lichte voorkeur voor deze klassieke 5, maar ga even wachten alvorens er de voorkeur aan te geven boven de E break. Als het nieuwe eraf is, ga je vaak anders tegen de dingen aan kijken.
              Ik vind de E toch niet bepaald vooruitstrevend qua design. Ik heb nog altijd moeite met de achterkant.
              sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• da's ook nieuw, min & max waarden van verbruik

Kraftstoffverbrauch 520d
                Kombiniert: 6,1 bis 10,4 l/100 km
                Innerstädtisch: 7,8 bis 15,4 l/100 km
                Außerstädtisch: 5,7 bis 7,5 l/100 km

Comment

• 8-Gang Automatic Getriebe

op naar de 9 vitessen

Comment

• Buitenkant is ok maar dat interieur is weer zo spuuglelijk. Blijft de reden waarom ik hoegenaamd niet naar BMW kijk als ik een nieuwe auto koop.
                    2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
                    2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                      Tjah...dan is de keuze toch niet zo moeilijk

Geen van beide heeft een knappe achterkant imho, maar de ene is minder lelijk dan de andere.

Over het interieur niets dan lof, ziet er gewoon zeer goed uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbaser Bekijk Berichten
                        Buitenkant is ok maar dat interieur is weer zo spuuglelijk. Blijft de reden waarom ik hoegenaamd niet naar BMW kijk als ik een nieuwe auto koop.
                        Tja, smaken en kleuren...
                        Maar toch denk ik dat de nieuwe interieurs van BMW meer mensen zal aanspreken als die van de vorige generatie BMW's

Comment

Buitenkant is ok maar dat interieur is weer zo spuuglelijk. Blijft de reden waarom ik hoegenaamd niet naar BMW kijk als ik een nieuwe auto koop.
                          Spuuglelijk is niet de term die ik zelf zou gebruiken, maar ik vind wel dat u een punt heeft. Ik vind dat het er allemaal wat gedateerd uitziet.

Comment

• Knappe bak!

Alleen heb ik twijfels bij de uitpuilende nieren...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                              "5 Serie" ipv "5-Reeks" vind ik nog beter staan.
                              't Is een Belgisch forum en geen Hollands.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                                Ik vind dat het er allemaal wat gedateerd uitziet.
                                Het interieur?

Comment

• veel meer dan een iets dikkere 3 is dat toch niet
                                  de nieren een beetje vertikaler en naar voor gebracht
                                  zelfde overvoorzichtige evolutie als deze van de Golf 5 naar de 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                                    Iemand aan linkje naar de mogelijke accessoire velgen... Das voor mij een essentieel onderdeel van de kar namelijk en dan liefst idd in 20 inch...
                                    De beschikbare 20 inchers:

En inderdaad, zescilinders.

Comment

Buitenkant is ok maar dat interieur is weer zo spuuglelijk.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                                      Ik vind dat het er allemaal wat gedateerd uitziet.

Comment

• Knapste wagen in dit segment. Zeer goed gelukt!

5-reeks >>>>>>>>>>>>>>> A6 > E-klasse
                                        1963 Land Rover Series IIa
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Na het `walkaround` filmpje bekeken te hebben, ben ik `voor` geworden en gewonnen voor het design. Keuze wordt gemakkelijk. Het interieur spreekt mij ook aan. Al bij al vond ik de vorige E60 best knap, maar te aggressief en niet meer zo passend bij de tijdsgeest.Het gaf al onmiddellijk een zeker imago mee.
                                          Naar de F10 kan je al eens liefdevol kijken op je oprit, zonder angst dat hij..`gaat bijten...`

Comment

Working...
                                          X