Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Idd, de laatste dagen zijn moordend, ik wijk niet meer van mijn gsm
Inderdaad, ik ben ook al 11 weken aan het wachten.
Vorige week woensdag nog eens geinformeerd en de wagen zou 2de week Januari binnenkomen.
Nog even tanden bijten en dan eerst die papierwinkel weer.
Eerst factuur gaan betalen, dan met inschrijvingspapieren naar verzekering, wachten op de plaat, zorgen dat je thuis bent anders moet je de plaat weer gaan halen op het postkantoor 's anderendaadgs.
Het is me nogal wat, zal weer blij zijn dat het achter de rug is.
Daarom dat veel mensen voor een jonge occasie gaan, vandaag kiezen overmorgen rijden :-)
2014 BMW F32 420 dA M-pakket
2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy
Deze maand zullen er talrijke salonvoorwaarden zijn.
Zo biedt BMW ook een aantal financieringsmogelijkheden aan die wel eens voordeliger kunnen zijn dan bij een bank. Voor particulieren is er bijvoorbeeld 'BMW select' dat goedkoper kan zijn dan een klassieke financiering.
Wij hebben onze 2 (firma)wagens beiden gekocht op basis van een financiële leasing over 4 jaren. Bij de M3 had BMW de beste voorwaarden (ook salonperiode), maar bij de 7 was de bank net iets goedkoper. Een operationele leasing is steeds de duurste oplossing en heb ik nog nooit overwogen.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Ik kan h'm ook volledig direct betalen zonder financiering, maar dat raadt men mij af?
Wa zouden jullie doen?
Als je overschot genoeg hebt ineens betalen en als je uwen boek moet plunderen dan een deel financieren zodat je u niet in uw bloot gat zet want de intrest die je betaalt op een autofinanciering is niet veel meer dan de intrest die je krijgt op een spaarrekening.
2014 BMW F32 420 dA M-pakket
2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy
Hoe lang is de wachttijd op een nieuwe 5-reeks? Ik ga de mijne deze week bestellen...
Welke financiering raden jullie mij aan?
Hangt ervan af waar je hem besteld .. Ik besteld op 6 November, en had op 23 December kunnen bollen (en zelfs bijna 1 week vroeger) .... Reden van snelle levering ? Garage had een aantal 5's besteld ifv hun 'forecast'.., deze kunnen tot vrij laat aangepast worden (de motor tot 1 maand voor productie , andere dingen zelfs langer dacht ik)..
2014 BMW (F31) 335 d 2011 Mini One D 2007 Kawasaki ZX6R 1997 Honda VFR
1984 Opel Kadett 1.2, 1985 Opel Ascona 1.6, 1988 Opel Corsa 1.5 d, 1990 Opel Kadett 2.0 GSI, 1994 Opel Astra 1.7 d, 1991 Opel Calibra 2.0 16V, 1996 BMW 318d, 2000 BMW 320d, 2004 Saab 9-3 2.2 TiD, 2003 BMW Break 320 d, 2004 Audi Avant 1.9 TDI, 2006 BMW Touring 535 d, 2010 BMW Touring 530 D
1996 Suzuki GSX-F 750, 1997 Honda Blackbird, 2003 Honda Fireblade, 1999 Yamaha R6, 2005 Kawasaki ZX6R
Voor een autofinanciering kan je online een simulatie maken bij een bank. En als je op de website van BMW bij de premium selection wagens kijkt kan je ook een simulatie maken
Voor een autofinanciering kan je online een simulatie maken bij een bank. En als je op de website van BMW bij de premium selection wagens kijkt kan je ook een simulatie maken
Interessant om te weten ... mischien in de toekomst toch voor zo een formule gaan ...
thx
Comment