Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk Berichten
    Dat hangt af van de compatibiliteit van je toestel. Met mijn toestel zou het gaan.
    Ga naar onderstaande link en kijk bij je toestel:

Het verlichte BMW logo is enkel verkrijgbaar en standaard bij de 550i en 550i xdrive

Welke GSM heb jij dan ? Kun je emails lezen op je scherm of enkel SMS ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk Berichten
      Welke GSM heb jij dan ? Kun je emails lezen op je scherm of enkel SMS ?
      Ik heb Nokia E72, geen emails wel sms
      2014 BMW F32 420 dA M-pakket
      2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
      2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
      2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten
        Nog enkele nachtjes slapen en ik mag de trein op richting UK..

Delivery date: 11/1/11

En dat voor mijn 1ste BMW ooit!

Had beter een 1tje besteld was nog leuk geweest met den datum!!

Fotookes volgen volgende week in "mijn Duitse auto"

Ben ook eens benieuwd naar je 'avontuur' Ga je hem daar dan betalen aan de hand van een cheque of heb je het al overgeschreven ofzo?

Comment

Dat is inderdaad een dure optie die Xdrive bij de 530. Bij een 550i is dat maar een € 2600 meer en hier € 5600 meer.
          Oorspronkelijk geplaatst door tintoretto Bekijk Berichten
          misschien is er automaat standaard bij inbegrepen dan zou het ongeveer kunnen kloppen
          Nagel op de kop
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Ja en in Belgie staat hij toch ook al op de prijslijst € 57450
            Ja nu ook gevonden, bij de 5 ontdekken > specials & feiten > prijzen in pdf staat het niet bij maar via home > onderaan, prijslijst wagens staat het wel. Nog geen prijszetting voor de 525d xDrive dus toch wachten tot september
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door slickie Bekijk Berichten
              In de optie prijslijst staat er bij Navigatie Professional: USB-aansluiting in handschoenkastje voor updates van navigatiegegevens en opslaan van MP3 (tot 12 GB)
              Ik vroeg me af of deze USB-aansluiting tevens gebruikt kon worden om een USB-stick met mp3's aan te hangen, zonder te kopieren naar de harde schijf? Dan kan ik de optie 'USB-aansluiting' (6FL) uitsparen..
              GTA is correct, dat gaat niet, je moet 6FL nemen als je muziek wil horen.
              Nog ingewikkelder wordt het met een iPhone. en snap in adapters... de 'USB' snap in adapter herkent de iPhone als iPOD, je kan de muziek zelfs kiezen, zelfs het album cover verschijnt mooi op het scherm... alleen hoor je niets...... nope daarvoor heb je de 'Media Snap-In adapter' nodig... die een slordige 170 Euro kost, wat zo'n 60 Euro duurder is dan de USB snap - in... Verschil is waarschijnlijk iets qua instelling / software die 'iets' moet herkennen in de adapter dat waarschijnlijk 0 Euro meer kost om te produceren... En dan zijn ze ook nog in Backorder.. Maar bon, voor muziek mijn iPod Nano aan USB aansluiting gehangen, werkt heel goed.
              2014 BMW (F31) 335 d
              2011 Mini One D
              2007 Kawasaki ZX6R
              1997 Honda VFR

1984 Opel Kadett 1.2, 1985 Opel Ascona 1.6, 1988 Opel Corsa 1.5 d, 1990 Opel Kadett 2.0 GSI, 1994 Opel Astra 1.7 d, 1991 Opel Calibra 2.0 16V, 1996 BMW 318d, 2000 BMW 320d, 2004 Saab 9-3 2.2 TiD, 2003 BMW Break 320 d, 2004 Audi Avant 1.9 TDI, 2006 BMW Touring 535 d, 2010 BMW Touring 530 D
              1996 Suzuki GSX-F 750, 1997 Honda Blackbird, 2003 Honda Fireblade, 1999 Yamaha R6, 2005 Kawasaki ZX6R

Comment

• verzekering en lening op nieuwe 5 serie

Mag ik nog eens zo vrijblijvend te zijn om jullie raad te vragen aub?

Waar kan ik het beste mijn lening(+/-10000EUR) nemen voor mijn nieuwe 5 serie?
                Waar kan ik het beste mijn verzekering nemen voor mijn nieuwe 5 serie?

VAN HARTE DANK!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                  Ja nu ook gevonden, bij de 5 ontdekken > specials & feiten > prijzen in pdf staat het niet bij maar via home > onderaan, prijslijst wagens staat het wel. Nog geen prijszetting voor de 525d xDrive dus toch wachten tot september
                  Ja, de prijs van de 530d xDrive staat inderdaad hier. Nog mooier is dat hij 258 pk levert en maar 150 g CO2 uitstoot. Dat wordt twijfelen tussen de 530d xDrive, de A7 en de A6 3.0 TDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWER Bekijk Berichten

VAN HARTE DANK!!!!!
                    Als ik het goed begrijp ga je dus €10.000,- bijlenen en de rest met eigen middelen betalen? In dat geval zou ik gewoon een aantal banken contacteren en kijken wie de beste voorwaarden heeft. Zeker in deze salonperiode kan je mooie deals sluiten, waarbij je bijvoorbeeld ook geen wederbelegging hoeft te betalen indien je de lening sneller zou willen aflossen.
                    Voor de verzekering geldt hetzelfde. Hier kan je zowel bij de banken, bij diverse verzekeringsmaatschappijeen en zelfs bij BMW offertes opvragen. Probeer om zo lang mogelijk een dekking te hebben zonder vrijstellingen bij schade of diefstal.
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door qwan Bekijk Berichten
                      Ja, de prijs van de 530d xDrive staat inderdaad hier. Nog mooier is dat hij 258 pk levert en maar 150 g CO2 uitstoot. Dat wordt twijfelen tussen de 530d xDrive, de A7 en de A6 3.0 TDI
                      Zeer interessant zo'n 530xd. Gaat zo'n xd ook hoger op z'n poten staan?
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door qwan Bekijk Berichten

Fijn getunde versie (xDrive) vs standard versie (gewone 530d)? Aan het verbruik te zien toch wel.

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                        Zeer interessant zo'n 530xd. Gaat zo'n xd ook hoger op z'n poten staan?
                        Ben dan wel benieuwd wat ze van de 525d gaan maken met xDrive. Zou dat? Waarom?
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• vind ik veel beter dan de vorige 5 serie.
                          knappe afwerking!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWER Bekijk Berichten

VAN HARTE DANK!!!!!
                            Ik wil me niet bemoeien met jou portefeuille, maar... Ik vind het wel mijn verantwoordelijkheid om je op een en ander te wijzen...

--> Geld lenen kost heel veel geld <--

Ik weet het, het is een gek idee maar wat als je nu eens auto zou kopen die gewoon binnen je budget past? Is bvb een 3-serie plots geen goede auto meer?

Zoiets laat toe om vanaf dag 1 dat je de auto hebt te beginnen sparen voor de volgende auto: het deel dat je anders aan de bank betaalt kun je nu beleggen. Op het einde van de maand voel je dus geen enkel verschil. Van zodra de auto versleten is is het verschil tussen lenen en beleggen zodanig groot geworden dat je meteen een veel duurdere auto kunt kopen zonder iets te moeten lenen. Als je moet afbetalen kun je minder sparen, zul je volgende keer weer moeten lenen, waardoor je weer niet kunt sparen. En zo blijf je maar betalen aan de bank. Het zijn beiden vicieuze cirkels, alleen is de ene neerwaarts en de andere opwaarts. Aan jou de keuze.

Het zal wel aan mij liggen, maar mij lijkt het een vreselijke gedachte telkens je je mooie BMW ziet staan te beseffen dat ie eigenlijk niet (volledig) van jou is... De buren kun je misschien voor de gek houden, maar jezelf niet.

Dit gezegd zijnde lijkt het mij zeer nuttig om de verschillende tarieven van de banken met mekaar te gaan vergelijken. Zowel wat betreft de lening als de verzekering. Ik betaal 30% minder op mijn verzekering dan wat mijn trouwe KBC kantoor mij als voorstel deed. Van leningen ken ik niets omdat ik dat nooit doe, maar het zou mij niks verbazen als er ook hier enorme verschillen zijn tussen de banken onderling. Vergelijken is dus de boodschap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                              Ik wil me niet bemoeien met jou portefeuille, maar... Ik vind het wel mijn verantwoordelijkheid om je op een en ander te wijzen...

--> Geld lenen kost heel veel geld <--

Ik weet het, het is een gek idee maar wat als je nu eens auto zou kopen die gewoon binnen je budget past? Is bvb een 3-serie plots geen goede auto meer?

Zoiets laat toe om vanaf dag 1 dat je de auto hebt te beginnen sparen voor de volgende auto: het deel dat je anders aan de bank betaalt kun je nu beleggen. Op het einde van de maand voel je dus geen enkel verschil. Van zodra de auto versleten is is het verschil tussen lenen en beleggen zodanig groot geworden dat je meteen een veel duurdere auto kunt kopen zonder iets te moeten lenen. Als je moet afbetalen kun je minder sparen, zul je volgende keer weer moeten lenen, waardoor je weer niet kunt sparen. En zo blijf je maar betalen aan de bank. Het zijn beiden vicieuze cirkels, alleen is de ene neerwaarts en de andere opwaarts. Aan jou de keuze.

Het zal wel aan mij liggen, maar mij lijkt het een vreselijke gedachte telkens je je mooie BMW ziet staan te beseffen dat ie eigenlijk niet (volledig) van jou is... De buren kun je misschien voor de gek houden, maar jezelf niet.

Dit gezegd zijnde lijkt het mij zeer nuttig om de verschillende tarieven van de banken met mekaar te gaan vergelijken. Zowel wat betreft de lening als de verzekering. Ik betaal 30% minder op mijn verzekering dan wat mijn trouwe KBC kantoor mij als voorstel deed. Van leningen ken ik niets omdat ik dat nooit doe, maar het zou mij niks verbazen als er ook hier enorme verschillen zijn tussen de banken onderling. Vergelijken is dus de boodschap.
                              Waarom leen je niet het hele bedrag. Met het salon zijn er acties en worden er zeer scherpe rentevoeten gegeven. Het gespaarde bedrag beleg je dan over de looptijd van de lening en daar kan je in veel gevallen op een veiligere manier een hoger rendement halen.

--> Op die manier win je nog op je geleende wagen <--.

Kwestie van wat tegengewicht te geven op de soms kortzichtige antwoorden over het al dan niet lenen voor een wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                                Waarom leen je niet het hele bedrag. Met het salon zijn er acties en worden er zeer scherpe rentevoeten gegeven. Het gespaarde bedrag beleg je dan over de looptijd van de lening en daar kan je in veel gevallen op een veiligere manier een hoger rendement halen.

--> Op die manier win je nog op je geleende wagen <--.

Kwestie van wat tegengewicht te geven op de soms kortzichtige antwoorden over het al dan niet lenen voor een wagen.
                                Als je dan een hoog rendement wil halen moet je al op min 5 jaar beleggen.
                                Als je dan ook een financiering neemt op 5 jaar betaal je wel redelijk wat intresten zodat de intrest die je krijgt op de belegging
                                maar iets hoger is als de intrest die je betaalt op de financiering dus dat verschil is maar klein.

Het beste zou dan misschien zijn beleggen op 5 jaar en financieren op 3 a 4 jaar maar op het hele bedrag gaat dit wel een zware maandelijkse last worden volgens mij.

Comment

Als je dan een hoog rendement wil halen moet je al op min 5 jaar beleggen.
                                  Als je dan ook een financiering neemt op 5 jaar betaal je wel redelijk wat intresten zodat de intrest die je krijgt op de belegging
                                  maar iets hoger is als de intrest die je betaalt op de financiering dus dat verschil is maar klein.

Het beste zou dan misschien zijn beleggen op 5 jaar en financieren op 3 a 4 jaar maar op het hele bedrag gaat dit wel een zware maandelijkse last worden volgens mij.
                                  Maar het punt is wel dat de lening niets kost in tegenstelling wat dePaul zegt .

Comment

Maar het punt is wel dat de lening niets kost in tegenstelling wat dePaul zegt .
                                    Inderdaad, maar de lening kost altijd geld maar door normaal het geld dat je zou besteden aan de aankoop te beleggen kan
                                    je deze kost verminderen tot bijna niets, niets of zelfs nog wat aan overhouden ;-)

Comment

Inderdaad, maar de lening kost altijd geld maar door normaal het geld dat je zou besteden aan de aankoop te beleggen kan
                                      je deze kost verminderen tot bijna niets, niets of zelfs nog wat aan overhouden ;-)
                                      Het is dat dat ik zeg

Comment

Het is dat dat ik zeg
                                        inderdaad, wat ik nog eens hopelijk wou verduidelijken was dat lenen altijd geld kost maar dat je die kost kunt beperken en soms je kun je er zelfs voordeel uithalen.

Comment

inderdaad, wat ik nog eens hopelijk wou verduidelijken was dat lenen altijd geld kost maar dat je die kost kunt beperken en soms je kun je er zelfs voordeel uithalen.
                                          De originele vraagstelling ging over het lenen van 10.000 en de rest uit bestaande middellen te betalen. Ik ga er in dat geval van uit dat na aankoop van de wagen de eigen middelen op zijn en de 10.000 EUR eveneens gebruikt wordt om de wagen te bekostigen.

Ik weet dat de mogelijkheid bestaat om (een deel van) het geleende geld te gaan beleggen. Maar vastrentende beleggingen op korte termijn brengen niet genoeg op om de kosten van een lening te dragen. M.a.w je moet gaan naar producten die een zeker risico inhouden. Hoe groter het risico, hoe groter de mogelijke winst. Maar ik hoop dat ik niet moet uitleggen dat hier ook een schaduwzijde aan zit.

Comment

Working...
                                          X