Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De bovenste 2 foto's zijn in Carbon zwart. De onderste foto is Sophisto grijs.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      De bovenste 2 foto's zijn in Carbon zwart. De onderste foto is Sophisto grijs.
      lijkt me dezelfde auto, dus dat laatste zal wel de inval van de zon zijn.
      Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Op de laatste foto heeft die geen getinte ruiten achteraan.

Comment

• laatste is idd een andere wagen, 550i zelfs aan de uitlaat te zien

Comment

De bovenste 2 foto's zijn in Carbon zwart. De onderste foto is Sophisto grijs.
            Ik zou er nog geen geld op durven zetten dat die bovenste carbonzwart is hoor
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ik wel...
              OO 00 OO

Comment

Ik had zo'n link verwacht

De kleur vind ik wel totaal niet goed weergegeven op foto ...
                1994 Mercedes SL320
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ik vind net van wel. Je ziet toch duidelijk de blauwe tint in de lak.
                  OO 00 OO

Comment

• Inderdaad.

Persoonlijk vind ik het Saphirschwarz mooier dan Carbonschwarz.
                    2014 BMW F32 420 dA M-pakket
                    2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
                    2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
                    2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

• Ik ook. Helaas kan je bij de 5 geen saffierzwart krijgen in combinatie met het M-sportpakket.
                      OO 00 OO

Comment

Ik vind net van wel. Je ziet toch duidelijk de blauwe tint in de lak.
                        Ik zal eens moeten investeren in een nieuwe laptop dan
                        1994 Mercedes SL320
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Ik ook. Helaas kan je bij de 5 geen saffierzwart krijgen in combinatie met het M-sportpakket.
                          M Aerodynamica-kit achteraf plaatsen dan is het wel mogelijk, maar deze is voorlopig niet in set te verkrijgen waardoor deze in aparte onderdelen besteld worden en zeer prijzig is.
                          2014 BMW F32 420 dA M-pakket
                          2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
                          2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
                          2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

• KW verlagingsset en 21"

Machtige combo!!

bmw 21 inch.jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

Sprtitz

Zo zou die van ons ook moeten uitzien. Nu nog even wachten tot er wat meer F10's met M-pack, carbon schwarz en Leder Oyster als premium selection beschikbaar komen...
                              sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• In Exclusve Line (plus) en Business Line (plus) zit metaalkleur vervat. Hoe komt het dan dat je wel moet bijbetalen voor metaalkleur als je ook M-pakket neemt? Of is dit een foutje in de car configurator.

Comment

In Exclusve Line (plus) en Business Line (plus) zit metaalkleur vervat. Hoe komt het dan dat je wel moet bijbetalen voor metaalkleur als je ook M-pakket neemt? Of is dit een foutje in de car configurator.
                                  Volgens mij bestaat het M-pakket feitelijk uit de kleuren wit of zwart. Maar om tegemoet te komen aan de vele kopers zijn er uitzonderingskleuren zoals o.a het Carbonzwart of Sophisto en dat zijn metaalkleuren, dus...Ping ping...
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ik heb net een spierwitte gezien met een BMW carbon spoiler . Dat vind ik nu echt niet passen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                      Volgens mij bestaat het M-pakket feitelijk uit de kleuren wit of zwart. Maar om tegemoet te komen aan de vele kopers zijn er uitzonderingskleuren zoals o.a het Carbonzwart of Sophisto en dat zijn metaalkleuren, dus...Ping ping...
                                      Uitzonderingskleur of niet, metallic = metallic. Dus ik begrijp niet dat je ervoor moet bijbetalen ondanks dat je business of exclusive line hebt aangevinkt.

Comment

Uitzonderingskleur of niet, metallic = metallic. Dus ik begrijp niet dat je ervoor moet bijbetalen ondanks dat je business of exclusive line hebt aangevinkt.
                                        Zwart & wit zijn "uni" kleuren dus geen metalic. Als je het Exclusive plus-pakket zou nemen en het M-pakket met één van de unikleuren ga je zien dat deze het bedrag van de metalic eruit halen. (staat ook duidelijk bij het blauwe !-teken achter de prijs. Tja, trukken van de foor zeker. Maar misschien dat je de verkoper wel kan overhalen om de €1050 te laten vallen.
                                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                          Zwart & wit zijn "uni" kleuren dus geen metalic. Als je het Exclusive plus-pakket zou nemen en het M-pakket met één van de unikleuren ga je zien dat deze het bedrag van de metalic eruit halen. (staat ook duidelijk bij het blauwe !-teken achter de prijs. Tja, trukken van de foor zeker. Maar misschien dat je de verkoper wel kan overhalen om de €1050 te laten vallen.
                                          Verhelderend, bedankt. Dus toch een eerlijke praktijk, 1050 blijft toch wel wat geld voor metallic...

Comment

Working...
                                          X