Oorspronkelijk geplaatst door Phil
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenVerhelderend, bedankt. Dus toch een eerlijke praktijk, 1050 blijft toch wel wat geld voor metallic...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door b1098s Bekijk BerichtenVond ik ook, heb uni zwart genomen, het maakte de automaat wat goedkoper, ik bekijk het zoPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk BerichtenMachtige combo!!
[ATTACH]78874[/ATTACH]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenIntegendeel.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten????????? Waarom!
Comment
-
[ATTACH]78874[/ATTACH]
Veel te veel verlaagd, al die zwarte ruiten. Ik zou er zeker niet in willen gezien worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwtt Bekijk Berichtenal die zwarte ruiten. Ik zou er zeker niet in willen gezien worden.
Aha maar dat is het voordeel he , niemand ziet het als je daar in zit !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwtt Bekijk Berichten'k Vind dit ook maar een johnny en marina geval.
Veel te veel verlaagd, al die zwarte ruiten. Ik zou er zeker niet in willen gezien worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk ook. Helaas kan je bij de 5 geen saffierzwart krijgen in combinatie met het M-sportpakket.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenLukt perfect hoor .. tegen een kleine meerprijs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten18" is qua design mooier, maar ze zijn te klein.
Comment
-
[ATTACH]78874[/ATTACH]
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten18" is qua design mooier, maar ze zijn te klein.
Trouwens, die 5-dubbelspaak styling ben ik al beu gezien. Beetje te open en wat te weinig typisch BMW naar mijn gevoel.
Comment
-
Gister zijn we naar de dealer gegaan, om onze 530xd samen te stellen.
Qua opties hebben wij een stuk rustiger aan moeten doen, aangezien mijn vader het helemaal zat is om bijtelling te betalen.
Wij betalen nu nog steeds meer dan 1000 euro aan bijtelling per maand voor onze X5 3.0sd en dat vind hij nu echt te gortig worden.
Het wordt dus een 530xd sedan met 258pk en 560nm, dit is de vernieuwde 3.0d motor (oude, 245pk,540nm).
Sprint tijd 0-100: 6,1 ipv 6,3
530xd Sedan
Kleur: Sophisto Gray
Interieur: Dakota Oyster/ Schwarz
Interieurlijsten: Standaard piano lak (of edelhout, hangt af wat moeders wil)
Opties: High Executive:
-Airco automatisch
-Alarm systeem klasse 3
-Bluetooth
-Verwarmde voorzetels
-internet
-Koplampsproeiers
-Navigatie Prof
-PDC
-Xenon lichten
Losse opties:
-Automatische sport transmissie (normale automaat is standaard bij xdrive versies)
-M sportstuurwiel
-Adaptieve bochtverlichting
-Automatische dimmende binnenspiegel
-Elektrische inklapbare spiegels
-Softclose (op aanraden van 5 serie rijders en eigen ervaringen)
-Uitgebreide functionaliteit iphone
-USB
-Hifi actief luidsprekersysteem (11 speakers 220 watt)
-Comfort zetels
-In delen inklapbare achterbank
-19 Inch (accessoires velgen)
-Head up Display
Opties nog in overweging:
-Automatisch sluiten kofferdeksel
-Uitgebreid verlichtings pakket
-Speedlimit weergave
-Hoogglans shadow line
Ook het M-Sportpakket behoort tot de mogelijke opties.
-M sportpakket (achteraf laten doen door de dealer, scheelt bijtelling)
-M sportpakket velgen, 19inch
De optielijst is een stuk kleiner dan onze X5, maar tijden veranderen (crisis, andere kosten) Het is erg moeilijk om mijn vader te overtuigen van opties aangezien mijn vader geen zin meer heeft om veel bijtelling per maand neer te leggen, wat hij nu nog wel doet.
Dit zal hem ongeveer een beetje worden.
Ook geen Adaptive drive dit keer, mijn vader heeft het nog wel overwogen, maar uit een proefrit met een 530d touring zonder Adaptive drive is gebleken dat het niet nodig is, ik heb zelf ook een stukje mogen rijden en de koets bleef aardig stabiel, dus ik herzie mijn mening hierover.
Reacties en meningen zijn altijd welkom, deze auto zal rond de zomer besteld worden.
Hij zal er uit zien zoals het plaat je hierbeneden, hopelijk nog met Shadowline maarja dat is persoonlijk, en ja mijn pa vind het zonde geld.
Steef101
Comment
-
Mijn vader gaat dit jaar een nieuwe 530xd sedan bestellen, daar zijn we bijna zeker van.
Wij willen deze velgen bestellen, alleen op de foto weten wij niet of dit 19inch of 20 inch is.
Weet iemand dit?
Ook zullen wij voor en achter 245 moeten aanhouden bij de banden, wat bij een normale 530d 245 voor is en 275 achter is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Steef101 Bekijk BerichtenMijn vader gaat dit jaar een nieuwe 530xd sedan bestellen, daar zijn we bijna zeker van.
Wij willen deze velgen bestellen, alleen op de foto weten wij niet of dit 19inch of 20 inch is.
Weet iemand dit?
Ook zullen wij voor en achter 245 moeten aanhouden bij de banden, wat bij een normale 530d 245 voor is en 275 achter is.
Afgaand op de foto hier wat hoger is dit minstens 20 inch.
Comment
Comment