Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWER Bekijk Berichten
    Dus gewoon deze usb kabel wat bij de ipod geleverd wordt?
    Waarom doen ze me bij bmw dan ne speciale kabel kopen, ene met usb en aux aansluiting aan elkaar vast om in de middenconsole in te steken?
    Het gebruik van de standaard Apple USB iPod kabel is alleen mogelijk als je ook de 6VC Combox optie hebt.
    Deze is beschikbaar vanaf produktie september/oktober 2010.
    Op die manier worden alle gegevens digitaal doorgestuurd naar uw iDrive.
    Met de oude Y-kabel wordt het signaal analoog doorgestuurd. Je gebruikt dus best, als je kan, de Apple USB kabel.
    Ik weet niet of de 6VC Combox optie standaard is, mijn dealer heeft het bij het bestellen aangevinkt en het stond op de bestelbon (geen meerprijs).

Als je de 6VC Combox hebt dan heeft uw dealer iets onnozels aan jou verkocht. Ik heb ook om die oude Y-kabel gevraagd omdat ik niet beter wist maar mijn dealer zei meteen dat ik die niet meer nodig had. Hij was dus al op de hoogte van die 6VC Combox in augustus toen ik de bestelling maakte.
    Last edited by bmwtt; 10/03/2011, 12:42.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwtt Bekijk Berichten
      Het gebruik van de standaard Apple USB iPod kabel is alleen mogelijk als je ook de 6VC Combox optie hebt.
      Deze is beschikbaar vanaf produktie september/oktober 2010.
      Op die manier worden alle gegevens digitaal doorgestuurd naar uw iDrive.
      Met de oude Y-kabel wordt het signaal analoog doorgestuurd. Je gebruikt dus best, als je kan, de Apple USB kabel.
      Ik weet niet of de 6VC Combox optie standaard is, mijn dealer heeft het bij het bestellen aangevinkt en het stond op de bestelbon (geen meerprijs).

Als je de 6VC Combox hebt dan heeft uw dealer iets onnozels aan jou verkocht. Ik heb ook om die oude Y-kabel gevraagd omdat ik niet beter wist maar mijn dealer zei meteen dat ik die niet meer nodig had. Hij was dus al op de hoogte van die 6VC Combox in augustus toen ik de bestelling maakte.
      Ik heb het net geprobeerd: de witte USB appel kabel ingeplugd maar mijne ipod laadt dan gewoon op en geeft geen geluid. Dus ik heb mijn Y kabel wel degelijk nodig. Ik zie dan de liedjes op het scherm verschijnen en het geluid is ook goed maar zie geen afbeeldingen. Dus zal ik er maar mee leren leven zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWER Bekijk Berichten
        Ik heb het net geprobeerd: de witte USB appel kabel ingeplugd maar mijne ipod laadt dan gewoon op en geeft geen geluid. Dus ik heb mijn Y kabel wel degelijk nodig. Ik zie dan de liedjes op het scherm verschijnen en het geluid is ook goed maar zie geen afbeeldingen. Dus zal ik er maar mee leren leven zeker?
        Dan heb je volgens mij de optie USB-aansluiting niet? Aangezien je uw liedjes doorstuurt via Aux...

Kan je via de iDrive bladeren tussen artiesten, nummers, etc. of moet je dat op de iPod doen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
          Dan heb je volgens mij de optie USB-aansluiting niet? Aangezien je uw liedjes doorstuurt via Aux...

Kan je via de iDrive bladeren tussen artiesten, nummers, etc. of moet je dat op de iPod doen?
          Hallo,
          ik heb wel degelijk de optie USB aansluiting. eentje in m'n handschoenkastje en eentje in de middenconsole...
          Ik kan ook via de iDrive bladeren tussen alle liedjes en nummers... ik zie het ALLE info(album, song) maar geen picture...

Comment

• Voor verlaging:

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Na verlaging H&R 30mm:

OO 00 OO

Comment

• Prachtig en echt knappe velgen

Comment

• 550i ?

Zot

Comment

• Soms denk ik eraan om ook zo'n 550i te nemen.
                    OO 00 OO

Comment

• Tussenin is perfect denk ik, 15 mm lagere sportvering dus.

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      Soms denk ik eraan om ook zo'n 550i te nemen.
                      Doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                        Tussenin is perfect denk ik, 15 mm lagere sportvering dus.
                        Dat is ook mijn gedacht. Helaas bestaat er geen verlagingskit die slechts 15mm verlaagt.

Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                        Doen.
                        Qua duurdere aankoopprijs valt het nog redelijk mee, maar de gebruikskosten swingen met zo'n 550i echt de pan uit. Verbruikskost x3, taxen x3. Ook is zo'n 550i niet meer verkocht te krijgen nadien.
                        Ook vind ik dat de 550i standaard een lelijk geluid produceert.
                        Zonder type-aanduiding is het wel een wolf in schapevacht. Dan kan ik zelf smijn vrouw afdrogen aan de rooi lichten.
                        OO 00 OO

Comment

• Ik heb er eerlijk gezegd geen idee van, maar kan je dan niet beter van den eerste keer een M5 bestellen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            De eerste week dat je die hebt kom ik naar uw dorpke voor een testrit

550i is

Doen : dan koop ik die binnen 2-3 jaar van u af

Comment

Dat is ook mijn gedacht. Helaas bestaat er geen verlagingskit die slechts 15mm verlaagt.
                              Je kan ook gewoon voor sportophanging gaan (dus exclusive line aanvinken), al getest?

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                              Qua duurdere aankoopprijs valt het nog redelijk mee, maar de gebruikskosten swingen met zo'n 550i echt de pan uit. Verbruikskost x3, taxen x3. Ook is zo'n 550i niet meer verkocht te krijgen nadien.
                              Ook vind ik dat de 550i standaard een lelijk geluid produceert.
                              Zonder type-aanduiding is het wel een wolf in schapevacht. Dan kan ik zelf smijn vrouw afdrogen aan de rooi lichten.
                              Klopt allemaal. Ik zou voor de 535d gaan...

En daarna een facelift F10M.

Comment

Na verlaging H&R 30mm:

Wauw, zo zou ik hem wel willen

Comment

• De voorbumper van het M-pack vind ik afschuwelijk, veel te grote opening centraal wat er achter het draadwerk zit springt veel te hard in het oog.

Comment

!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
                                      Ik heb er eerlijk gezegd geen idee van, maar kan je dan niet beter van den eerste keer een M5 bestellen?
                                      M5
                                      Het prijskaartje is nog eens zoveel hoger dan een 550i.
                                      Als daily vind ik zoveel vermogen eigenlijk zinloos. Het is nu al moeilijk om de snelheidsregels te respecteren. Het bedrag dat zo'n M5 meer kost dan een 530d geef ik dan liever bij aan een vrijetijdswagen.
                                      OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                        Je kan ook gewoon voor sportophanging gaan (dus exclusive line aanvinken), al getest?
                                        Neen, deze ophanging heb ik niet getest. Bij de xDrive kan je trouwens geen M-sportophanging krijgen.
                                        OO 00 OO

Comment

• Hoe was de testrit eigenlijk BMWMB?

Comment

Working...
                                          X