Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik begrijp de mensen niet goed die zeggen dat het interieur er gedateerd uitziet. Smaak is natuurlyk persoonlyk maar volgens my heeft die uitspraak eigenlyk niks met smaak te maken.
    Door wat ziet dat interieur er oud uit?

Comment

• foto's net gezien en dit valt toch wat tegen. BMW valt precies in het zelfde stramien als porsche en audi.
      je ziet bijna geen verschil met de andere modellen terwijl dit bij de vorige reeksen allemaal zo uitgesproken anders was. 't is daar ook crisis zeker ?

interieur pics heb ik nog niet gezien.
      There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
        Ik begrijp de mensen niet goed die zeggen dat het interieur er gedateerd uitziet. Smaak is natuurlyk persoonlyk maar volgens my heeft die uitspraak eigenlyk niks met smaak te maken.
        Vind ik ook een vreemde opmerking. Interieur van de nieuwe 5 ziet er op foto's uit zoals dat van de 5 GT, en dat vond ik echt een prachtig interieur!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
          Ik begrijp de mensen niet goed die zeggen dat het interieur er gedateerd uitziet. Smaak is natuurlyk persoonlyk maar volgens my heeft die uitspraak eigenlyk niks met smaak te maken.

begryp
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Dat wordt een dikke M5 binnenkort zo te zien!

Comment

• Ik kom hier op 77.000 incl. 21% BTW voor een 530d uitgerust naar m'n goesting.

Wat ik absoluut schandalig vind is dat xenonlichten niet standaard zijn en dat ze daarvoor (in Duitsland) 1200 euro voor rekenen. (dit terwijl de 3 Coupé en Cabrio dit al bijna 3 jaar standaard hebben)

En er zijn nog opties die belachelijk duur zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                begryp
                Kakwyf! Met een gsm is y sneller getypt dan ij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                  hier zie je duidelijk dat de E60 het lelijke broertje van de familie is.

Comment

• Heb er eens vier uitlaten onder gehangen

Bijgevoegde Bestanden
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• paintskillz yo
                      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• voor mij een zilvere met zwart leder en V speiche 281 onder graag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                          Ben ik niet met je eens. Het is gewoon een buitenbeentje
                          Het was zeer moeilijk om de E60 te overtreffen maar mijn inziens gaat de F10 hier toch in slagen

Comment

• ik heb al een F10 op mijn klavier

Comment

• op welke site kunnen jullie al configureren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                                Ben ik niet met je eens. Het is gewoon een buitenbeentje
                                Het was zeer moeilijk om de E60 te overtreffen maar mijn inziens gaat de F10 hier toch in slagen
                                Vind ik ook, ik heb al 4 5 series gehad en de E60 was veruit de mooiste en meest confortabele net zoals de F10 dat ook zal zijn. Tenzij men graag met een 20 jaar oud krel rondrijd natuurlijk zonder confort.

Comment

• Ik moet zeggen, de E60 kon mij niet echt bekoren toen hij pas uitkwam... Pas met het M-pack en de facelift kwam hij echt tot z'n recht...
                                  Maar deze ziet er gewoon in "standaard trim" al bijzonder netjes uit
                                  ----------------------------------------------------------------------------------
                                  2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                  2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                  Pictures here: BMW 7 Series
                                  1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                  Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                  It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                  It might need half a starsystem to turn around,
                                  but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                  Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                    Is een persoonlijke smaak natuurlijk. Ik blijf de E60 super knap vinden, alleen het interieur is niet 100% echt mijn ding geweest.

Ook zal een E60 niet zo gauw gedateerd gaan uitzien gezien zijn modern vooruitstrevend design.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                                      op welke site kunnen jullie al configureren?
                                      Aub:
                                      http://www.bmw.com/com/en/newvehicle...ign/index.html

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                                        jaja maar daar zie ik toch een optie prijzen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                                          jaja maar daar zie ik toch een optie prijzen?
                                          Ik denk dat de meeste het gewoon berekenen vanuit de pdf..

Comment

Working...
                                          X