Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
    Weet iemand waarom deze kleur Mojave Metallic niet in België verkrijgbaar is?

Onderste is Havanna, maar de bovenste lijkt precies anders van kleurtint (meer grijs).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
      Lijkt mij gewoon Havanna te zijn.
      Mojave is zeker een andere kleur dan Havana. Blijkbaar voor de Amerikaanse markt. Daar heb je beiden in de configurator met wel een opmerking als je Mojave kiest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwtt Bekijk Berichten
        Mojave is zeker een andere kleur dan Havana. Blijkbaar voor de Amerikaanse markt. Daar heb je beiden in de configurator met wel een opmerking als je Mojave kiest.
        Ik zie enkel Mojave staan. En bij nog 3 andere kleuren die hier ook verkrijgbaar zijn (milano beige, cashmere silver, deep sea blue) staat evenzeer een opmerking.
        Last edited by ; 17/03/2011, 14:34.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
          Ik zie enkel Mojave staan. En bij nog 3 andere kleuren die hier ook verkrijgbaar zijn (milano beige, cashmere silver, deep sea blue) staat evenzeer een opmerking.
          Je hebt gelijk: Mojave = Havana. Mojave is de Amerikaanse naam voor Havana zoals Dark Graphite Metallic de Amerikaanse naam is voor Sophistograu.
          'k Dacht dat ik vroeger ook Havana in de US configurator heb gezien toen ik Mojave voor het eerst tegenkwam op f10.5post.com. Op f10.5post.com vermelden ze beide kleuren en ze spreken wel van "Sophisto Gray (aka Dark Graphite Metallic)". Misschien hebben ze voor de US ergens in oktober verleden jaar die andere naam gegeven om politieke redenen (Havana, Cuba, ...)

Amerikaanse auto's in Mojave worden blijkbaar onder de motorkap toch als Havana gelabeled.

Comment

Je hebt gelijk: Mojave = Havana. Mojave is de Amerikaanse naam voor Havana zoals Dark Graphite Metallic de Amerikaanse naam is voor Sophistograu.
            'k Dacht dat ik vroeger ook Havana in de US configurator heb gezien toen ik Mojave voor het eerst tegenkwam op f10.5post.com. Op f10.5post.com vermelden ze beide kleuren en ze spreken wel van "Sophisto Gray (aka Dark Graphite Metallic)". Misschien hebben ze voor de US ergens in oktober verleden jaar die andere naam gegeven om politieke redenen (Havana, Cuba, ...)

Amerikaanse auto's in Mojave worden blijkbaar onder de motorkap toch als Havana gelabeled.

http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=366814
            Bedankt voor de heldere uitleg!

Comment

Misschien hebben ze voor de US ergens in oktober verleden jaar die andere naam gegeven om politieke redenen (Havana, Cuba, ...)
              Dat was ook mijn eerste gedacht.

Comment

• Vandaag was er een zakenrelatie op bezoek die aan 't wachten is op de 525d xDrive. Deze versie zou in september beschikbaar worden en zou voorzien zijn van de 2.0d biturbo uit de 123d. Deze motor zou 218pk en 500Nm koppel krijgen. Als dat zo is zal deze motor in België wel 211pk krijgen.
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                  Vandaag was er een zakenrelatie op bezoek die aan 't wachten is op de 525d xDrive. Deze versie zou in september beschikbaar worden en zou voorzien zijn van de 2.0d biturbo uit de 123d. Deze motor zou 218pk en 500Nm koppel krijgen. Als dat zo is zal deze motor in België wel 211pk krijgen.
                  Ik ben toch niet bij jullie geweest September was al geweten, dat is interessant nieuws, of het ook goed nieuws is heb ik toch mijn twijfels. Zit ie niet met 211pk ook aan de max van BIV? Zie dan wel niet in waarom er dan niet voor een 530 d xDrive kan gegaan worden. Als ie er zo zal komen is dit toch een vreemde instelling van BMW / invoerder, als je weet dat bij Audi de A6 3.00 tdi / 204 pk dan als zoete broodjes zullen van de hand gaan.
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• 211pk is het max om in de lagere BIV schijf van €2.500,- te vallen. Ook kost de 2.0 minder aan jaarlijkse rijtax. Door de lagere fiscale pk's is deze wagen ook interessanter als bedrijfswagen omdat je minder privé krijgt aangerekend. Ook verwacht ik dat de 2.0 zuiniger zal zijn en een lagere CO2-uitstoot zal hebben dan de 3.0. Downsizing it is...
                    OO 00 OO

Comment

211pk is het max om in de lagere BIV schijf van €2.500,- te vallen. Ook kost de 2.0 minder aan jaarlijkse rijtax. Door de lagere fiscale pk's is deze wagen ook interessanter als bedrijfswagen omdat je minder privé krijgt aangerekend. Ook verwacht ik dat de 2.0 zuiniger zal zijn en een lagere CO2-uitstoot zal hebben dan de 3.0. Downsizing it is...
                      Was niet zeker van het max pk vs BIV.
                      Mmmmm, dan zal er hier een knopje moeten omgeswitch worden vrees ik. Ik ben er niet van overtuigd dat zo een blok zonder al te veel problemen de 400000km aan kan. Wat misschien wel een voordeel kan zijn is dat je hem gemakkelijker terug kan verkopen hier in België, maar voor het buitenland zal ie dan weer niet genoeg "longinhoud" hebben...
                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• 530d xDrive

Op deze foto is ook duidelijk zichtbaar dat de F10 xDrive niet hoger op z'n poten staat dan een gewone F10.

OO 00 OO

Comment

• Toch wel knappe velgen voor de 5 met M-sportpakket.
                          In 't saffierzwart en met zwarte nieren zou het pas helemaal af zijn.

Bijgevoegde Bestanden
                          OO 00 OO

Comment

• Ze missen diepte, maar sinds de foto's van de 6-Reeks cabrio met deze velgen ben ik ze knap gaan vinden.

Comment

• Ik vind ze niet zo mooi. Kleine spacer achteraan zou ook wel mogen.

Comment

530d xDrive

Op deze foto is ook duidelijk zichtbaar dat de F10 xDrive niet hoger op z'n poten staat dan een gewone F10.

Welke kleur is dit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                                  Welke kleur is dit?
                                  Kashmirzilver.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                    Kashmirzilver.
                                    Thx, lijkt me een knappe kleur, moet ik zeker is in het echt zien.
                                    Na 3 zilvergrijze MBs wil ik wel is iets anders, maar na ervoor een donkere gehad te hebben ken ik de voordelen van een lichte kleur......moeilijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                      Kashmirzilver.
                                      Lijkt me van niet. Kashmirsilber is goudkleuriger van kleur...

Dit lijkt me eerder spacegrau... (allee da denk ik toch, want die van mij gaat in't spacegrau zijn )
                                      Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Ligt aan het kunstmatige licht denk ik, maar het is volgens mij wel kashmirsilber.

Comment

• Ik denk ook dat het Kashmirzilver is.
                                          OO 00 OO

Comment

Working...
                                          X