Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik begin alvast te sparen voor een M550d F11

Comment

• En dan nog de hervorming die zware diesels minder fiscaal straft en we zijn er volledig

Comment

• Vanwaar eigenlijk al die investeringen in diesels? Bij ons rijden er effectief veel diesels rond, maar elders ... En dan zegt met ook nog dat diesels vervuilender zijn. En toch heb ik de indruk dat er meer research wordt gedaan naar dieselmotoren dan naar benzine motoren. Als je ziet hoe diesels de laatste tien jaar zijn geëvolueerd tegenover de benzinemotoren ...
        En aan de andere kant van de grote plas, moeten ze al helemaal niets van diesels.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Dat laatste is stilletjes aan aan 't veranderen. 't Komt me voor dat die 550d bij de Amerikanen nog wel 'es in de smaak zou kunnen vallen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
            Vanwaar eigenlijk al die investeringen in diesels? Bij ons rijden er effectief veel diesels rond, maar elders ... En dan zegt met ook nog dat diesels vervuilender zijn. En toch heb ik de indruk dat er meer research wordt gedaan naar dieselmotoren dan naar benzine motoren. Als je ziet hoe diesels de laatste tien jaar zijn geëvolueerd tegenover de benzinemotoren ...
            En aan de andere kant van de grote plas, moeten ze al helemaal niets van diesels.
            Elders toch ook, frankrijk, spanje, italie, laatste jaren ook duitsland, petrolhead land bij uitstek.

Comment

• Klanten in andere landen kiezen gewoon omwille van andere redenen voor een diesel. Sommige mensen houden nu eenmaal van het enorme koppel onderin bij een diesel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                Ik ga geen semantische discussie voeren over motorkarakter (want daar ben ik hevige benzine fan) maar van de sound .. wel die stelling zou ik ni meer zo durven maken eerlijk gezegd als je dit filmpke van de nieuwe A6 (vermoedelijk de 313p versie)

Ik vind dat echt een aangename autoreporter... Hij en die wouter van autoblog.nl
                Normale gasten die het weten te appreciëren in dergelijke dikke auto's voor een tijdje te mogen vertoeven en zonder teveel zever weten te zeggen wat er al aan niet goed is dan die auto.

Die A6 klinkt goed en ziet er echt belachelijk goed uit, afgezien van de kleur.
                Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                  Klanten in andere landen kiezen gewoon omwille van andere redenen voor een diesel. Sommige mensen houden nu eenmaal van het enorme koppel onderin bij een diesel.
                  Idd wel een deftige reden, los van de prijzen van alles. Heeft ook wel veel te maken met die enorma evolutie van de dieselmotor natuurlijk.
                  Zit/zat er dan zoveel meer potentieel in de ontwikkeling van een dieselmotor dan in die van een benzinemotor? Het moet wel, maar waar gaat dat eindigen? Nu, de laatste drie, vier jaar begint men wel iets meer werk te maken van benzinemotoren ook heb ik de indruk. Dezelfde evolutie als bij diesels: turbo's ...
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• 22 inch replica's.

Comment

• Klinkt een 535d langs buiten even goed als een 530d?

Comment

• Het design van de 5-serie heeft iets geniaals imho

Comment

• 19inchers toegevoegd bij de bestelling...

Comment

• Goeie keuze. Je ziet ze wel vrij vaak en 't is alvast geen vernieuwend design ... maar hoe langer hoe mooier worden die velgen, imo. Echt knap.

Enige probleem is dat de meerprijs behoorlijk groot is. Voor wat je in België extra moet dokken daarvoor, heb je die velgen al (nieuw, OEM) apart erbij. Kar laten leveren op 18" en winterbanden (= geen meerprijs normaal). En voor het verschil in optieprijs al de velgen hebben. Dan betaal je enkel nog maar je banden bij, en voor dat geld heb je geen set 18" met winterrubber. Zo denk ik dat ik 't zou doen, tenzij wanneer 't in de winter ook op 19" moet.

Comment

• Wel even nog aan het twijfelen aan het kleur...

Dat carbon zwart is maar "iedereen" rijdt daarmee rond...

Alternatieven zouden zijn: titaan zilver of spacegrau.

Titaan zilver met m-pakket:

Space grau met m-pakket:

Wat denken jullie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Goeie keuze. Je ziet ze wel vrij vaak en 't is alvast geen vernieuwend design ... maar hoe langer hoe mooier worden die velgen, imo. Echt knap.

Enige probleem is dat de meerprijs behoorlijk groot is. Voor wat je in België extra moet dokken daarvoor, heb je die velgen al (nieuw, OEM) apart erbij. Kar laten leveren op 18" en winterbanden (= geen meerprijs normaal). En voor het verschil in optieprijs al de velgen hebben. Dan betaal je enkel nog maar je banden bij, en voor dat geld heb je geen set 18" met winterrubber. Zo denk ik dat ik 't zou doen, tenzij wanneer 't in de winter ook op 19" moet.
                                Inderdaad was ook een optie.
                                Maar ik heb een zeer goede prijs gekregen voor de "uplift" naar 19inch.
                                Voor dat geld heb ik nooit OEM of zelf replica's met 19inch banden.

ps: replica BMW velgen in Belgie is bij wet verboden. Dus geen enkele bandencentrale mag dit nog verkopen.
                                Je moet al naar NL gaan om dit aan te kopen.

Anyway, thx for the tip!

Comment

• Zwart zonder twijfel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                                    Zwart zonder twijfel.
                                    carbon zwart dus?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                                      Wel even nog aan het twijfelen aan het kleur...

Dat carbon zwart is maar "iedereen" rijdt daarmee rond...

Alternatieven zouden zijn: titaan zilver of spacegrau.

Titaan zilver met m-pakket:

Space grau met m-pakket:

Wat denken jullie?
                                      Dat dat laatste sophisto is.

Spacegrau vind ik erg knap op ene met een M Pack, 't is een beetje weinnig kleurrijk, maar oogt wel erg sportief. Heeft m.i. wel nood aan een combinatie met een "kleur" in het interieur, b.v. dat bruin leder. Dan echt om van te smullen, imo.

Persoonlijk blijf ik hard fan van een mooi, gewoon zilver. En zoals 'ie daar op foto staat, met 19" en in 't zilver -> bonkers. En dan mag dat voor mij heel graag met de standaardbekleding zijn binnenin (zwart alcantara/stof).

Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                                      Inderdaad was ook een optie.
                                      Maar ik heb een zeer goede prijs gekregen voor de "uplift" naar 19inch.
                                      Voor dat geld heb ik nooit OEM of zelf replica's met 19inch banden.

ps: replica BMW velgen in Belgie is bij wet verboden. Dus geen enkele bandencentrale mag dit nog verkopen.
                                      Je moet al naar NL gaan om dit aan te kopen.
                                      Goeie zaak, imo. De uitzondering bevestigt de regel dat replica's (in het algemeen) van beduidend mindere kwaliteit zijn. Ik zou het op zo'n dure, nieuwe auto eigenlijk onbegrijpelijk vinden van daar voor een paar honderd euro verschil, namaakvelgen op te gaan leggen. Had er toen niks over gezegd, toen je 't meedeelde. Ben nu wel blij dat dat plan niet door gaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                                        Wel even nog aan het twijfelen aan het kleur...

Dat carbon zwart is maar "iedereen" rijdt daarmee rond...Wat denken jullie?
                                        Niet 'iedereen" rijdt met een carbonzwarte Redbull, maar er rijden wel héééééééééééééééél veel 5-en rond. De modelering van de 5-reeks is een gigantisch succes als ik zo rond me kijk op de auto-snel-weg.
                                        De 5 heeft geen mooie kleuren vind ik, (of toch minstens "moeilijke" kleuren) als ik dan toch moet kiezen voor jou, de Space graue met die velgen = PERFECT
                                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ik vind titanium zilver het mooiste. Dat was ook mijn voorkeur en is het nog steeds. Het is ook een gemakkelijke kleur in onderhoud. Ook komt het M-sportpakket het mooiste tot zijn recht met deze kleur.
                                          Hier dan wel nog de 20" styling 312 in 't Ferricgrey onderleggen.
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X