Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wel frappant dat ze enkele jaren geleden zaten de verkondigen dat ze af wouden van de eenheidsworst en dat elk model z'n eigen look en identiteit moest hebben terwijl ze nu toch afkomen met een quasi kopie van de E92-kont voor deze '5
SUPERknap, echt liefde op het eerste gezicht, net zoals bij de Z4. De achterkant is magnifiek mooi, de voorkant lekker agressief met z'n gespierde lijnen, nieren die groot genoeg zijn maar niet té groot... Dan het interieur, DAMN! Zeer gezellig, veel beter dan dat van de E60, waar ik me nooit echt 100% lekker in voelde de keren dat ik in een E60 plaatsnam. Nu valt plots op hoe hard deze laatste verouderd is als je hem naast de nieuwe ziet staan, maar knap blijft 'ie wel.
Ik kijk uit naar het M-pakket (hoe lang laat dit nog op zich wachten?), de touring en de Alpina-versie hiervan!
De 7 ziet er eigenlijk ook niet zo groot uit als hij werkelijk is hè.
Neen, maar die neus is imposant, en dat past bij zijn formaat
En dat vind ik wat jammer bij de nieuwe 5.. Zijn neus lijkt recht van een 3 reeks te komen, te gedrongen.. maar wie weet valt dit irl goed mee.
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Heel knap! Nog een beetje wennen aan bepaalde dingen, maar in mindere mate dan met de E60/E90/E65. Enkel het interieur mocht wat eenvoudiger en strakker voor mij.
Comment