Oorspronkelijk geplaatst door Fünfer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fünfer Bekijk Berichten530 D twijfel nog met de kleur (Havana lijkt me wel wat, anders dat nieuwe blauw) en met alu/feinschlif elementen ipv houtinleg. Heb momenteel een sport automaat gekozen omdat volgens dealer het niet alleen de spatels aan het stuur zijn (die me niet echt intresseren), maar dat ook de bak andere verhoudingen zou hbben. Weet jij hier meer over. Kan dit nog wijzigen
oh ja, ook nog: ik ben niet de van de grootste, demomodel was met open dak, waat de hoofdruimte wat beperkt; maar had toch het gevoel dat hij "wat lager zat" en de hoofdruimte minder isOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Vandaag ook de nieuwe 5 kunnen bewonderen op het autosalon. Ik vond de wagen wel prachtig, in tegenstelling tot de anderen hier heb ik het gevoel. Een kruising tussen de 7reeks en de 3reeks, met van elk wel herkenbare lijnen en details en dat is ook waar de 5 zich moet plaatsen vind ik... Het interieur is zeker en vast een ferme verbetering in vergelijking tot de E60.
Deze F10 wordt binnen anderhalf jaar bijna zeker de opvolger van onze huidige E60 facelift.
Comment
-
Oie precies negatieve reacties hier. Normaal gezien vinden mensen de wagen op persfoto's niet mooi en valt hij irl toch goed mee. Hier lijkt het wel precies andersom te zijn.sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenDus als ik het goed begrijp moet je u gewoon gaan aanmelden aan een balie op het salon? 20 min op voorhand?
of moet het via uw bmw dealer?
Comment
-
Het is inderdaad de dealer die je een uitnodiging bezorgt. Je krijgt 20min. om de wagen te bekijken en je moet 20min. op voorhand daar zijn om u aan te melden, anders mag je niet meer binnen.
In 't verleden ben ik bij de X6 toch binnengeraakt zonder uitnodiging. Het was op het einde van de dag en ik één van de 'hosts' was een oude bekende. Die heeft mij toen binnengelaten.
Ik vrees toch dat het niet gemakkelijk zal zijn om zonder uitnodiging binnen te geraken.OO 00 OO
Comment
-
wij zijn gisteren ook geweest en zijn onder de indruk, sinds lang weer een mooie 5 serie. Voor ons graag een touring 525d tegen volgend jaar
wat wel opviel: op het bordje stond "530d" maar de auto heeft een olietemp meter ???
ik heb niet op de toerenteller gelet, maar is dit dan geen benzine?
verder ook het rear seat entertainment systeem vergeleken met dat van de 5 GT en de schermpjes lijken wel 2" kleiner... En de voetruimte achterin lijkt plaats ingeboet te hebben aan een enorme koffer...My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
wat wel opviel: op het bordje stond "530d" maar de auto heeft een olietemp meter ???
ik heb niet op de toerenteller gelet, maar is dit dan geen benzine?
Comment
-
Vanaf nu heeft de 5 een olietemperatuurmeter in al z'n motorisaties. Die op het salon is dus wel degelijk een 530d. Mijn 740d heeft trouwens ook zo'n metertje. Het werd hoog tijd dat er terug zo'n metertje voor de motortemperatuur kwam.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenVanaf nu heeft de 5 een olietemperatuurmeter in al z'n motorisaties. Die op het salon is dus wel degelijk een 530d. Mijn 740d heeft trouwens ook zo'n metertje. Het werd hoog tijd dat er terug zo'n metertje voor de motortemperatuur kwam.My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk BerichtenToch prima dat 'ie een olietemperatuurmeter heeft ? Waarom zou enkel een benzine dat moeten hebben ?My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichtenomstreeks 15u louizalaan reed er ene rond en stond nadien geparkeerd...
er hing gewone plak op
heb ik mij dat ingebeeld of is dat mogelijk?????
de neus is wel wreed agressief moet ik zeggen... overall zeer geslaagd...
De 5 die op het salon staat is de enigste 5 reeks van België
Comment
Comment