Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fünfer Bekijk Berichten
    is natuurlijke een beetje wennen aan het nieuwe design; heb ook gisteren gezien en had zowat hetzelfde gevoel als 7 jaar geleden. Alleen heb ik door de loop der jaren het Bangle-design weten te waarderen en de huidige 5 de mooiste aller tijden gevonden.

Ik heb zo'n goed gevoel dat dat bij de nieuwe 5 ook het geval gaat zijn, na verloop van tijd.

'k vond de show met de headphones er wel wat over. Langs de andere kant kreeg je genoeg tijd om zelf te prutsen aan de auto, koffer, motorkap, motor zelf, interieur enz. Eerste wat me wel opviel was de "plastiekerigheid" van de deurklinken. Voelde goedkoop aan.

Langs de andere kant, weet nu al dat ik geen spijt ga krijgen van mijn bestelling (en levering ergens in april)
    Je moet ook rekening houden dat het nog een pre-productiemodel is en dat de kwaliteit van sommige onderdelen op de definitieve versie een stuk hoger zal liggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fünfer Bekijk Berichten
      530 D twijfel nog met de kleur (Havana lijkt me wel wat, anders dat nieuwe blauw) en met alu/feinschlif elementen ipv houtinleg. Heb momenteel een sport automaat gekozen omdat volgens dealer het niet alleen de spatels aan het stuur zijn (die me niet echt intresseren), maar dat ook de bak andere verhoudingen zou hbben. Weet jij hier meer over. Kan dit nog wijzigen

oh ja, ook nog: ik ben niet de van de grootste, demomodel was met open dak, waat de hoofdruimte wat beperkt; maar had toch het gevoel dat hij "wat lager zat" en de hoofdruimte minder is
      Ik dacht niet dat de verhoudingen van deze sportautomaat verschillen van die van de 'gewone' steptronic. Ik weet wel dat er een grote 'sport'-toets bij de hendel van de sportautomaat staat en dat je paddles hebt aan het stuur om manueel te schakelen.
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Mijn pa zal voor een X6 kiezen deze keer...

De neus van de 5 is echt niet mooi! :s net een varken

Comment

• Hoe smaken toch kunnen verschillen. Deze ochtend heb ik hem ook gezien en viel me wel mee. Grote massieve motorkap, imposante verschijning. Hij blijft in de running.

Comment

• Heb hem ook gezien woensdagavond en ook geen WOW-gevoel.
            De zijkant en achterkant kunnen mij het meest bekoren, voorzijde is echt wennen.
            Deed me een beetje denken aan een walvis.
            Binnen weer typisch BMW interieur, niets vernieuwend.

Comment

• Vandaag ook de nieuwe 5 kunnen bewonderen op het autosalon. Ik vond de wagen wel prachtig, in tegenstelling tot de anderen hier heb ik het gevoel. Een kruising tussen de 7reeks en de 3reeks, met van elk wel herkenbare lijnen en details en dat is ook waar de 5 zich moet plaatsen vind ik... Het interieur is zeker en vast een ferme verbetering in vergelijking tot de E60.
              Deze F10 wordt binnen anderhalf jaar bijna zeker de opvolger van onze huidige E60 facelift.

Comment

• Oie precies negatieve reacties hier. Normaal gezien vinden mensen de wagen op persfoto's niet mooi en valt hij irl toch goed mee. Hier lijkt het wel precies andersom te zijn.
                sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Dus als ik het goed begrijp moet je u gewoon gaan aanmelden aan een balie op het salon? 20 min op voorhand?

of moet het via uw bmw dealer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                    Dus als ik het goed begrijp moet je u gewoon gaan aanmelden aan een balie op het salon? 20 min op voorhand?

of moet het via uw bmw dealer?
                    Via dealer denk ik. Misschien dat ze u daar op kalme momenten wel binnenlaten maar ik denk eigenlijk van niet.
                    Last edited by ; 17/01/2010, 12:47.

Comment

• Het is inderdaad de dealer die je een uitnodiging bezorgt. Je krijgt 20min. om de wagen te bekijken en je moet 20min. op voorhand daar zijn om u aan te melden, anders mag je niet meer binnen.
                      In 't verleden ben ik bij de X6 toch binnengeraakt zonder uitnodiging. Het was op het einde van de dag en ik één van de 'hosts' was een oude bekende. Die heeft mij toen binnengelaten.
                      Ik vrees toch dat het niet gemakkelijk zal zijn om zonder uitnodiging binnen te geraken.
                      OO 00 OO

Comment

• wij zijn gisteren ook geweest en zijn onder de indruk, sinds lang weer een mooie 5 serie. Voor ons graag een touring 525d tegen volgend jaar

wat wel opviel: op het bordje stond "530d" maar de auto heeft een olietemp meter ???
                        ik heb niet op de toerenteller gelet, maar is dit dan geen benzine?

verder ook het rear seat entertainment systeem vergeleken met dat van de 5 GT en de schermpjes lijken wel 2" kleiner... En de voetruimte achterin lijkt plaats ingeboet te hebben aan een enorme koffer...
                        My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten

wat wel opviel: op het bordje stond "530d" maar de auto heeft een olietemp meter ???
                          ik heb niet op de toerenteller gelet, maar is dit dan geen benzine?
                          Toch prima dat 'ie een olietemperatuurmeter heeft ? Waarom zou enkel een benzine dat moeten hebben ?

Comment

• Vanaf nu heeft de 5 een olietemperatuurmeter in al z'n motorisaties. Die op het salon is dus wel degelijk een 530d. Mijn 740d heeft trouwens ook zo'n metertje. Het werd hoog tijd dat er terug zo'n metertje voor de motortemperatuur kwam.
                            OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                              Vanaf nu heeft de 5 een olietemperatuurmeter in al z'n motorisaties. Die op het salon is dus wel degelijk een 530d. Mijn 740d heeft trouwens ook zo'n metertje. Het werd hoog tijd dat er terug zo'n metertje voor de motortemperatuur kwam.
                              ik vroeg het me al af, is inderdaad beter met!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk Berichten
                                Toch prima dat 'ie een olietemperatuurmeter heeft ? Waarom zou enkel een benzine dat moeten hebben ?
                                vorige versie diesels hadden dit dus niet, en 6 cil benzines wel...

Comment

• ik weet wat er aan de voorkant/motorkap scheelt. Die twee strepen die vanuit het BMW logo vertrekken zijn er teveel aan.

Comment

• Ik moet zeggen dat ik toch wel onder de indruk ben. Ik had een beetje schrik dat hij "te gewoon" zou overkomen, maar hij is lang niet zo klassiek als de E60, eerder sportiever.

Comment

• MOOOOOOOIIIIIIII!!!!!

Gisteren irl gezien en ben onder de indruk! Hij is echt fantastisch mooi!

Comment

• omstreeks 15u louizalaan reed er ene rond en stond nadien geparkeerd...
                                        er hing gewone plak op

heb ik mij dat ingebeeld of is dat mogelijk?????

de neus is wel wreed agressief moet ik zeggen... overall zeer geslaagd...
                                        bmw 116d sportshatch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichten
                                          omstreeks 15u louizalaan reed er ene rond en stond nadien geparkeerd...
                                          er hing gewone plak op

heb ik mij dat ingebeeld of is dat mogelijk?????

de neus is wel wreed agressief moet ik zeggen... overall zeer geslaagd...
                                          Dit zou me verbazen eigenlijk
                                          De 5 die op het salon staat is de enigste 5 reeks van België

Comment

Working...
                                          X