Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    In die 'closed room' hingen aan de wand een aantal mogelijke kleurencombinaties. Hiertussen hing ook een donkerbruin leder dat ik niet in de configurator terugvind. Zou dat dan 'individual' zijn of is de configurator niet up to date?
    Zimtbraun op de duitse, was me ook opgevallen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
      Is dat enkele uren geleden getrokken? Denk dat ik je gezien heb dan. Anders niet.
      Foto is idd gisterenmiddag genomen maar niet door mij. Ik ben er zaterdag naar gaan kijken. Kwam deze foto tegen op twitter en wou hem met jullie delen natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nox Bekijk Berichten
        Voor diegene die niet in de closed room geraken, dit krijg je binnen te zien. Misschien moet iemand de volgende dagen maar eens betere foto's nemen (deze zijn van telefoon)

Comment

• + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                    2011 BMW 5-series?

2010 zal ook goed zijn zeker?

Comment

• Eerste rijtest door Autobild met veel foto's: [www.autobild.de]

Eerste rijtest door Autozeitung: [www.autozeitung.de]
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• NL brochure [www.bmw.nl]
                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• XF van Jag lijkt me toch wel "spannender" kwa ontwerp

Comment

• Autocar: first drive

Vooral dat laaste zinnetje weet je niet goed of het positief of negatief is

Comment

• Moest het hier nog niet staan, je kan hem configureren op de Belgische site van BMW.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                Autocar: first drive

Vooral dat laaste zinnetje weet je niet goed of het positief of negatief is
                                Yes, but be careful with the specification. The new 535i is a car whose overall driving character can be heavily influenced by the options the buyer has chosen, particularly its advanced active steer and variable damping control systems. After two days I was still attempting to come to grips with the many and varied functions that you can use to tailor its chassis and steering.

====> I LOVE MY MORGAN, af en toe de vering invetten en.....RIJDEN ipv 30 selecties aanpassen om door de Karoussel te geraken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                  2011 BMW 5-series?

2010 zal ook goed zijn zeker?
                                  USA..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                    Moest het hier nog niet staan, je kan hem configureren op de Belgische site van BMW.
                                    Heb je een link .. kan namelijk niets vinden om de nieuwe 5 te configureren

Comment

• Denk dat ge vooral dat actief stuur moet laten voor wat het is, een gadget dat de rijbeleving niet beter maakt. Bij zowat iedere test klagen ze erover en vind het dan ook vreemd dat ze het blijven aanbieden.

Voor de rest ziet de wagen er zeker de moeite uit. Benieuwd om hem eens irl te zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                        Denk dat ge vooral dat actief stuur moet laten voor wat het is, een gadget dat de rijbeleving niet beter maakt. Bij zowat iedere test klagen ze erover en vind het dan ook vreemd dat ze het blijven aanbieden.

Voor de rest ziet de wagen er zeker de moeite uit. Benieuwd om hem eens irl te zien.
                                        Wij hebben active steering op onze 7 en ik vind het een super optie, anders krijg je die boot nooit vlot over een rond punt... Verder wordt de draaicirkel een pak kleiner wat het manoevreren toch simpeler maakt... Zo'n optie kies je imho best WEL op een auto van bijna 5m... En EDC zou ik ook niet willen missen.

Toegegeven, het is in het begin wat wennen allemaal, maar eens onder de knie bewijst het zeker zijn nut!
                                        My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door paul.verjans Bekijk Berichten
                                          Heb je een link .. kan namelijk niets vinden om de nieuwe 5 te configureren
                                          Naar de startpagina van bmw.be gaan en bovenaan op "uw eigen BMW creëren" klikken?

Je kan blijkbaar wel enkel 528i en 530d kiezen voorlopig.

Comment

Working...
                                          X