Des te langer ik er naar kijk, hoe mooier ik hem ga vinden . I think it's love
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Wel frappant dat ze enkele jaren geleden zaten de verkondigen dat ze af wouden van de eenheidsworst en dat elk model z'n eigen look en identiteit moest hebben terwijl ze nu toch afkomen met een quasi kopie van de E92-kont voor deze '5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenOK! die laatste foto's.. hij is echt wel knap!
Enkel de voorkant lijkt me uit bepaalde hoeken wat gedrongen, teveel 3-reeks .
Comment
-
Wauw, dit is hem gewoonweg!
SUPERknap, echt liefde op het eerste gezicht, net zoals bij de Z4. De achterkant is magnifiek mooi, de voorkant lekker agressief met z'n gespierde lijnen, nieren die groot genoeg zijn maar niet té groot... Dan het interieur, DAMN! Zeer gezellig, veel beter dan dat van de E60, waar ik me nooit echt 100% lekker in voelde de keren dat ik in een E60 plaatsnam. Nu valt plots op hoe hard deze laatste verouderd is als je hem naast de nieuwe ziet staan, maar knap blijft 'ie wel.
Ik kijk uit naar het M-pakket (hoe lang laat dit nog op zich wachten?), de touring en de Alpina-versie hiervan!
Goed bezig, BMW!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenTerug aan het twijfelen?OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Zie ook op www.bmw.de waar sinds 20u00 foto's, informatie en een multimedia special verschenen is !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenDe 7 ziet er eigenlijk ook niet zo groot uit als hij werkelijk is hè.
En dat vind ik wat jammer bij de nieuwe 5.. Zijn neus lijkt recht van een 3 reeks te komen, te gedrongen.. maar wie weet valt dit irl goed mee.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Comment
-
Ziet er me toch maar 'n krap koffertje uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenEn dan te bedenken dat hij niet alleen goed uitziet, maar ook nog eens super rijd...
Comment
Comment