Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat is overdreven. Ikzelf heb niet de optie Dynamic Drive wat ik ook niet mis. Wel heb ik Damping Control. Het liefst van al rijd ik in de Sport-stand. Comfort is enkel fijn voor lange snelwegritten, zeker nu met al die putten in de weg. Kan je nog gewoon een sportophanging kiezen bij de nieuwe 5. Zo ja, dat zou ik dan kiezen,
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Eerste test in de nieuwe Autogids van vandaag: weinig op aan te merken, blijft uitstekend, maar "het plezierige kantje is wat afgevlakt". Lees: het komt er dus op neer dat je hem niet zo gemakkelijk meer dwars kan zetten in overstuur. Voor de rest enkel teleurstellend qua kofferruimte en interieurruimte met een "claustrofobische indruk, wellicht een minpunt in vergelijking met zijn concurrenten"...
Tjah, voor dat typische cockpitgevoel, daar koop je toch een BMW voor, dacht ik zo?
Ze hebben toch serieus moeten vissen achter pietluttigheden. Benieuwd naar de gedetailleerde wegtest
Eerste test in de nieuwe Autogids van vandaag: weinig op aan te merken, blijft uitstekend, maar "het plezierige kantje is wat afgevlakt". Lees: het komt er dus op neer dat je hem niet zo gemakkelijk meer dwars kan zetten in overstuur. Voor de rest enkel teleurstellend qua kofferruimte en interieurruimte met een "claustrofobische indruk, wellicht een minpunt in vergelijking met zijn concurrenten"...
Tjah, voor dat typische cockpitgevoel, daar koop je toch een BMW voor, dacht ik zo?
Ze hebben toch serieus moeten vissen achter pietluttigheden. Benieuwd naar de gedetailleerde wegtest
AutoGids wie leest dat nu nog? Een autotest van AutoGids komt er grofweg op neer dat men het aantal opbergvakjes telt. Volgens AutoGids zijn alle autos goed. Allemaal uit schrik om adverteerders te verliezen.
Dat is zeker niet helemaal onwaar, maar geldt voor zo goed als de gehele verzamelde autopers. Manifest negatieve kanten worden bij gelijk welke auto ook wat verbloemd of met opzet wat links gelaten, zelfs in het o zo gerenomeerde AMS.
Eerste test in de nieuwe Autogids van vandaag: weinig op aan te merken, blijft uitstekend, maar "het plezierige kantje is wat afgevlakt". Lees: het komt er dus op neer dat je hem niet zo gemakkelijk meer dwars kan zetten in overstuur. Voor de rest enkel teleurstellend qua kofferruimte en interieurruimte met een "claustrofobische indruk, wellicht een minpunt in vergelijking met zijn concurrenten"...
Tjah, voor dat typische cockpitgevoel, daar koop je toch een BMW voor, dacht ik zo?
Ze hebben toch serieus moeten vissen achter pietluttigheden. Benieuwd naar de gedetailleerde wegtest
Ik heb de koffer goed vergeleken op het autosalon met de E classe, omdat ik terug graag een grotere koffer zou hebben.
Bij de E zit er achteraan (tegen de zitbank) die verhoging die je ook bij de C hebt, echt lastig. Bij de 5 was dat vlak, nu mag die nog iets kleiner zijn, praktischer is hij op eerste zicht wel.
Eerste test in de nieuwe Autogids van vandaag: weinig op aan te merken, blijft uitstekend, maar "het plezierige kantje is wat afgevlakt". Lees: het komt er dus op neer dat je hem niet zo gemakkelijk meer dwars kan zetten in overstuur. Voor de rest enkel teleurstellend qua kofferruimte en interieurruimte met een "claustrofobische indruk, wellicht een minpunt in vergelijking met zijn concurrenten"...
Tjah, voor dat typische cockpitgevoel, daar koop je toch een BMW voor, dacht ik zo?
Ze hebben toch serieus moeten vissen achter pietluttigheden. Benieuwd naar de gedetailleerde wegtest
Imo betekent dat niet alleen hetgeen jij beweert
Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Bij lokale dealer 7% korting gekregen op de basisprijs. Echter op de opties niet. Bij de packs kan ik er nog inkomen, maar op die opties zou toch ook wel die korting mogen gegeven worden? Dit zou toch mogelijk moeten zijn? De marge vd dealers is toch wel veel groter dan 7%? Zou er nog meer uit te halen zijn? Iemand ervaring mee? Blijkbaar kan BMWMB goed onderhandelen (zie p.12). Suggesties? Alvast thx.
"(...) Het is bijvoorbeeld moeilijk geworden om de auto achteraan te laten uitbreken door na een netjes getimede lastwissel het gaspedaal goed te doseren."
AutoGids wie leest dat nu nog? Een autotest van AutoGids komt er grofweg op neer dat men het aantal opbergvakjes telt. Volgens AutoGids zijn alle autos goed. Allemaal uit schrik om adverteerders te verliezen.
Zelfs de "nieuwe" Lada Kalina heeft volgens de laatste AG blijkbaar genoeg opbergvakjes
Zat efkes op de website van BMW en op een 528i kan je VDC krijgen in optie. Op een 535i kan dat niet...
Iemand die me kan zeggen of dat klopt?
Neen, allez, ja, maar ook niet.
De optie "DDC" (dynamische demping) is op de 523i/528i en de 520d/525d apart verkrijgbaar, bij de 535i/550i en 530d is die ook verkrijgbaar maar enkel in combinatie met Dynamic Drive (actieve antirol), als "Adaptive Drive".
Comment