Oorspronkelijk geplaatst door RedFive
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
-
Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk BerichtenBij lokale dealer 7% korting gekregen op de basisprijs. Echter op de opties niet. Bij de packs kan ik er nog inkomen, maar op die opties zou toch ook wel die korting mogen gegeven worden? Dit zou toch mogelijk moeten zijn? De marge vd dealers is toch wel veel groter dan 7%? Zou er nog meer uit te halen zijn? Iemand ervaring mee? Blijkbaar kan BMWMB goed onderhandelen (zie p.12). Suggesties? Alvast thx.
Op een wagen die nog niet op de markt is vind ik dat toch geen slechte offerte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenDaar moet je dus nu je sleutel insteken...
Ik denk niet dat je't moet, maar dat het gewoon kan. Een F10 heeft net zoals de F07 geen 'slot' meer om je sleutel in te steken; je kunt hem gewoon op zak houden. Voor mensen die hem liever niet in hun zak houden is er een opbergvakje voorzien ... denk ik!1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenIk denk niet dat je't moet, maar dat het gewoon kan. Een F10 heeft net zoals de F07 geen 'slot' meer om je sleutel in te steken; je kunt hem gewoon op zak houden. Voor mensen die hem liever niet in hun zak houden is er een opbergvakje voorzien ... denk ik!
't Zou maar erg zijn dat je continu met die klep open moet rijden, met zo'n lelijke bekerhouders in 't zicht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDe optie "DDC" (dynamische demping) is op de 523i/528i en de 520d/525d apart verkrijgbaar, bij de 535i/550i en 530d is die ook verkrijgbaar maar enkel in combinatie met Dynamic Drive (actieve antirol), als "Adaptive Drive".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenIk denk niet dat je't moet, maar dat het gewoon kan. Een F10 heeft net zoals de F07 geen 'slot' meer om je sleutel in te steken; je kunt hem gewoon op zak houden. Voor mensen die hem liever niet in hun zak houden is er een opbergvakje voorzien ... denk ik!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenKlopt, en daarin wordt de batterij van de sleutel ook opgeladen.
't Zou maar erg zijn dat je continu met die klep open moet rijden, met zo'n lelijke bekerhouders in 't zicht.
Kan niet wachten om de F10 irl te zien. En die kleur is idd best prachtig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten5GT misschien.
Deze was het dus zeker niet. Vandaag stond hij er opnieuw: zelfde auto, zelfde locatie. en geen twijfel: het is deze niet; het model staat ook niet op de bmw site... iemand een idee?bmw 116d sportshatch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenVond het zelf ook maar raar. Dus als die 'sleutel' daar in zit, kan je dat ding niet sluiten?
Kan niet wachten om de F10 irl te zien. En die kleur is idd best prachtig!
Het ziet er zo naar uit dat als je dat vakje gebruikt voor je sleutel het niet meer dicht kan...
Misschien om zeker te zijn dat je je wagen niet verlaat zonder je sleutel mee te nemen.
Aan de andere kant vrij gevaarlijk. Stel dat je vergeet dat je je sleutel daar hebt gestoken en je gaat weg in de veronderstelling dat je sleutel in je zak steekt en je wagen zichzelf wel zal afsluiten als je ver genoeg bent... Niet dus en iedereen die voorbijkomt ziet je sleutel gewoon steken...
Zal er ni lang staanHorsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk BerichtenAan de andere kant vrij gevaarlijk. Stel dat je vergeet dat je je sleutel daar hebt gestoken en je gaat weg in de veronderstelling dat je sleutel in je zak steekt en je wagen zichzelf wel zal afsluiten als je ver genoeg bent... Niet dus en iedereen die voorbijkomt ziet je sleutel gewoon steken...
Zal er ni lang staan1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichtenomstreeks 15u louizalaan reed er ene rond en stond nadien geparkeerd...
er hing gewone plak op
heb ik mij dat ingebeeld of is dat mogelijk?????
de neus is wel wreed agressief moet ik zeggen... overall zeer geslaagd...
Eerst twijfelde ik ook, maar toen ben ik teruggereden en toen merkte ik dat het toch een nieuwe 5 was, in een grijzigblauw (het was al donker)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk BerichtenAwel, ik heb hier enkele weken geleden dezelfde opmerking gemaakt, maar zonder reactie.
Het ziet er zo naar uit dat als je dat vakje gebruikt voor je sleutel het niet meer dicht kan...
Misschien om zeker te zijn dat je je wagen niet verlaat zonder je sleutel mee te nemen.
Aan de andere kant vrij gevaarlijk. Stel dat je vergeet dat je je sleutel daar hebt gestoken en je gaat weg in de veronderstelling dat je sleutel in je zak steekt en je wagen zichzelf wel zal afsluiten als je ver genoeg bent... Niet dus en iedereen die voorbijkomt ziet je sleutel gewoon steken...
Zal er ni lang staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenIk heb er ook een gezien vorige week in mijn dorp, het spreekwoordelijk gat van een hond.
Eerst twijfelde ik ook, maar toen ben ik teruggereden en toen merkte ik dat het toch een nieuwe 5 was, in een grijzigblauw (het was al donker)
allez, tzal hem dan toch geweest zijn...
thnx voor de bevestiging
de nieuwe 5 is dus best wel geslaagd qua design vind ik!
(blijft wel vreemd dat die auto's al rondrijden met normale nummerplaat)bmw 116d sportshatch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WhN Bekijk BerichtenZolang de sleutel in de wagen blijft, gaat die niet op slot. Dus dat ga je rap merken als je de wagen op slot wil doen dat het toch niet gaat.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenEh ... hoe zou je, zonder comforttoegang, je auto op slot doen terwijl de sleutel nog binnen zit?
Comment
Comment