Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk Berichten
    Bij lokale dealer 7% korting gekregen op de basisprijs. Echter op de opties niet. Bij de packs kan ik er nog inkomen, maar op die opties zou toch ook wel die korting mogen gegeven worden? Dit zou toch mogelijk moeten zijn? De marge vd dealers is toch wel veel groter dan 7%? Zou er nog meer uit te halen zijn? Iemand ervaring mee? Blijkbaar kan BMWMB goed onderhandelen (zie p.12). Suggesties? Alvast thx.
    Ik heb een 7 gekocht, dus niet een 5. Ik wou in eerste fase wachten op de nieuwe 5, maar blijkbaar moest onze verdeler cijfers maken en dus wagens verkopen. Bij de aankoop van een nieuwe 7 kreeg ik destijds een prachtige overnamepremie bovenop een mooie overnameprijs voor onze 530d. Ook werd er nog een mooie korting gegeven op de wagen zelf, waardoor ik inderdaad een mooie deal heb kunnen doen. Had ik uiteindelijk gewacht op de nieuwe 5 dan zou ik niet meer korting gekregen hebben dan wat anderen krijgen. Ook is er nu geen overnamepremie meer en zou ik minder voor onze 530d gekregen hebben. Zoals ik al eerder zei heb ik kunnen profiteren van de crisis.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk Berichten
      Bij lokale dealer 7% korting gekregen op de basisprijs. Echter op de opties niet. Bij de packs kan ik er nog inkomen, maar op die opties zou toch ook wel die korting mogen gegeven worden? Dit zou toch mogelijk moeten zijn? De marge vd dealers is toch wel veel groter dan 7%? Zou er nog meer uit te halen zijn? Iemand ervaring mee? Blijkbaar kan BMWMB goed onderhandelen (zie p.12). Suggesties? Alvast thx.
      Een pack, of combinatie, kiezen die je meest nodig acht? er zit meer dan 7% op die packs, als je dan nog een aantal losse opties moet bijnemen kan je is een gemiddelde korting maken op de hele optielijst, of met de auto erbij.
      Op een wagen die nog niet op de markt is vind ik dat toch geen slechte offerte.

Comment

• Comment

• Daar moet je dus nu je sleutel insteken...

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
              Daar moet je dus nu je sleutel insteken...

Ik denk niet dat je't moet, maar dat het gewoon kan. Een F10 heeft net zoals de F07 geen 'slot' meer om je sleutel in te steken; je kunt hem gewoon op zak houden. Voor mensen die hem liever niet in hun zak houden is er een opbergvakje voorzien ... denk ik!
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Prachtige kleur op de F10 .
                2012 E92 Bmw 335i DKG
                1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                  Ik denk niet dat je't moet, maar dat het gewoon kan. Een F10 heeft net zoals de F07 geen 'slot' meer om je sleutel in te steken; je kunt hem gewoon op zak houden. Voor mensen die hem liever niet in hun zak houden is er een opbergvakje voorzien ... denk ik!
                  Klopt, en daarin wordt de batterij van de sleutel ook opgeladen.

't Zou maar erg zijn dat je continu met die klep open moet rijden, met zo'n lelijke bekerhouders in 't zicht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    De optie "DDC" (dynamische demping) is op de 523i/528i en de 520d/525d apart verkrijgbaar, bij de 535i/550i en 530d is die ook verkrijgbaar maar enkel in combinatie met Dynamic Drive (actieve antirol), als "Adaptive Drive".
                    Geraken die "verkopers" bij de dealers daar zelf nog aan uit?

Comment

Och ik wist niet dat dat standaard was?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Klopt, en daarin wordt de batterij van de sleutel ook opgeladen.

't Zou maar erg zijn dat je continu met die klep open moet rijden, met zo'n lelijke bekerhouders in 't zicht.
                        Vond het zelf ook maar raar. Dus als die 'sleutel' daar in zit, kan je dat ding niet sluiten?

Kan niet wachten om de F10 irl te zien. En die kleur is idd best prachtig!

Comment

• Weet iemand of de wielen van een E60/E61 ook onder de F10 passen?

Zou mij mooi een set winterwielen schelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                            5GT misschien.

Deze was het dus zeker niet. Vandaag stond hij er opnieuw: zelfde auto, zelfde locatie. en geen twijfel: het is deze niet; het model staat ook niet op de bmw site... iemand een idee?
                            bmw 116d sportshatch

Comment

Vond het zelf ook maar raar. Dus als die 'sleutel' daar in zit, kan je dat ding niet sluiten?

Kan niet wachten om de F10 irl te zien. En die kleur is idd best prachtig!
                              Awel, ik heb hier enkele weken geleden dezelfde opmerking gemaakt, maar zonder reactie.

Het ziet er zo naar uit dat als je dat vakje gebruikt voor je sleutel het niet meer dicht kan...

Misschien om zeker te zijn dat je je wagen niet verlaat zonder je sleutel mee te nemen.

Aan de andere kant vrij gevaarlijk. Stel dat je vergeet dat je je sleutel daar hebt gestoken en je gaat weg in de veronderstelling dat je sleutel in je zak steekt en je wagen zichzelf wel zal afsluiten als je ver genoeg bent... Niet dus en iedereen die voorbijkomt ziet je sleutel gewoon steken...

Zal er ni lang staan
                              Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
                                Aan de andere kant vrij gevaarlijk. Stel dat je vergeet dat je je sleutel daar hebt gestoken en je gaat weg in de veronderstelling dat je sleutel in je zak steekt en je wagen zichzelf wel zal afsluiten als je ver genoeg bent... Niet dus en iedereen die voorbijkomt ziet je sleutel gewoon steken...

Zal er ni lang staan
                                Tja; hetzelfde kan je zeggen van elke andere auto waar je de sleutel op laat zitten hé
                                1994 Mercedes SL320
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichten
                                  omstreeks 15u louizalaan reed er ene rond en stond nadien geparkeerd...
                                  er hing gewone plak op

heb ik mij dat ingebeeld of is dat mogelijk?????

de neus is wel wreed agressief moet ik zeggen... overall zeer geslaagd...
                                  Ik heb er ook een gezien vorige week in mijn dorp, het spreekwoordelijk gat van een hond.
                                  Eerst twijfelde ik ook, maar toen ben ik teruggereden en toen merkte ik dat het toch een nieuwe 5 was, in een grijzigblauw (het was al donker)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
                                    Awel, ik heb hier enkele weken geleden dezelfde opmerking gemaakt, maar zonder reactie.

Het ziet er zo naar uit dat als je dat vakje gebruikt voor je sleutel het niet meer dicht kan...

Misschien om zeker te zijn dat je je wagen niet verlaat zonder je sleutel mee te nemen.

Zal er ni lang staan
                                    Zolang de sleutel in de wagen blijft, gaat die niet op slot. Dus dat ga je rap merken als je de wagen op slot wil doen dat het toch niet gaat.
                                    Opel Insignia OPC
                                    BMW X5 3.0i
                                    Caterham Super 7

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                                      Ik heb er ook een gezien vorige week in mijn dorp, het spreekwoordelijk gat van een hond.
                                      Eerst twijfelde ik ook, maar toen ben ik teruggereden en toen merkte ik dat het toch een nieuwe 5 was, in een grijzigblauw (het was al donker)

allez, tzal hem dan toch geweest zijn...
                                      thnx voor de bevestiging

de nieuwe 5 is dus best wel geslaagd qua design vind ik!

(blijft wel vreemd dat die auto's al rondrijden met normale nummerplaat)
                                      bmw 116d sportshatch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WhN Bekijk Berichten
                                        Zolang de sleutel in de wagen blijft, gaat die niet op slot. Dus dat ga je rap merken als je de wagen op slot wil doen dat het toch niet gaat.
                                        Eh ... hoe zou je, zonder comforttoegang, je auto op slot doen terwijl de sleutel nog binnen zit?
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Eh ... hoe zou je, zonder comforttoegang, je auto op slot doen terwijl de sleutel nog binnen zit?
                                          Idd, en bovendien, met comforttoegang doe je je auto helemaal niet meer op slot, dat doet het systeem zelf, je denkt daat allemaal niet meer aan eens je dat gewoon bent.

Comment

Working...
                                          X