Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
    Live from the Geneva Motor Show:

Bron: www.autoweek.nl
    Lijkt me te veel op een lang uitgerekte E92 3 coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door denechtew Bekijk Berichten
      • Is het waar dat als ik een benzine koop dat deze later minder waard is om te verkopen dan een diesel?
      • Wat zijn zoals must have-opties aan een 5 serie? Zijn sportzetels zoveel beter als standaard lederen zetels?
      • Zijn Xenon lampen nu zoveel beter of is dit puur voor de show?

Wat denken jullie van deze uitrusting?

BMW 523i Limousine - Benzin - 150kw (204 PS ) (2996 ccm)
      De beste zetels die je kunt krijgen zijn de comfortzetels ... Ze kosten natuurlijk wel een pak geld maar het zitcomfort is werkelijk ongeëvenaard.
      Sportzetels zijn ook al een heel stuk comfortabeler dan de standaardzetels; en het prijsverschil is eigenlijk vrij klein.
      Het nut van xenonlampen zul je pas merken als je vanuit een auto mét xenon stapt in eentje zonder; en dan uiteraard 's nachts. Het verschil in lichtopbrengst is echt gigantisch ... ik zou het zeker aanvinken op je bestelbon

Oorspronkelijk geplaatst door denechtew Bekijk Berichten
      Weet iemand de juiste naam van die grijze kleur van de onderste foto van vorige pagina?
      Bluewater; enkel voor de ActiveHybrid
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
        Het nut van xenonlampen zul je pas merken als je vanuit een auto mét xenon stapt in eentje zonder; en dan uiteraard 's nachts. Het verschil in lichtopbrengst is echt gigantisch ... ik zou het zeker aanvinken op je bestelbon
        Volledig mee eens!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
          Lijkt me te veel op een lang uitgerekte E92 3 coupé
          Merkenblindheid gespot !!!

Jij vindt sommige Audi's echt gigantisch vet, wel die bakken trekken echt op elkaar, maar dat zie je dan weer niet. Ik heb de A8 nu heel deftig kunnen bekijken ==> stretched A4.

Dat de F10 gelijkt op een 3 coupe is dikke bollocks. Die auto heeft ech niks gemeen met de rest van het gamma, of het moet zijn dashboard zijn, dat inderdaad erg gelijkt op dat van een F01. Maar voor de rest?? Bekijk die auto eens irl en spreek dan nog eens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
            Deze morgen al even kunnen meerijden met deze prachtige auto.

Wat me direkt opviel was dat ondanks de 18inch, deze auto opmerkelijk comfortabeler reed dan een E60 op 17 inch.

Rolgeluiden waren ook veel beter gedempt. De testchauffeur toonde een beetje welk verschil de verschillende settings gaven in gasrespons en dergelijke: echt vet hoeveel verschil dat allemaal uitmaakt.

Het is zeer duidelijk dat bmw hier de comfortkaarten getrokken heeft.

Ook qua beenruimte is de nieuwe er imo op vooruitgegaan.

Testmodel was de 535i.
            Had het testvoertuig runflat banden ? Benieuwd of deze misschien ook een evolutie hebben doorgemaakt ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jostevoet Bekijk Berichten
              Had het testvoertuig runflat banden ? Benieuwd of deze misschien ook een evolutie hebben doorgemaakt ...
              Sorry, heb daar niet op gelet. Maar inderdaad, die zijn voor verbetering vatbaar, al die rolgeluiden ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                Volledig mee eens!
                inderdaad, verschil is echt immens.. toen ik met een Cooper D vervangwagen reed met gewone lichten had ik continu de neiging om mijn grootlichten aan te steken omdat dan min of meer in de buurt kwam van mijn bi-xenons..

adaptive xenon is nog leuker..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                  Deze morgen al even kunnen meerijden met deze prachtige auto.

Wat me direkt opviel was dat ondanks de 18inch, deze auto opmerkelijk comfortabeler reed dan een E60 op 17 inch.

Rolgeluiden waren ook veel beter gedempt. De testchauffeur toonde een beetje welk verschil de verschillende settings gaven in gasrespons en dergelijke: echt vet hoeveel verschil dat allemaal uitmaakt.

Het is zeer duidelijk dat bmw hier de comfortkaarten getrokken heeft.

Ook qua beenruimte is de nieuwe er imo op vooruitgegaan.

Testmodel was de 535i.
                  Had deze auto de adaptieve ophanging? Dan zal het comfort nog wel te doen zijn, maar ik ben benieuwd op het met de standaard ophanging ook zo goed zal zijn. Verder de sportautomaat of gewone?

Comment

• De mijne komt toe de tweede week van april

Heeft die speciale Dynamic Damping Control + sportautomaat ... ben benieuwd hoe het rijdt! I'll let you know, zal wat foto's posten.

Als ik hem zo zie staan in het wit was het toch wel even schrikken, vind ik echt lelijk. Wie zou nu zo'n wagen kiezen in het wit? Allez, dat is toch mijn gedacht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flyinghigh Bekijk Berichten
                      De mijne komt toe de tweede week van april

Heeft die speciale Dynamic Damping Control + sportautomaat ... ben benieuwd hoe het rijdt! I'll let you know, zal wat foto's posten.

Als ik hem zo zie staan in het wit was het toch wel even schrikken, vind ik echt lelijk. Wie zou nu zo'n wagen kiezen in het wit? Allez, dat is toch mijn gedacht.
                      Welke kleur heb je genomen? Heb je ook leder? Kleur? En welke motorisatie als ik vragen mag?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                        Ik krijg koppijn van die stickers.
                        Ik ook, want het is een verduivelde efficiënte communicatie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jostevoet Bekijk Berichten

Die hebben inderdaad een evolutie ondergaan waardoor het verschil in hardheid tov een gewone band minder dan de helft zou zijn.
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Terug van een dagje Genève (gisteren);

Ik moet zeggen dat op het einde van de dag eigenlijk maaréén wagen echt uitsprong;

In daily drive categorie => Deze 5 reeks, hoewel ik de kwaliteit van Mercedes wel bangelijk goed vind, 'doet' me de wagen niks.
                            De Audi RS5 tja is ontgoochelend (zeg ik als audi freak); Dan nog liever de S5 sportback. Die laatste kwam dicht in de buurt van de 5 reeks.

Ik ben 3x terug gegaan naar deze wagen; DE 7 hybrid die er stond is werkelijk een limo met elektrische zetels achter enz .. maar te groot,
                            De 5 voelt heerlijk knus aan van binnen, je krijgt echt zin om hem te starten en weg te rijden.

Nu dus wachten op een 540d met M-sportpakket.. denk wel dat dit een perfect comfortabele wagen is.

Comment

• Nu dus wachten op een 540d met M-sportpakket.. denk wel dat dit een perfect comfortabele wagen is.[/quote]

Volgens mij wordt het 535d (en met 300pk). Dus niet zoals de 7 als 740d en met 306pk maar wel zoals de 535d GT met 300pk. Niet dat het veel verschil maakt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door swimmy Bekijk Berichten
                                Nu dus wachten op een 540d met M-sportpakket.. denk wel dat dit een perfect comfortabele wagen is.

Volgens mij wordt het 535d (en met 300pk). Dus niet zoals de 7 als 740d en met 306pk maar wel zoals de 535d GT met 300pk. Niet dat het veel verschil maakt...[/quote]

Maakt niet uit ..
                                maar er stond een X5 die ipv 35d nu ook 40d heet .. ik veronderstel dus dat ze de lijn gaan doortrekken.

Die X5 was trouwens ook beestig uitgerust, met full camera's rondom, custom leer op dashboard en mooie buitenkleur, los daarvan had ie dus ook de nieuwe 8 traps automaat..

Wel omgerekend 156.000 zwitserse frankskes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                  De beste zetels die je kunt krijgen zijn de comfortzetels ... Ze kosten natuurlijk wel een pak geld maar het zitcomfort is werkelijk ongeëvenaard.
                                  Sportzetels zijn ook al een heel stuk comfortabeler dan de standaardzetels; en het prijsverschil is eigenlijk vrij klein.
                                  Ik vind comfortsitze toch niet zo geweldig. Ze zijn wel iets beter dan de sportzetels maar niet heel veel terwijl ze wel een stuk duurder zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                    Ik vind comfortsitze toch niet zo geweldig. Ze zijn wel iets beter dan de sportzetels maar niet heel veel terwijl ze wel een stuk duurder zijn.
                                    Ik zou ze nog eens opnieuw proberen dan

Het verschil is immens ...
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• .....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Die hebben inderdaad een evolutie ondergaan waardoor het verschil in hardheid tov een gewone band minder dan de helft zou zijn.
                                        Ik hoop het van harte. Ben benieuwd naar uw bevindingen met uw 20inch runflats.

Comment

• Kan al niet wachten tot 19 maart s'avonds 20.00u om naar de introductie van de nieuwe 5 serie te gaan.

(off topic : als iemand interesse zou hebben in een 318d, 2j oud.. ) PM

Comment

Working...
                                          X