Oorspronkelijk geplaatst door Vandie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenIs dat die Belg die ook de x5 en de x6 heeft getekend?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenIs dat die Belg die ook de x5 en de x6 heeft getekend?sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten520d krijgt 184 pk, exact even veel als de 530d van 10 jaar geleden. Begint al te tellen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenHet is een Nederlander. Ik weet overigens niet of hij ook verantwoordelijk was voor de X5 en X6.
Effe zoeken...
edit: Pierre Leclerq dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichtensigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk BerichtenGe vergeet Audi ook nog
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten520d krijgt 184 pk, exact even veel als de 530d van 10 jaar geleden. Begint al te tellen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk BerichtenLangs een kant vind ik het wel wat jammer, want de 6 cilinders zullen dan waarschijnlijk allemaal in de hoogste BIV schaal vallen?OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenZo hey, das knap!
Innige deelneming aan BMWMB die toch de verkeerde keuze heeft gemaaktOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenNeen, toch niet. De 525d blijft een 3.0 zescilinder met nu 204pk ipv 197pk. Daarmee blijft de BIV €2500, wat hetzelfde is als voor een 'full'-versie van de 520d met 184pk. In België zal de 520d dan ook wel verkrijgbaar worden met 163pk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
Mijn hond heeft trouwens geen kloten...
Maja het is een BMW... Het enigste dat ik weet te apprecieren zijn de lichtblokken en de motorkap...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenNeen, toch niet. De 525d blijft een 3.0 zescilinder met nu 204pk ipv 197pk. Daarmee blijft de BIV €2500, wat hetzelfde is als voor een 'full'-versie van de 520d met 184pk. In België zal de 520d dan ook wel verkrijgbaar worden met 163pk.
Ik had verwacht dat die 525 een grotere vermogensstijging zou gekregen hebben.
Comment
-
De achterkant is supervet. Voorkant vind ik minder geslaagd. Ik vind 'm erg scherp. Ook de motorkap die niet doorloopt tot aan de grill vind ik niet echt wauw. 't zal wel wennen zeker...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenMaar om voor ''maar'' 20pk meer een ongetwijfeld veel meer verbruikende 6 cilinder te kopen is natuurlijk ook niet slim . Begrijp me niet verkeerd, ik heb een bloedhekel aan 4 pitters, maar feit is dat de nieuwe 4 pitters van BMW gewoon waanzinnig veel te goed zijn en je dus al serieus gek moet zijn om nog een 6 pitter te rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenMaar om voor ''maar'' 20pk meer een ongetwijfeld veel meer verbruikende 6 cilinder te kopen is natuurlijk ook niet slim . Begrijp me niet verkeerd, ik heb een bloedhekel aan 4 pitters, maar feit is dat de nieuwe 4 pitters van BMW gewoon waanzinnig veel te goed zijn en je dus al serieus gek moet zijn om nog een 6 pitter te rijden.
Och ja, toen wij gaan kijken waren om een e60 aan te schaffen, was mijn pa eerst van plan om een 520d te kopen omdat dat toch genoeg vermogen was voor hem aangezien hij meestal toch kalm rijdt. Maar ja, de vorige was een 6 cilinder, en dat rijdt toch een pak beter dan zo'n 4 pitter, dus toch maar voor de 525 gegaan.
Comment
-
Klopt ! Gelukkig blijft de "525d" met zijn 3-liter in het gamma (wel van 197 naar 204 pk met eenzelfde BIV) Bij eerdere berichten werd er bericht dat de "525d" zou vervangen worden door een "523d" met evenzeer 204 pk (maar 4 cilinder bi-turbo) en de 530d met 245 pk als eerste zescilinder keuze zou aangeboden worden ...
Comment
Comment