Oorspronkelijk geplaatst door Phil
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenZouden ze dat nu 540d gaan noemen?
Bizarre naamgevingen bij BMW...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenVind je? Ik deel alvast niet jouw mening. Met dit knap design en die fantastische 520d zie je over een jaar deze 5 op iedere hoek en kant van de straat. De 7 zal veel exclusiever blijven...
Puur op looks echter vind ik de F10 een behoorlijk stuk knapper en homogener dan de F01. En het zal dus vrij terecht zijn dat we deze kar met massa's gaan zien de komende jaren.
Comment
-
Als de fotos al meevallen denk ik dat in real life dit een topper is of zal worden.
Als MB rijder zeg ik, mercedes gaat pijn hebben met zijn E waarvan de verkopen tegenvallen, nu al.
De daklijn van deze 5 is net wat de huidige E compleet mist, voor mij heeft deze 5 de looks die de W211 had, vloeiende sportiviteit.
Het design is misschien conservatief, maar verkopen zal hij er wel mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk BerichtenOch ja, toen wij gaan kijken waren om een e60 aan te schaffen, was mijn pa eerst van plan om een 520d te kopen omdat dat toch genoeg vermogen was voor hem aangezien hij meestal toch kalm rijdt. Maar ja, de vorige was een 6 cilinder, en dat rijdt toch een pak beter dan zo'n 4 pitter, dus toch maar voor de 525 gegaan.
Besluit: Een 520d is goed, maar een zescilinder is top...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenDaar heb je idd wel ruimschoots gelijk in!
Puur op looks echter vind ik de F10 een behoorlijk stuk knapper en homogener dan de F01. En het zal dus vrij terecht zijn dat we deze kar met massa's gaan zien de komende jaren.sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenBesluit: Een 520d is goed, maar een zescilinder is top...
hélemaal mee eens!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenNeen, want de 535i heet ook niet 540i.
Bizarre naamgevingen bij BMW...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenDe diesels krijgen een olietemperatuurmeter.
BMW had dan ook wat goed te maken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenWat me ook is opgevallen is dat de 535i 'maar' 306pk krijgt, ipv 326pk als in de 7.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenDe diesels krijgen een olietemperatuurmeter.
BMW had dan ook wat goed te maken...
Ze zouden dit weer eens bij elke auto moeten beginnen doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenHet is een Nederlander. Ik weet overigens niet of hij ook verantwoordelijk was voor de X5 en X6.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenWoont / woonde niet zo ver van jousigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
Comment