Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag id Leopoldstraat, Antwerpen een zien rijden. Ziet er echt goed uit

Comment

• Heb deze avond een testrit tussen 4 en 6 ... ben benieuwd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
        Verschrikkelijk zo witte achterlichten! Was ook te verkrijgen bij de E60 en gelukkig maar 1 keer in mijn leven tegengekomen.
        Bij me in de straat heeft er iemand een E60 met witte achterlichten

Comment

• lol zijn ze daar weer met hun witte achterlichten

Comment

• Net op de E40 ééntje tegen gekomen met Z-platen. Donker grijs, mooi formaat velgen, echt een knappe en impostante verschijning. Achter lichten zijn ook mooi als ze branden. Ik zag hel van ver al afkomen met die nieuwe LED angel eyes, eerst dacht ik dat het een GT was maar toen ie dichter was zag was hij duidelijk van de GT te onderscheiden.

Comment

• BMW Wheel Style 281 - 20" (ook verkrijgbaar in 18" en 19")

BMW Wheel Style 311 - 20" star spoke

http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=365419

Comment

• Waar vind ik alle beschikbare velgen die OEM passen op een BMW F 10 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                  Waar vind ik alle beschikbare velgen die OEM passen op een BMW F 10 ?
                  Klikken op de link hierboven...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
                    Bij me in de straat heeft er iemand een E60 met witte achterlichten
                    Dan zijn er toch al twee, bij mij in de buurt is er ook ééne
                    2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                    2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Opgepast! Op deze site hieronder staan verkeerde types en maten van velgen!

Comment

• BMW Wheel Style 312 - 20" cross-spoke, ferric gray finish

Comment

• zelfs met een extra lange wielbasis lijkt het bmw moeilijk even comfy te zijn als de ster

Comment

• Nog wat fotootjes van de Concept BMW 5 Active Hybrid:

freude am fahren

Comment

• freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                                BMW Wheel Style 281 - 20" (ook verkrijgbaar in 18" en 19")

BMW Wheel Style 311 - 20" star spoke

http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=365419
                                NIce !!

Comment

• Moeilijk kiezen welke velgen er nu onder de F10 moeten. 20" is het mooist, en als comfort en money geen issue zijn, dan is de keuze snel gemaakt. Het oog wil tenslotte ook wat.
                                  Maar wat als toch een goed compromis dient gezocht te worden tussen comfort en looks? Dan zou ik voor een 18" gaan: net iets groter dan standaard, looks wel ok, en comfortabel zal dat ook nog wel rijden. Daarenboven zal de prijs van een band nog redelijk meevallen. Sta ik alleen in deze denkpiste of zijn er nog die er zo over denken?
                                  Is een 20" op te vangen met de adaptive drive? Ik meen al ergens gelezen dat die in comfortstand even 'zacht' is dan de normale vering, en enkel te verharden door de sportstand te kiezen. Klopt dit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk Berichten
                                    Moeilijk kiezen welke velgen er nu onder de F10 moeten. 20" is het mooist, en als comfort en money geen issue zijn, dan is de keuze snel gemaakt. Het oog wil tenslotte ook wat.
                                    Maar wat als toch een goed compromis dient gezocht te worden tussen comfort en looks? Dan zou ik voor een 18" gaan: net iets groter dan standaard, looks wel ok, en comfortabel zal dat ook nog wel rijden. Daarenboven zal de prijs van een band nog redelijk meevallen. Sta ik alleen in deze denkpiste of zijn er nog die er zo over denken?
                                    Is een 20" op te vangen met de adaptive drive? Ik meen al ergens gelezen dat die in comfortstand even 'zacht' is dan de normale vering, en enkel te verharden door de sportstand te kiezen. Klopt dit?
                                    Ik denk het ook al kan ik het niet echt bevestigen dat die vering in 'sport' of 'normale' stand hetzelfde zal aanvoelen als een 'normale' of 'sportvering'.

Maar je hebt de optie "Adaptive Drive" dat omvat ook de optie "Dynamic Damping Control" die ook aparte te verkrijgen is.

Een ander verschil in comfort zal(wellicht) er ook zijn met runflat en non runflat banden.

Ik vraag mij ook af hoe betrouwbaar die "Adaptive Drive" op langere termijn zal zijn en de sleet na jaren gebruik?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      zelfs met een extra lange wielbasis lijkt het bmw moeilijk even comfy te zijn als de ster
                                      Men maakt keuzes.

En trouwens, die verschillen zijn zo triviaal (vaak), even triviaal als "mijn badwater is met 43,9°C warmer dan jouw badwater dat 43,4°C is". Dat is allebei een warm bad, you know.

Als je ervaart hoe ongelofelijk alike een Audi A4, een BMW '3 en een Mercedes C-klasse zijn qua rijgedrag, mix comfort-sport, e.a. dan lijkt het er imo fel op dat kiezen de dag van vandaag gebeurt op basis van de looks of de like/dislike voor dit of dat merk. Karren zijn gewoon alledrie even goed. Met detail-/nuanceverschillen.

Comment

• Hé Guys,

My business brings me to the south coast of Turkey.

Toevallig verblijf ik in een hotel waar een grote BMW 5 presentatie/testdrive aan de gang is.

Heel wat dealers uit de streek komen testrijden en presentaties bijwonen ... + genieten van een gratis verblijf in de leuke hotel :-)

Er staan een 15 tal nieuwe 5's op de parking om mee te rijden, ... , allemaal zelfde configuratie wel, 530d of 535I met de gewone automaat, klein navigatiesysteem, ....

Vooraan het hotel staat een mooie reeks van de vroegere 5's zodat je mooi de evolutie kan volgen.
                                        Enkele foto's ... enjoy, sorry lage kwaliteit met gsm.
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Nog enkele ....

Heb een detail genomen van het mini-cameraatje dat langs de wielen blijkbaar instaat voor de 'surround camera view'. Het is niet echt groot, maar valt naar mijn smaak toch redelijk op. Ik heb het liever niet in mijn carrosserie (denk ik)
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X