Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
An sich zullen dat zeker niet de knapste velgen zijn, maar in combinatie met de nieuwe fünfer Doet me wat denken aan de "discussie" over BMWMB zijn velgen
Indien het niet teveel gevraagd is zou je dat op de andere foto (die schuin vanachter) ook eens willen toepassen. Vooral dan het imperialblau en sophistograu daar deze mijn voorkeur hebben.
Indien het niet teveel gevraagd is zou je dat op de andere foto (die schuin vanachter) ook eens willen toepassen. Vooral dan het imperialblau en sophistograu daar deze mijn voorkeur hebben.
Ja twas ne witte, met dezelfde velgen. In't echt zijn die velgen echt wel lekker hoor . En kvind het wit heerlijk icm zwarte niertjes . En die LED's zijn wauw. Vergeet het maar dat je hiermee low profile rondrijdt
Ik ben hem vandaag in Aalst gaan zien en ik vond hem fantastisch mooi in het wit. Ook de velgen passen er geweldig goed op. Enkel de zwarte niertjes en die 2 grijze strips vond ik lelijk.
Welke setup zou het best zijn op een 525D met sportautomaat (sportautomaat heeft standaard driving dynamic control, das electronische regeling van gasrespons en stuurreactie via sport en normal knop naast pook)
1) sportautomaat met m sport ophanging( dus enkel regeling van gas en stuurrespons en constant een wat harder afgeveerd onderstel)
2) sportautomaat met dynamic damping control (keuze uit vier standen, zijnde de eerder genoemde sport en normal stand van driving dynamic control en sport plus en comfort. Bij de laatste 2 worden de schokdempers harder of zachter gezet).
Welke van de twee zou de beste setup geven voor een sportieve rijder? Adaptive drive ( dus inclusief regeling van de rolbewegingen,...) is niet beschikbaar op de 525D en valt dus ook weg uit de mogelijkheden.
Persoonlijk denk ik dat met de m sportophanging al een leuk rijdende auto ontstaat. Maar dan heb je wel altijd een hard onderstel, maar minder problemen op defecten. Zou deze harder rijden dan een e 46 met m sport ophanging en 18 inch? De F10 zijn op 19 inch staan.
Comment