Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind dat de nieuwe 5-serie toch echt grote velgen nodig heeft. Hoewel 18 duims op de E60 nog best groot leek is het op de F10 toch maar net genoeg. 19 duims is ideeal imo.
    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Gisteren ook folder 5-hybride ontvangen met volledige technische gegevens ... (na reeds produkt-argumentatie 5 touring (F11) met alle nieuwe snufjes ontvangen te hebben ...)

Comment

• F10 in tiefseeblau. Misschien net iets te fel van kleur voor een 5 serie.
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Prachtige foto's Löwe!!

Thx for sharing.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
            Dat chroom op de deurklinken staat me wel niet zo aan doet me denken aan eene honda accord
            vind ik ook lelijk, de 7 heeft hetzelfde

Comment

• De 7 heeft die inderdaad ook, net als een chromé strip in de voorbumper en op de achterklep en op de flanken waarin de pinkers zijn verwerkt. Bij de 7 is het dus eerder een totaalpakket en vind ik het minder storend, hoewel ik het toch wel liever zonder had gezien, zeker in combinatie met hoogglans shadowline. Bij de 5 vind ik het echt niet mooi omdat zo'n 5 toch sportiever van imago moet zijn.
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Bij een hoogglans shadowline uitvoering op de 5 Serie hadden die strips op de deurklinken idd ook beter in het zwart gestaan.

Moet ik nog eens een fotoshopke maken van die deurklinken met het professionele paint?

Comment

• Comment

• Had nog wat photoshopjes tegoed voor smoothbeemer. (is geen professioneel werk, maar het geeft een idee )

Comment

• die laatste is wel knap !

Comment

• Het is een vette auto geworden

Comment

• Hamann heeft het weer goed begrepen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

Ik vind het zeer knap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                              Hamann heeft het weer goed begrepen.
                              Zolang men daar geen resem spoilers opzet vind ik het goed(het waren vooral die velgen die het hem deden)

Comment

• Ik heb vandaag mijn eerste in real life gezien. Bij het oversteken van de straat kijk ik over mijn schouder en geef de bestuurder een bedankje om mij over te laten steken. Ik wil weer vooruit kijken en denk dan meteen: he das een nieuwe 5 . De wagen nog even goed bekeken en ik moet zeggen dat ik het een imposante verschijning vind. Ik ben alleen niet helemaal overtuigd van de LED corona's. Ik denk dat ik het geel iets mooier vind.

Ben daarna maar even naar de dealer hier in Lund gegaan om hem nog eens beter te bekijken. Helaas was de dealer al gesloten (2 uur op zaterdag ). Binnen in de showroom stond een sapphir zwarte 535i met licht interieur . Buiten een iets minder goed uitgeruste 523i (zonder sportstoelen, business navi en handbak). Desondanks vond ik ook deze 523i een knappe verschijning. Ik moet er wel bij aantekenen dat een stukje verder in het rijtje een zilveren E60 met M-pack stond en ik dit toch anno 2010 ook nog steeds zeer knap vind. De F10 is in vergelijking met de standaard E60 is en stuk knapper geworden. Ik heb maar 1 foto gemaakt omdat mijn batterij van mijn camera leeg was. Zal hem hier dalijk even posten.
                                sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                    Hamann heeft het weer goed begrepen.
                                    Ongelooflijk hé. Waar is de tijd dat tuners wagens werkelijk verbeterden

Comment

• Wellicht 'Tasman metalic' als buitenkleur?

Comment

• Ik kan er niks aan doen maar ik vind die hamann velgen echt afbreuk doen aan de wagen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                                          Ik kan er niks aan doen maar ik vind die hamann velgen echt afbreuk doen aan de wagen..
                                          Uiteraard.
                                          Als BMW zijnde, moet de wagen oppassen om niet het stigma ronny-kar over zich te krijgen.
                                          Zo'n patservelgen gaan daar natuurlijk niet veel aan helpen.

Comment

Working...
                                          X