Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zie blauw enkel graag als het zeer donker is. Imperial is niet lelijk, maar echt zeer klassiek. Die kleur op een 7 en je hebt een echte bompakar. Dan is carbonzwart veel sportiever.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
True, tenzij je zo'n donkerblauw combineert met een knappe velg (jouw 20" = wat mij betreft ideaal), hoogglans Shadow Line en een leuke interieurkleur (b.v. jouw interieur). Dan is daar niks bompa aan, imo.
Carbonzwart is knap, yep. Zou 't wel opnieuw willen. Wel een pest om te onderhouden als je 't speciale ervan wil behouden. Als je 'm mat (bekrast) laat worden, wordt het een gewoon donkerblauw. Enkel als 'ie echt puntgaaf staat is 't zwart met een blauwe ondertoon.
Tiefseeblau is zoals op onze Z4. In de zon gaat het naar een iets lichter blauw, soms zelfs een paarstint erin bij volle zon. Bij bewolkt weer is het exact zoals op die foto's van die US-versie vanop de vorige pagina.
Ik zie blauw enkel graag als het zeer donker is. Imperial is niet lelijk, maar echt zeer klassiek. Die kleur op een 7 en je hebt een echte bompakar. Dan is carbonzwart veel sportiever.
Donkerblauw met wit/beige of cognac interieur = AF imo.
Ik zie blauw enkel graag als het zeer donker is. Imperial is niet lelijk, maar echt zeer klassiek. Die kleur op een 7 en je hebt een echte bompakar. Dan is carbonzwart veel sportiever.
Onze donkerblauwe E92 met sattelbraun interieur en shadowline is toch geen bompakar imo.
Donkerblauw blijft iig mijn favo kleur voor een auto.
Weet hier iemand of ze in een BMW garage een F10 525d kunnen/willen tunen naar een 530d? Is toch dezelfde motor, dus moet met een simpele s/w ingreep (chipprogrammatie) toch te doen zijn zou ik denken?
Denk niet dat het dezelfde motor is... De 525d is geen toegeknepen 530d zoals je vroeger de 211pk versie had van de 530d.
En als ze het doen, dan ga je alsnog BIV moeten betalen want BMW geeft dat door.
Als je dus wil BIV uitsparen en toch meer vermogen hebben je een 525d gaat moeten bestellen en wat ketchup laten opdoen...
Niet dezelfde motor? Het is toch ook een 3.0 zescil.? Zouden ze dan een ander motorblok maken voor een 525d? Ik zeg niet dat het niet kan, maar lijkt me toch onwaarschijnlijk? Iemand een andere mening hierover? Thanks
Comment