Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
qua benamingen refereren ze ook terug wat meer naar de E39; 523i en 528i. Worden dus naar goede gewoonte bij de facelift door 525i en 530i vervangen
En een 530d is nauwelijks trager dan een 535i. Dit gaat weer een wagen zijn die je nauwelijks in benzineversie gaat tegenkomen in ons landje, wat niet meer dan logisch is met zo'n motoren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenOw dat is idd heel erg dichtbij. Volgens mij kan ik me dat nu ook herinneren dat hij uit die buurten kwam. Lees net dat hij zelfs opgroeide in Echt. Hoe weet jij trouwens waar ik woon Geezer?
Comment
-
supervette kar!!!!
zeker kanshebber om mijn E61 te vervangen , maar ik ga de kinderziektes aan mij laten passeren , en een jaartje wachten , tegen dan is er de touring en het M pack , en daar dan een 3.5 diesel in met een dikke velg eronder ...meer moet ne mens niet hebben .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenqua benamingen refereren ze ook terug wat meer naar de E39; 523i en 528i. Worden dus naar goede gewoonte bij de facelift door 525i en 530i vervangen
En een 530d is nauwelijks trager dan een 535i. Dit gaat weer een wagen zijn die je nauwelijks in benzineversie gaat tegenkomen in ons landje, wat niet meer dan logisch is met zo'n motoren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten520d, 525d en 530d krijgen dezelfde dubbele uitlaat links.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenJe postte es iets van de bmw garage in echt. + ik woon kort bij maaseik, dan onthou je zoiets.sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenJa de Maassche in Echt is mijn dealer. Dan wonen we dus niet ver van elkaar vandaan. Maaseik vind ik overigens wel . Zeker de markt met terrasjes in de zomer.
Comment
-
De Duitse prijslijst met alle opties is al bekend en kan je vinden op www.bmw.de.
520d kost € 39.950,-
525d kost € 44.700,-
530d kost € 49.300,-
523i kost € 41.900,-
528i kost € 45.400,-
535i kost € 50.300,-
550i kost € 70.500,-OO 00 OO
Comment
-
Reeks van 67 foto's
http://www.auto-motor-und-sport.de/news/neuer-bmw-5er-der-neue-5er-mit-bis-zu-407-v8-ps-1482652.htmlKurze Überhänge, eine aufrecht stehende Doppelniere, markante Sicken in der Motorhaube, eine coupéhafte Dachlinie sowie Motoren mit einem Leistungsspektrum von 204 bis hin zu 407 PS - das sind die Eckdaten des neuen BMW 5er, der ab 2010 die obere Mittelklasse aufmischen will.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten520d met dubbel uitlaatje. Jammer. HAd leuk geweest moest je zo toch nog een zescilinder kunnen herkennen. Nu ga je helemaal geen onderscheid zien tussen al die leasing 520d's en de zescilinders.OO 00 OO
Comment
-
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
Comment