Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    X5 was volgens mij ook nog van voor de waterbasis-lakken.
    Inderdaad, dacht ook zoiets.

Comment

• Volgens een welgekende bron is dat omdat men een soort lakversteviging gebruikt. De lak zou ook in een soort poedervorm worden aangebracht. Sinaasappelhuid is compleet normaal op een bmw...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
        Volgens een welgekende bron is dat omdat men een soort lakversteviging gebruikt. De lak zou ook in een soort poedervorm worden aangebracht. Sinaasappelhuid is compleet normaal op een bmw...
        Vroeger had men lakken op solventenbasis, maar dat mag niet meer in Europa, dus zitten ze met waterbasis-lakken te werken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          Vroeger had men lakken op solventenbasis, maar dat mag niet meer in Europa, dus zitten ze met waterbasis-lakken te werken.
          Dat weet ik maar het zou te maken hebben dat de onderste laag met poeder gedaan zou worden. Daarbovenop een waterbasislak zou het nooit effen kunnen krijgen. Ik weet het niet meer juist maar kijk maar naar gepoedercoate velgen die hebben meestal ook sinaasappelhuid. Don't shoot the pianist, het is maar van iemand horen zeggen die hele dagen lakcorrecties en spuitwerken uitvoert...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
            Volgens een welgekende bron is dat omdat men een soort lakversteviging gebruikt. De lak zou ook in een soort poedervorm worden aangebracht. Sinaasappelhuid is compleet normaal op een bmw...
            Jajks, nen bmw met cellullit.
            Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
              Ja, dat is onzin.

Ik ben een tijd terug bij een leverancier PPG geweest en heb hem toen ook uitgevraagd over die nieuwe op water gebaseerde lakken omdat ik ook schrik had voor een sinaasappellak.
              Volgens hun is dat puur een gevolg van te weinig droogtijd tussen laklagen door. Deze zomer zelf het effect gezien bij mijn broer, 1x te snel willen zijn --> sinaasappeleffect. 2de keer was het perfect glad...

Ga naar een degelijke carrossier en die spuit je die kar perfect zonder sinaasappeleffect met dezelfde lakken
              Het is dat wat ik ook zeg, indien de WATER lakken langer kunnen drogen zouden ze dat niet vertonen. Dus sowieso een opgelegde milieunorm.

Dat is ook hetgene mijn carossier wist te vertellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                Onze 1 heeft dat ook. De X5 had dat veel minder!
                Snelheid van de band zal iets lager liggen, waarmee ze toch iets langer kunnen drogen. Ik zou anders geen verklaring kunnen vinden gezien dit het punt zou zijn bij waterlakken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                  Het is dat wat ik ook zeg, indien de WATER lakken langer kunnen drogen zouden ze dat niet vertonen. Dus sowieso een opgelegde milieunorm.

Dat is ook hetgene mijn carossier wist te vertellen.
                  Die waterlakken zijn een opgelegde milieurnorm ja, dat verkorte droogproces niet eh, dat ligt puur bij de constructeurs

Comment

• Eerste foto's sportpakket.
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Mag toch nog 2 cm naar beneden voor mij!

Comment

• Ik zie geen diffusor aan de achterbumper. Ook lijken de velgen sterk op die van het M-sportpakket van de F01, maar ze zijn toch net een beetje anders.

Ziet er goed uit op het eerste zicht, hoewel het agressiever mag.
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Let ook op de meest gekozen kleur in combinatie met het M-sportpakket: Carbonschwarz.
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• hmmm, ni echt onder de indruk.

gelijk je zegt: mag wat agressiever
                            Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Op de E60 E61 was dat logisch omdat dat een pack was ... Op mijn volgende ga ik deze keer zelf een individual kleur kiezen ... Geen 13 in een dozijn meer voor mij ;-)

Comment

• Vanavond stond er een F10 530d voor m'n deur. Saphirschwarz met styling 332 .... Wat me opvalt is dat de F10 ivm de E60 een stuk discreter geworden is. 't is echt een zeer onopvallende kar in het straatbeeld. Maar zo knap

Comment

• Zou ge nie beter iets in't Jaguar forum posten Willem-Jan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                    Ik zie geen diffusor aan de achterbumper. Ook lijken de velgen sterk op die van het M-sportpakket van de F01, maar ze zijn toch net een beetje anders.

Ziet er goed uit op het eerste zicht, hoewel het agressiever mag.
                                    Ik herken er vooral de velgen van het Z4 M-pakket en die van het M-pack van de 1-Reeks (sport)hatch in. Ik zie in ieder geval veel liever een meer gesloten velg.

Zouden dit nu de 18 of de 19 inchers zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beckz Bekijk Berichten
                                      Zou ge nie beter iets in't Jaguar forum posten Willem-Jan?
                                      Men moet de concurrentie kennen... niet?

Comment

• Nog altijd POES!

Comment

Working...
                                        X