Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenook led'jes (à la Audi) bovenaan de lichtblokken ?
de 5 GT heeft nog angel eyes (wel versterkt met fellere led's erin verwerkt)sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenLijkt me sterk dat deze LEDs gaat krijgen...volgens mij doet BMW daar voorlopig niet aan mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenAngel eyes zullen misschien wel in led zijn, nee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenAngel eyes zullen misschien wel in led zijn, nee?sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenDeze zijn idd in led... Vandaar dat de 5GT zo'n blauwe en felle angel eyes heeft
Was er trouwens geen zo'n aftel-website of zoiets voor de nieuwe 5?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenNog niet gezien eigenlijk. Iemand foto?
Was er trouwens geen zo'n aftel-website of zoiets voor de nieuwe 5?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenDe BMW's beginnen weer op mekaar te gelijken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichten² echt lelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk BerichtenIdd, alleen maar show noem ik dat. Angel Eyes = best ever . Alhoewel combinatie LED en AA ok wel nice kan zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenDe BMW's beginnen weer op mekaar te gelijken
Comment
Comment