Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind het net een grote 3 alleen dan met nog wat minder karakter. Ik vind hem dus niet zo mooi en vooral mijn misschien wat hoge verwachtingen niet invullen.
Maar de e60 vond ik in het begin ook lelijk, en nu vind ik hem prachtig. Hopelijk krijgen ik dit ook met deze F10
Wat ik goed vind is dat de 5 herkenbaar is in het nieuwe design van BMW en dat 'm zich toch duidelijk onderscheidt met de andere modellen. De gelijkenissen zijn minder opvallend dan bij Audi, en dat vind ik 'chapeau' voor BMW.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Voor een Audi of kortweg VAG fan moet ik eerlijkheidshalve toegeven dat dit een zeer knappe wagen is. Mooie lijn, zeer evenwichtig, net interieur en mooi mix van oud en nieuw (zie er de e39 in).
Enige minpunt voor mij, maar is eigenlijk een detail, is het feit dat de nieren niet meer verwerkt zijn in de motorkap en dus niet mee omhoog gaan. De naad die de scheiding maakt tussen motorkap en bumper is daarom te opzichtig en breekt ergens de voor de rest mooie lijn...
Dit of de A6?? Ik zou eerlijk waar beginnen twijfelen. Eerst de eerste tweekampen eens bekijken denk ik vooraleer een definitief oordeel te vellen.
Comment