Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
    Ofwel neem je de 520d, ofwel de 535d. (in België)
    Zouden ze dat nu 540d gaan noemen?

Comment

• Mooie wagen, welkom op de weg, nieuwe 5!!!
      truth is in the eye of the beholder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
        Zouden ze dat nu 540d gaan noemen?
        Neen, want de 535i heet ook niet 540i.

Bizarre naamgevingen bij BMW...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          Vind je? Ik deel alvast niet jouw mening. Met dit knap design en die fantastische 520d zie je over een jaar deze 5 op iedere hoek en kant van de straat. De 7 zal veel exclusiever blijven...
          Daar heb je idd wel ruimschoots gelijk in!

Puur op looks echter vind ik de F10 een behoorlijk stuk knapper en homogener dan de F01. En het zal dus vrij terecht zijn dat we deze kar met massa's gaan zien de komende jaren.

Comment

• Edit.

Comment

• Als de fotos al meevallen denk ik dat in real life dit een topper is of zal worden.
              Als MB rijder zeg ik, mercedes gaat pijn hebben met zijn E waarvan de verkopen tegenvallen, nu al.
              De daklijn van deze 5 is net wat de huidige E compleet mist, voor mij heeft deze 5 de looks die de W211 had, vloeiende sportiviteit.
              Het design is misschien conservatief, maar verkopen zal hij er wel mee.

Comment

• De diesels krijgen een olietemperatuurmeter.

BMW had dan ook wat goed te maken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
                  Och ja, toen wij gaan kijken waren om een e60 aan te schaffen, was mijn pa eerst van plan om een 520d te kopen omdat dat toch genoeg vermogen was voor hem aangezien hij meestal toch kalm rijdt. Maar ja, de vorige was een 6 cilinder, en dat rijdt toch een pak beter dan zo'n 4 pitter, dus toch maar voor de 525 gegaan.
                  Eén van mijn beste vrienden heeft een gefacelifte 520d. Ik heb er al meerdere keren mogen mee rijden en ik moet zeggen dat het niet slecht rijdt, maar daar is het dan ook mee gezegd. Zo'n 520d biedt niet het rijplezier dat een echte BMW moet bieden. Ik heb hier ooit eens van iemand gelezen dat de facelift 520d beter rijdt dan de prefacelift 530d. Jawadde... Mijn 530d klinkt met z'n zescilinder veel 'voller' en voelt daardoor een klasse hoger aan. Ook is mijn 530d een raket tegen zo'n 520d. Mijn vriend was serieus onder de indruk toen hij eens met mijn wagen reed.

Besluit: Een 520d is goed, maar een zescilinder is top...
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Zeer geslaagd! Ook het interieur is geweldig mooi. Ik zou weten wat te kiezen tussen dit en de nieuwste E. Nu nog de release van de touring afwachten, zal ook wel dik in orde zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                      Daar heb je idd wel ruimschoots gelijk in!

Puur op looks echter vind ik de F10 een behoorlijk stuk knapper en homogener dan de F01. En het zal dus vrij terecht zijn dat we deze kar met massa's gaan zien de komende jaren.
                      Ik kan alvast niet wachten totdat hij op de weg verschijnt
                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Meer technische specs beschikbaar (motorenpallet, versnellingsbakken, chassis)?
                        The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

Besluit: Een 520d is goed, maar een zescilinder is top...

hélemaal mee eens!

Comment

Neen, want de 535i heet ook niet 540i.

Bizarre naamgevingen bij BMW...
                            Wat me ook is opgevallen is dat de 535i 'maar' 306pk krijgt, ipv 326pk als in de 7.
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

De diesels krijgen een olietemperatuurmeter.

En eindelijk echte paddles aan het stuur met links "-" en rechts "+".

Comment

Wat me ook is opgevallen is dat de 535i 'maar' 306pk krijgt, ipv 326pk als in de 7.
                                  Idd... Krijgt deze ook al die nieuwe twin-scroll turbo zoals de GT?

Comment

De diesels krijgen een olietemperatuurmeter.

Ze zouden dit weer eens bij elke auto moeten beginnen doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                                      Het is een Nederlander. Ik weet overigens niet of hij ook verantwoordelijk was voor de X5 en X6.
                                      Woont / woonde niet zo ver van jou

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                        Woont / woonde niet zo ver van jou
                                        Echt? In Nederland bedoel je of hier in Zweden?
                                        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• BMW maakte weer werk van de foto's.

Comment

Working...
                                          X