Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vind je? Ik deel alvast niet jouw mening. Met dit knap design en die fantastische 520d zie je over een jaar deze 5 op iedere hoek en kant van de straat. De 7 zal veel exclusiever blijven...
Daar heb je idd wel ruimschoots gelijk in!
Puur op looks echter vind ik de F10 een behoorlijk stuk knapper en homogener dan de F01. En het zal dus vrij terecht zijn dat we deze kar met massa's gaan zien de komende jaren.
Als de fotos al meevallen denk ik dat in real life dit een topper is of zal worden.
Als MB rijder zeg ik, mercedes gaat pijn hebben met zijn E waarvan de verkopen tegenvallen, nu al.
De daklijn van deze 5 is net wat de huidige E compleet mist, voor mij heeft deze 5 de looks die de W211 had, vloeiende sportiviteit.
Het design is misschien conservatief, maar verkopen zal hij er wel mee.
Och ja, toen wij gaan kijken waren om een e60 aan te schaffen, was mijn pa eerst van plan om een 520d te kopen omdat dat toch genoeg vermogen was voor hem aangezien hij meestal toch kalm rijdt. Maar ja, de vorige was een 6 cilinder, en dat rijdt toch een pak beter dan zo'n 4 pitter, dus toch maar voor de 525 gegaan.
Eén van mijn beste vrienden heeft een gefacelifte 520d. Ik heb er al meerdere keren mogen mee rijden en ik moet zeggen dat het niet slecht rijdt, maar daar is het dan ook mee gezegd. Zo'n 520d biedt niet het rijplezier dat een echte BMW moet bieden. Ik heb hier ooit eens van iemand gelezen dat de facelift 520d beter rijdt dan de prefacelift 530d. Jawadde... Mijn 530d klinkt met z'n zescilinder veel 'voller' en voelt daardoor een klasse hoger aan. Ook is mijn 530d een raket tegen zo'n 520d. Mijn vriend was serieus onder de indruk toen hij eens met mijn wagen reed.
Besluit: Een 520d is goed, maar een zescilinder is top...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Zeer geslaagd! Ook het interieur is geweldig mooi. Ik zou weten wat te kiezen tussen dit en de nieuwste E. Nu nog de release van de touring afwachten, zal ook wel dik in orde zijn.
Puur op looks echter vind ik de F10 een behoorlijk stuk knapper en homogener dan de F01. En het zal dus vrij terecht zijn dat we deze kar met massa's gaan zien de komende jaren.
Ik kan alvast niet wachten totdat hij op de weg verschijnt
Comment