Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt Bekijk Berichten
      Meer technische specs beschikbaar (motorenpallet, versnellingsbakken, chassis)?

Comment

• Comment

• Comment

• Op foto ziet hij er prachtig uit !!
            Zal heel veel kans maken om mijn E60 te vervangen volgend jaar.
            Iemand een idee wat de richtprijzen zijn ??

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                  Qua design trekt die kar nu is echt op mijn hond zijn kloten...

Mijn hond heeft trouwens geen kloten...

Maja het is een BMW... Het enigste dat ik weet te apprecieren zijn de lichtblokken en de motorkap...
                  Pluspunt voor de F10: hij wordt niet gesmaakt door Opel liefhebbers!

Comment

• Comment

• [QUOTE

[/QUOTE]

ZO VET!!!

Zou de 520d in ons Belgen landje nog beschikbaar zijn in een fiscaalvriendelijk versie? Dat gaat ondertss al een verschil maken van 20PK. Iemand al een idee van de prijzen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                        Dit vind ik mooie velgen. Het zijn de nieuwe 'styling 124' van de E60. Deze velgen zijn wel een maatje groter, nl. 19".
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                          Echt? In Nederland bedoel je of hier in Zweden?
                          Nederland. Ben de naam vergeten van de plaats, maar niet ver van Echt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            Dit vind ik mooie velgen. Het zijn de nieuwe 'styling 124' van de E60. Deze velgen zijn wel een maatje groter, nl. 19".
                            Zeer knap inderdaad. De grootste kanshebber als m'n vader binnen een paar jaar eentje koopt.

Comment

• Driving footage. (535i)

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              Last edited by ; 23/11/2009, 21:51.

Comment

• Beschikbare kleurencombo's/velgen:

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten

ZO VET!!!

Zou de 520d in ons Belgen landje nog beschikbaar zijn in een fiscaalvriendelijk versie? Dat gaat ondertss al een verschil maken van 20PK. Iemand al een idee van de prijzen?
                                  Ik ben er heel zeker van dat de 520d met 163pk zal te krijgen zijn.
                                  Voor prijzen zal het nog wel even wachten worden tot midden / eind december.
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Rijdende beelden van de 530d:

+ YouTube Video

Comment

• Op deze foto valt de neus precies tegen

Comment

• Wat ik niet snap: de 30i uit de oude Z4 met 258pk kwam in de 6-serie met 272pk. Dan in de nieuwe Z4 ligt weer het oud blok met 258pk en nu in de F10 van 't zelfde. Waarom stapt BMW daar ook niet over op de motor met directe injectie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                          Nederland. Ben de naam vergeten van de plaats, maar niet ver van Echt.
                                          Ow dat is idd heel erg dichtbij. Volgens mij kan ik me dat nu ook herinneren dat hij uit die buurten kwam. Lees net dat hij zelfs opgroeide in Echt. Hoe weet jij trouwens waar ik woon Geezer?
                                          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Working...
                                          X