Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt Bekijk BerichtenMeer technische specs beschikbaar (motorenpallet, versnellingsbakken, chassis)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenQua design trekt die kar nu is echt op mijn hond zijn kloten...
Mijn hond heeft trouwens geen kloten...
Maja het is een BMW... Het enigste dat ik weet te apprecieren zijn de lichtblokken en de motorkap...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenEcht? In Nederland bedoel je of hier in Zweden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDit vind ik mooie velgen. Het zijn de nieuwe 'styling 124' van de E60. Deze velgen zijn wel een maatje groter, nl. 19".
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
ZO VET!!!
Zou de 520d in ons Belgen landje nog beschikbaar zijn in een fiscaalvriendelijk versie? Dat gaat ondertss al een verschil maken van 20PK. Iemand al een idee van de prijzen?
Voor prijzen zal het nog wel even wachten worden tot midden / eind december.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenNederland. Ben de naam vergeten van de plaats, maar niet ver van Echt.sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
Comment