Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Dit vind ik mooie velgen. Het zijn de nieuwe 'styling 124' van de E60. Deze velgen zijn wel een maatje groter, nl. 19".
    Ik vind die velgen ook extreem knap
    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
      Beschikbare kleurencombo's/velgen:

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      520d, 525d en 530d krijgen dezelfde dubbele uitlaat links.
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• qua benamingen refereren ze ook terug wat meer naar de E39; 523i en 528i. Worden dus naar goede gewoonte bij de facelift door 525i en 530i vervangen

En een 530d is nauwelijks trager dan een 535i. Dit gaat weer een wagen zijn die je nauwelijks in benzineversie gaat tegenkomen in ons landje, wat niet meer dan logisch is met zo'n motoren...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
          Ow dat is idd heel erg dichtbij. Volgens mij kan ik me dat nu ook herinneren dat hij uit die buurten kwam. Lees net dat hij zelfs opgroeide in Echt. Hoe weet jij trouwens waar ik woon Geezer?
          Je postte es iets van de bmw garage in echt. + ik woon kort bij maaseik, dan onthou je zoiets.

Comment

• supervette kar!!!!
            zeker kanshebber om mijn E61 te vervangen , maar ik ga de kinderziektes aan mij laten passeren , en een jaartje wachten , tegen dan is er de touring en het M pack , en daar dan een 3.5 diesel in met een dikke velg eronder ...meer moet ne mens niet hebben .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
              qua benamingen refereren ze ook terug wat meer naar de E39; 523i en 528i. Worden dus naar goede gewoonte bij de facelift door 525i en 530i vervangen

En een 530d is nauwelijks trager dan een 535i. Dit gaat weer een wagen zijn die je nauwelijks in benzineversie gaat tegenkomen in ons landje, wat niet meer dan logisch is met zo'n motoren...
              De keuze benzine of diesel maakt ge toch niet voornamelijk op basis van welke de snelste is? Ok vroeger moest ge wel voor benzine gaan als het wat vooruit moest gaan maar die tijden zijn toch al een hele tijd voorbij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                520d, 525d en 530d krijgen dezelfde dubbele uitlaat links.
                520d met dubbel uitlaatje. Jammer. HAd leuk geweest moest je zo toch nog een zescilinder kunnen herkennen. Nu ga je helemaal geen onderscheid zien tussen al die leasing 520d's en de zescilinders.

Comment

• Comment

Beschikbare kleurencombo's/velgen:

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                    Nice, BMW trekt blijkbaar alle registers open voor deze launch...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                      Je postte es iets van de bmw garage in echt. + ik woon kort bij maaseik, dan onthou je zoiets.
                      Ja de Maassche in Echt is mijn dealer. Dan wonen we dus niet ver van elkaar vandaan. Maaseik vind ik overigens wel . Zeker de markt met terrasjes in de zomer.
                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Impressie van toen

Comment

• BMW heeft precies veel werk gemaakt van deze introductie, getuige de vele filmpjes en de animatie van kleuren, velgen enz..
                          sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                            Ja de Maassche in Echt is mijn dealer. Dan wonen we dus niet ver van elkaar vandaan. Maaseik vind ik overigens wel . Zeker de markt met terrasjes in de zomer.
                            Ja, de markt is leuk in de zomer, alleen jammer dat je er niet meer overal mag parkeren, stonden eerst altijd mooie wagens met mooi weer.

Comment

• sigpic

Comment

• sigpic

Comment

• De Duitse prijslijst met alle opties is al bekend en kan je vinden op www.bmw.de.

520d kost € 39.950,-
                                  525d kost € 44.700,-
                                  530d kost € 49.300,-

523i kost € 41.900,-
                                  528i kost € 45.400,-
                                  535i kost € 50.300,-
                                  550i kost € 70.500,-
                                  OO 00 OO

Comment

• Reeks van 67 foto's

Kurze Überhänge, eine aufrecht stehende Doppelniere, markante Sicken in der Motorhaube, eine coupéhafte Dachlinie sowie Motoren mit einem Leistungsspektrum von 204 bis hin zu 407 PS - das sind die Eckdaten des neuen BMW 5er, der ab 2010 die obere Mittelklasse aufmischen will.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                      520d met dubbel uitlaatje. Jammer. HAd leuk geweest moest je zo toch nog een zescilinder kunnen herkennen. Nu ga je helemaal geen onderscheid zien tussen al die leasing 520d's en de zescilinders.
                                      Daar ben ik het volledig mee eens.
                                      OO 00 OO

Comment

En wanneer kan ik'm bestellen???

Very nice!!
                                        Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• sigpic

Comment

Working...
                                          X